one2bemums 3 !!!

Hoi hoi!!!!

RUSSELL WOW!!!!! MEID GEFELICITEERD!!!! BEN ZO ZO BLIJ VOOR JE!!!! HELEMAAL SUPER!!!! GA ER LEKKER VAN GENIETEN!!!!!

Nou wat een heerlijk nieuws om de dag mee te beginnen!!!!! ja mijn dag begint laat vandaag lag zo lekker in bed en was er even uitgeweest en misselijk, maar nu toch maar de kleren aan want we hebben zo bbq maar ik voel me gewoon brak, weet ook wle tis niet handig zo lang in bed maar lag wel lekker....

Weekee al weer 25 weken jee wat gaat dat snel, waarom vind ik dat het bij mij niet zo snel gaat haha!!!!

En Edith jij ook alweer 22 weken, en de kleuine was dus goed te horen!!
Fijn dat het met je tante vban je man weer beter gaat.... Klinkt leuk zwangerschapsyoga...lijkt me ook leuk zoiets of gym....

Hier gaat het dus goed, moe en missleijk maar ja ik weet wie het aanricht en heb t   er wel voor over!! En je doet er ook niets aan. Deze week lekker rustig paar daagjes werken en dan vakantie!!! Helemaal zin in!!!

Donderdag nog een echo dus kunnne we voor de vakantie even kijken hoe het met ons beebje gaat!!

Fijne dag allemaal!!
groetjes, marieke

Goed idee weekee ons lijstje. Ik heb mezelf er ook even opgezet....

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 26/8 5e keer
Bianca: 3 sept (2e bezoek)
Marieke: 17 sept (1e keer)

Echo's
Marieke: 28 aug en 24 sept(dat is 13 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hé meiden!
Heerlijk hè, weer een zwangere erbij!! Nou Petra nog...duimerdeduimduim!!!
Het gaat iets beter met de tante...de verwachting was dat ze afgelopen weekend niet zou halen, maar ze blijft dus redelijk stabiel. Ze is echter nog steeds terminaal, om het maar zo te zeggen, en of het dagen of weken gaat duren...da's afwachten. Ik hoop maar dat haar veel lijden bespaart blijft...

Weekee, ik begin nu wat later met de yoga als de 1ste keer, omdat ik het al eens gedaan heb. Kan dus zijn dat er meiden bij zitten die dan net 20 weken ofzo zijn, maar ook meiden die bijv. al 36 weken zijn. Toen ik de vorige keer de 1ste keer ging, helemaal trots op m'n buikje, schrok ik wel even van al die dikke buiken. Maar langzaam aan wordt je dan zelf degene met de dikste buik, da's   wel grappig!

Marieke, ik heb nooit gym gedaan, dus kan niet vergelijken, maar de yoga vond ik heerlijk. Beetje wazig misschien in het begin, maar ik heb best veel aan de ademhalingstechnieken gehad. Niet dat ze moeilijk zijn, meer een kwestie van vertrouwd mee raken. Wacht niet te lang met je aanmelden, want soms zijn er wachtlijsten!

Groetjes, Edith
22wk 4dgn

NOD :

verloskundigen bezoek
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)

Echo's

Miskraam

Nou meiden.

Ben weer een beetje terug op aarde. Ik vind het nog heel moeilijk te bevatten maar goed dat hadden jullie ook allemaal.
Heb vanmorgen mijn arts gebeld en heb voor 9 september een afspraak staan voor de eerste echo. Die wil zij graag zelf doen ter contrloe of het goed is. Daarna sluit ik het contact met haar af en moet ik verder bij een verloskundige.
wanneer hebben jullie die gebeld? Ik weet iegenlijk niet wanneer je daar voor het eerst heen moet...

Ik ben volgens de berekeningen 2 mei uitgeteld.

Maar goed bedankt allemaal voor de felicitaties. Ben echt zo blij. we lagen gisteravond op bed en toen hebben we de test nog even gepakt om te kijken of de streep er nog op stond haha. En ben bij mijn ouders geweest en gisteren de hele middag met vrienden gezeten. Nou dan is het wel moeilijk om je stil te houden. We hadden gisteravond ook zoiets van we blijven lekker thuis...

Hier het lijstje:
NOD :

Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)

Echo's
Russell: 9 september (7 weken echo)

Miskraam

Groetjes Russell

JAAAAAAAAAAAAAAAAA Russel!!!! geweldig meis!!! gefeliciteerd hoor lieverd, twas je zo gegunt!!! een mooie en fijne zwangerschap gewenst en een prachtige beeb in mei!!!

meiden, heb echt ff geen tijd en gaat hier ff niet zo lekker, ik kom aankomende week wel weer ff terugkletsen...kus allemaal

liefs sweety

JOEHOE JIPPIE JIPPIE JEE,
Russell wat fijn dat het gelukt is.
Ik ben zo blij voor je, dat ik hier kan voelen hoe jij je voelt.

