one2bemums 3 !!!

Hoi Dames,

Marieke: SUPER MEID dat jullie een goeie echo hadden. Ben erg blij voor jullie.

Meiden bedankt allemaal voor jullie medeleven met mij elke keer weer doet een mens goed.

Hier nog niks te bekennen... Spannend hoor. als er morgen nog niks is ga ik testen en dan maar hopen op een positieve test.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Russell

Hoi hoi allemaal,

Marieke, wat fijn dat de echo weer goed was.
Al weer 8 weken, wat gaat dat snel zeg.

Weekee, leuk is dat he die zwangerschapsgym.
Ik vond het ook erg leuk om mensen te ontmoeten die ongeveer gelijk als ik liepen.
Nu ga ik geen gym meer doen, maar misschien ga ik wel zwangerschapszwemmen.
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.

Russell, ik ben erg druk bezig om voor je te duimen.
Tuurlijk leven we al de tijd met je mee.
Daar zijn we toch voor!!!

Hoe gaat het met de rest???
Hoever zijn jullie nu zwanger??

Misschien leuk om elke keer te vermelden hoever iedereen is??

Groetjes en tot gauw.

Groetjes Bianca
11 wk 6 dgn

Hoi,hoi,

Meiden ik heb heel goed nieuws IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Kon het niet geloven vanmorgen maar heb een test gedaan en direct een dikke tweede streep....

Ik heb eerst mijn vriend wakker gemaakt en ff flink gehuild.

Kan het nog niet helemaal bevatten maar dat zal nog wel komen.

Dames ik heb vanmiddag een verjaardag van mijn vriendin haar kleine die is 1 geworden vandaag. Wordt nu de kunst om mij stil te houden.

Groetjes Russell

Hi meiden!
Russell, Yesssssssssssssssssssssssss!!!!! Helemaal te gek zeg, het is gelukt!!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Dan wordt het nog net een aprilbaby denk ik hè?
Vliegirl, hoe gaat het met de kwaaltjes...? Wel heerlijk dat je op de echo hebt kunnen zien wie dat allemaal veroorzaakt!
Bianca, het is wat met die cadeaudozen hè! Maar we willen ze natuurlijk wel allemaal hebben hebben hebben!! ;-) Dus goed in de gaten houden welke doos wanneer...ik moet m'n bonnen ook maar eens checken geloof ik!
Petra, hopelijk zit je nu lekker te genieten op vakantie en heb je inmiddels een positieve "test de grossesse" te pakken!!
Weekee, fijn dat het leuk was op de zwangerschapsgym! Ik begin half september met zw.yoga, bij dezelfde als bij m'n 1ste zwangerschap. Ik hoop dat ik het weer net zo fijn ga vinden! De meiden daar lopen niet allemaal gelijk, omdat je instroomt zodra er een bevallen is. Ik ben benieuwd naar het groepje!
Hier gaat alles z'n gangetje. Afgelopen woensdag op controle bij m'n vriendin-vk geweest, kleine liet zich weer prima horen en de vk kon al voelen waar het hoofdje lag!
Met de tante van m'n man gaat het, tegen alle verwachtingen in, redelijk. Ze is de hele week stabiel gebleven en is eergisteren naar huis gekomen om haar laatste tijd door te brengen. Afwachten dus maar....
Tot snel weer allemaal!
Liefs, Edith.

Ik dacht het is zondag ik ga even snel kijken en ja hoor!

RUSSEL GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt zo blij voor jullie. Wat moet dat een goed gevoel zijn.  Ik hoop dat je je geluk een beetje in bedwang kunt houden, maar geniet er ook zeker van hoor. dat heb je verdiend! Hihi, nou morgen maar bellen met het ziekenhuis dus?

Bianca: Ja als ik mijn 2e zou hebben zou ik ook niet weer voor zwangerschapsgym gaan denk ik. Je weet de basis dan al en ik zou dan ook kiezen voor iets als zwmmen. Ik ben sowieso al gek op water en aangezien het gewoon heel schijnt te zijn voor je...is zwemmen een goed idee.

Edith: Wat leuk, dus je komt eigenlijk binnen in een groepje waar iedereen elkaar al kent, mocht er een bevallen kotm er weer een nieuwe? Wel een goed doorschuifsysteem. Maar krijg je dan geen problemen? Zij zijn immers al iets verder dan jij als nieuweling?
Het is goed te horen dat het met de tante van je man iets beter gaat. Maar het blijft altijd afwachten natuurlijk. Sterkte.

Een hele fijne zondag nog meiden!!!

Ik heb ons lijstje er weer even bijgepakt. Russel, voeg jij jezelf even toe? Ik weet niet hoe het met Petra is nu (lekker op vakantie), maar ik hoop dat zij ons ook snel goed nieuws kan brengen!

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld denk ik op 25 maart 2009.

verloskundigen bezoek

Weekee: 26/8 5e keer
Bianca: 3 sept (2e bezoek)

Echo's

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Terug
Bovenaan