one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Petra: Ik denk niet meer dat je dit leest maar wil je in ieder geval een prettige vakantie wensen.

Bianca: Mooi dat je nu wat minder moe bent.

Hier nog nikst te bekennen. Normaal altijd direct na mijn ei last van mijn (.)(.) maar dit keer niks helemaal niks... begin nu wel een beetje te twijfelen of ik mijn ei heb gehad maar denk het wel want heb hem gevoeld en mijn temp is nog steeds hoog. Denk dat als het weg blijft ik zondag ga testen. Erg spannend hoor.

Hebben jullie dit ook meegemaakt? Altijd last van je (.)(.) behalve toen bleek dat je zwanger was?

nou hoor het wel weer.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Petra, een hele fijne vakantie toegewenst.

Russell, oooh wat word het spannend voor je.
Ik hoop zo voor je dat het raak is.
Ik ben al druk aan het duimen voor je!!!

Hoe gaat het met de rest ????
Het is hier erg rustig de afgelopen paar dagen.

Met mij gaat het al ietjes beter.
Ben al minder moe aan het worden.
nu heb ik wel weer een paar drukke dagen gehad en ben ik meteen kapot.
Mijn buik begint ook al wat dikker te worden.
Het is nu voor buitenstaanders de vraag of ik dikker ben geworden of zwanger ben.

Nou ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes bianca

Hoi hoi!!!

Edith fijn dat de echo oed was!! Heerlijk gevoel!!

Russell spannend meid!!! Ik duim voor je!!!! Wel eens gehoord dat ze juistdan neregens last va hadden maar ja iedereen is anders!!

Bianca fijn dat je je beter voelt!! ja grappig he dan zie je mensne denken is die nou zo dik geworden, meestal durven ze het niet te vragen.
Nou geniet jij ermaar lekker van.

Hier gaat het goed, morgen echo spannnd dus ben n 8 weken....Hoop dat het hartje nog steeds klopt! wel nog misselijk en moe, dus doe eigenlijk alleen werken en eten en in bed liggen.. haha nou vogende week nog en dan vakantie heerlijk!! zo veel zin in!!!!

Hoe gaat het met de rest...

greetzzzz marieke

Hoi meiden,

Marieke: Spannennd meid die echo. Laat je ven weten hoe het was? Heel veel succes.

Bianca: Dat is idd zo mijn vriendin die nu ook zwanger is had dat ook zij zei ook van mensen kijken maar durven niks te vragen. Geniet er maar lekker van.

Nou vanmorgen bij mij eigen arts geweest en de afgelopen weken even doorgesproken. Ik moet morgen of zaterdag ongie worden maar dit hopen we natuurlijk niet. Ze heeft geen echo gemaakt omdat ik er nu toch vlak voor zit. Wel weer voor twee keer een nieuwe kuur meegekregen voor het geval dat. Ik mag nog twee keer een kuur hebben en als ik dan nog niet zwanger ben dan wil ze via een kijkoperatie mijn eileiders gaan bekijken en schoonmaken. Nu zit ik daar niet echt op te wachten dus hoop dat het raak is.

Groetjes Russell

Edith: Allereerst wat fijn dat alles goed was op de screeningsecho. is toch een opluchting he? En ehm..hoe is het met de tante van je man? Is je man nog steeds veel in het ziekenhuis?

Marieke: oooh vertel vertel, hoe was je echo (je leest het vast toch pas wanneer je weer thuis bent) Ik ben zo benieuwd.

Bianca: wel fijn dat je buikje nu wat dikker wordt. Die periode vond ik erg lastig, dat mensen je aangapen en inderdaad denken : goh zou ze zwanger zijn iof iets teveel hebben gegeten.
Oh en geen dank hoor voor het bericht over de doos  Ik begon zelf ook al te twijfelen. Ik heb nu wel een bon voor de Etos doos en die moet ik dus VOOR 1 september ophalen. Dat ga ik dus strakjes ff doen

RusseL; is er al wat te zien? Ik hoop van niet. Wanneer ga je testen mocht er morgen nog niks zijn?

Tja, hier was ik even weer. Ik heb hetgewoon een beetje druk gehad de afgelopen dagen en lag er savonds of heel laat in, of heel vroeg omdat ik zo moe was. Ik dacht vanochtend, laat ik meteen even kijken hoe het met jullie gaat.

Ik ben afgelopen maandag met mijn zwangerschapsgym begonnen. Erg leuk, dat is mijn eerste indruk. we hadden eerst een kennismakingsronde en daarna hebben we ons bekkenbodem getraind. We zijn allemaal ongeveer rond dezelfde tijd uitgerekend, maar wat een verschil nog in buiken en klachten zeg. de een had een enorme toeter de ander haast nog niks...de een kon al niet meer werken, terwijl de ander nog flink aan het sporten is. Ik kijk uit naar de komende 9 keer.

Nou ik ga nu ff boodschappen doen en de etosdoos halen...ben benieuwd :D

Hoi hoi,

Weekee: nee nog niks te bekennen hier ben echt heel erg benieuwd. De vorige keer had ik de hele dag nergens last van en toen kwam het ook zo ineens. Ik wacht morgen nog af en asl dan nog niks is ga ik zondag testen.

Marieke: Hoe was de echo meid. Ben erg benieuwd...

Groetjes Russell

Ja ik kan me voorstellen dat je nu denkt: tja zo was het de vorige keer ook.

Dus nog even afwachten met de test. ik hoop zoooooo dat het raak is voor je meid! *duimt*

Hoi!!!

De echo was goed!!! Ben nu 8 wk en 2 dagen!!
Kindje en vruchtzakje zagen er goed uit!! Waren goed gegroeid al 1 cm vergeleken bij de laatste echo!!
Dus erg blij en opgelucht!!!!

Spannend Russell!! Ik blijf duimen!! Gun het je zo!!!

weekee al gym leuk!!!! Fijn dat het goed met je gaat!!!!!

Fijn weekend allemaal!!

Terug
Bovenaan