Petra, ik hoop dat het bij jou ook is gelukt.
Dan kunnen we ons volgende topic anders gaan noemen, dan is namelijk iedereen zwanger.

Edith, wel fijn dat de tante van je man in ieder geval thuis is in haar vertrouwde omgeving kan zijn.

Marieke, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoelt hebt.
Ik zou ook wel halve dagen op mijn willen blijven liggen.

Weekee, jeetje voor jou schiet het zelfs al een beetje op. Alweer 25 weken zwanger zeg.

Ik ga zo mijn bedje in.
Mijn zoontje slaapt vannacht voor het eerst zonder luier dus die zal wel een paar keer nat zijn (wat ik uiteraard niet hoop)
Hij is al lang dag zindelijk, maar was te lui om ook de nachtzindelijkheid door te zetten.
Nu moest het er dan maar eens van komen. Anders krijg ik het straks als de beebie er is en dan heb ik helemaal geen tijd.
Eigenlijk ook een beetje noodgedwongen hoor.
Ik heb nog maar 1 luier in huis en morgen echt geen tijd om luiers te gaan halen, vandaar.

Sweety, ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is??
Nou weet in ieder geval dat we je zullen steunen voor zover dat mogelijk is.

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes en een dikke knuffel
Bianca
12 wkn 1 dg

Hoi meiden,

Weekje weg en er is veel geschreven. Heb even de tijd nodig gehad om alles te kunnen lezen. Weekje vakantie was overigens lekker maar het viel een beetje tegen in frankrijk. Wilden van alles zien maar er was veel gesloten. De ene na de andere teleurstelling volgde dus hebben we vrijdagavond besloten om zaterdag frankrijk te verlaten. Zijn zaterdag naar de efteling geweest met vrienden. Het was hartstikke gezellig. Nu zitten we al weer een paar daagjes thuis, maar hebben nog wel 2 weken vakantie.

Russell: meid van harte gefeliciteerd!!!!! Ben erg blij voor je, eindelijk een beeb in mei. Ga er lekker van genieten. Wat knap dat je het nog voor je kunt houden want ik kan me voorstellen dat je wel van de daken kunt schreeuwen.

Bianca:  Hoe is de nacht verlopen? Alles droog gehouden? Lees dat alles goed met je gaat, je zit al op 12 weken. Zwangerschapszwemmen lijkt me ook wel wat maar ik heb oorproblemen dus mag eigenlijk niet meer zwemmen. Dat is wel erg jammer omdat ik het best wel leuk vind maar ik heb me er bij neergelegd.

Sweety: sterkte, weet niet wat er speelt maar ik hoop dat alles goed is.

Edith: Hoop voor je dat het lijden van je tante idd niet te lang zal duren. Vervelend als de mensen om je heen pijn hebben.Maar je gaat weer naar  yoga, denk dat dat ook wel wat voor mij zou zijn. Lijkt me heerlijk en zo ontspannend. Ik doe ook wel eens yoga op de wii-fitt en dat vind ik ook erg leuk.

Marieke: vervelend die misselijkheid, maar je weet dat het voor een goed doel is. Hopelijk neemt het snel af en voel je je wat beter. En bijna vakantie, lekker hoor.  Volgens mij word het weer ook iets beter dus lekker van de zon genieten. En dan ook nog een echo donderdag, heerlijkj om de beeb dan weer  even te zien.  

Weekee. Hoe staat het met al je dozen? Hi hi. Zie dat je al een keer naar gym bent geweest. Gezellig hoor met al die meiden die ook zwanger zijn.

Nou hier dus nog steeds niets en begin me een beetje zorgen te maken. Testen blijven negatief en menstruatie blijft uit. Zit vandaag op dag 60 van mijn cyclus. Gisteren de gyn gebeld maar ik moet eerst weer via de huisarts een nieuwe verwijzing halen want het dossier was gesloten. Heb uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik vandaag gebeld word door de gyn tijdens het telefonisch spreekuur. Blijf nl wel steeds krampjes en steken houden. Heb het idee dat er iets ontstoken is. Hoor vandaag wel wat de gyn zegt. Kom later nog wel even vertellen wat ze zei. Heeft iemand van jullie dit trouwens ook gehad na een curettage?

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan