one2bemums 3 !!!

Hi hoi,

Petra: Jee meid kan me voorstellen dat je naar de gyn wilt. Als je wel telkens die steekjes en krampen hebt. Succes en we horen van je. En idd ik kan het wel van de daken schreeuwen Maar we hebben met zijn tweeen besloten om het pas met 12 weken te vertellen. Mijn vader is 16 oktober jarig en dan gaan we hem een heel leuk cadeautje geven.

Bianca: Hoe is het gegaan vannacht?

Sweety: Meid van hier ook veel sterkte voor wat er gaande is.

Nou ga me ff verdiepen in bepaalde dingen die we moeten regelen. Alvast ff wat informatie opvragen enzo.

Nou meiden spreek jullie wel weer.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Ben er vannacht maar 1 keertje uitgeweest.
Om kwart voor vijf had hij in bed geplast en werd hij wakker van het feit dat hij nat was.
Nou weet ik niet wat normaal is, maar volgens mij is het dus best goed gegaan.
1x een foutje in de eerste nacht zonder luier vind ik acceptabel.
Zowel voor mijn slaap als voor hem zelf.
Hoop dat hij ervan geleerd heeft en nu dus een hele droge nacht heeft.
Ik weet namelijk niet of ik het lang volhoudt als ik elke nacht mijn bed uitmoet om zijn bed te moeten verschonen.

Russell, ben je al een beetje van de schrik bijgekomen??
Kan me voorstellen dat de schok voor jouw best wel groot is aangezien je al best een redelijk lange tijd bezig bent geweest, toch??

Petra, voor jou ben ik druk aan het duimen hoor meid.
Ik leef echt helemaal met je mee.

Nou meiden ik hoop dat het met jullie goed gaat.

Groetjes Bianca

Hey meiden,

Jeetje ben ook ff niet geweest maar jullie hebben idd veel geschreven!!!

Russel jippie jaaaaaaa zwanger wat goed van harte meid!!!! Wat leuk voor jullie geniet er lekker van saampjes!!! En een mooie beeb in mei gewenst!!!

Sweety ja hoop dat er niks ergs aan de hand is met je en dat je gewoon vanwege je kwalen niet lekker in je vel zit!!! Sterkte meid!!!

Edith leuk zeg weer een echo je boft ook al mee!!! Wat erg van je tante hoop idd dat ze niet te lang hoeft te lijden!!!

Weekee alweer 25 weekjes gaat ook snel bij jullie!!!! Alles verders goed met jouw en de beeb???

Marieke ja misselijkheid is niet fijn hé maar goed over een paar weekjes als het goed is ben je er van af!!! Fijn dat je een goede echo hebt gehad wanneer heb je de volgende!!!!   zal wel met 12weekjes zijn of niet meid succes en sterkte met je moeheid en misselijkheid!!!

Petra jeetje wat een apart verhaal hoop dat je toch zwanger bent maar ja normaal gesproken moest je dan allang een positieve test hebben ben erg benieuwd hoe dit afloopt heel veel succes duim voor je!!!!

Hey Bianca, jouw bijna vergeten dat doen we de laatste tijd wat meer haha!! Je bent alweer 12 weekjes dat gaat ook vlot zeg!!! Knap dat je zoontje maar 1keertje zo nat was hoop dat het zo blijft voor je maar dat weet je nooit hé!!!

Nou hier is alles nog steeds in het teken van onze bruiloft, dus erg drukjes!!! Met werken erbij en zwanger zijn echt de verkeerde combinatie, haha!!! Blijf gewoon nog steeds maar zo moe zijn, moet iedere middag toch plat anders lig ik om 20 uur al te pitten op de bank das ook heel ongezellig!!!!
Ben afgelopen vrijdag op controle geweest en alles was goed met ons ,de placenta ligt weer aan de voorkant dus daarom voel ik nog maar een klein beetje wat net als bij Jessica!!! 5 september krijg ik mijn 20weken echo dus weer lekker kijken en spannend ook!!! Nou meiden ga plat ben erg moe!!! Allemaal succes met alles en blijf jullie volgen hoor!!!

Liefs Sandy  19wk en 5dgn

Heej liever meiden,

Sommigen zullen zich mij misschien nog herinneren van bij het begin van dit topic (en van jan stoppers). Ik ben er een hele tijd uit geweest, omdat ik vond dat ik op een gegeven moment te veel bezig was met zwanger worden. Ik heb jullie laatste berichten gelezen, en pfoeee wat is er veel veranderd zeg :) Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik er nu ineens weer zo  plop tussen kom zitten, maar ik hoor het wel.

Vooreest, Bianca, gecondoleerd met je oma, en Russell met je vriend. Edith, ik hoop dat  de tante van je man idd niet te veel moet lijden, maar dat jullie rustig afscheid van haar kunnen nemen. En dan hebben we nog de griepjes en kiesproblemen...zozo...

Maar gelukkig ook heel veel goed nieuws, sjonge wat is dit een vruchtbaar topic, zeg! Allemaal van harte gefeliciteerd natuurlijk!!

Petra, ik duim heel hard voor je en hoop dat we straks als laatsten van het clubje ook goed nieuws kunnen melden. Mss heeft de vakantie je net de rust en het extra zetje gegeven wat je nog nodig had!

Vinden jullie het goed als ik me nog even kort voorstel? Nou gaat ie, ik woon in Brabant, ben 38 en heb een dochtertje van 1jr 1 mnd. Ik zit nu in ronde 8, maar in de eerste 3 rondes gaf ik nog gedeeltelijk bv en had ik hele lange cycli, dus ik weet niet of ik die ook mee moet/mag tellen. Ik heb vandaag NOD, dus het is wel weer spannend.

Nou, ik hoop dat ik voortaan weer gewoon met jullie mag meekletsen, fijne dag in ieder geval!

Liefs,
Saskia

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek

Weekee: 26/8 5e keer
Bianca: 3 sept (2e bezoek)
Marieke: 17 sept (1e keer)
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)

Echo's
linda: 27/8 3 echo dit is de termijn bepaling
Marieke: 28 aug en 24 sept(dat is 13 weken echo)
Russell: 9 september (7 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

hallo dames,

Russel gefeliciteerd met je zwangerschap..

Hier alles goed..niet zo erg last van kwaaltjes..en ik mag vandaag naar de gyn voor de 3e echo..ben weer heel benieuwd

nou   ik spreek jullie snel weer

Meiden...even een bericht van mij. Ik ben er nog wel, maar ik ga even pauze nemen van het forum tot in ieder geval het weekend.

Ik voel me vreselijk K**...ik kan het niet omschrijven, maar ik voel me erg down en niemand kan iets goed doen in mijn ogen. nu is het zelfs zo erg dat ik al heb opgezocht of het kan gaan om prenatale depressie ofzo...maar daarin komt erg naar voren dat je dan niet blij bent met je kindje, extreem bang bent voor de toekomst en dat je bang bent om je kindje enge dingen aan te doen. whew.... nou dat heb ik dus gelukkig NIET!

Laat me een ding voorpstellen, ik ben echt SUPERBLIJ met mijn meisje en niets kan dat meer van me afpakken. Ik denk zelfs heel vaak aan de toekomst en ik kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb en ik samen met manlief en haar een hecht gezin vorm.

Ik voel me alleen zo down de laatste tijd, emotioneel enorm labiel, kan de hele dag wel janken en als iets niet lukt zit ik in zak en as...dit kan varieren van iets vergeten bij het boodschappen doen tot iets laten vallen. Echt heel suf. Niemand in mijn omgeving kan iets goed doen in mijn ogen en het doet me zo'n pijn dat manlief het moet ontgelden. Hij is zo'n schat. gelukkig is hij heel kalm en ziet me worstelen met mijn emoties en doet hij er alles aan er voor me te zijn.

Ik hoop gewoon dat het snel weg gaat. het kwam als donderslag bij heldere hemel...misschien is het me allemaal gewoon even te druk. Moet ik er maar aan toe geven.

Dus ik ga even niet op het forum tot het weekend...dan laat ik weer even van me horen. Ik ga even rusten. Pff, moest het even kwijt.

Meiden ik spreek jullie snel!xx

Hoi hoi,

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Ik ben inmiddel sweer bij gekomen van de schok.

Weekee: meid doe je rustig aan. geniet nog lekker he van die 15 weken. Ik denk aan je meid.

Ik heb vandaag een negenmaandendagboek gekocht. Leek me wel leuk om dat bij te houden. Ben vandaag na vier dagen vrij geweest te zijn weer aan het werk geweest. Ik slaap op zich wel goed maar als ik er s' nachts uit moet om te plassen dan slaap ik heel slecht weer in met als gevolg dus geen goeie nachtrust meer. Ik was altijd rond mijn ongie tijd wel erg moe maar die slaat nu dubbelhard toe geloof ik. Heb vanmiddag zelfs een uurtje op bed liggen slapen. Ik moet hier ook maar gewoon aan toe geven als mijn lichaam daar om vraagt denk ik. Vanmiddag tijdens het koken erg misselijk geweest. Ik hou tot nu toe alles nog wel binnnen. Hopen dat dat zo blijft.

Eerste afspraak met de vk gemaakt. Op 9 september hebben we eerst de echo en s'middags het intake gesprek bij de vk. Ben erg benieuwd. Vindt het allemaal wel spannend.

Nou meiden ik duik me nest weer in moet morgen weer vroeg beginnen.

Groetjes Russell

Hoi meiden,

Hier ben ik even, zal even vertellen wat de gyn zei. Het kan idd zo wezen dat je na de eerste menstruatie (die er was na28 dgn) wel eens 12 wken moet wachten totdat de volgende kan komen. Ik moet dus nog even geduld hebben. Wel is het zo dat ze 12 weken een max vinden en dat ik dus wel op controle mag komen. Dit kan helaas pas op 1 okt, als ik voor die tijd nog geen menstruatie heb gehad zit ik dan al op 14 weken. Het kon nl zo wezen dat het bloed er niet uit kan (sorry detaille), dat er een soort van verstopping zit. Dat zouden we dan op de echo kunnen zien. Ik baal enorm, heb ook geen geluk de laatste 8 maanden. Hopelijk is het niets ernstigs, je gaat toch al snel weer doordenken. Moet nog maar weer even geduld hebben.

Russell: fijn dat alles goed is en dat je nu toch al kwaaltjes hebt. Je weet waar het voor is hoe lastig het soms ook is. Lekker even plat als het moet.

Weekee: jammer dat je je niet zo lekker voelt. Denk aan jezelf en aan het kindje dan komt alles goed.

Sas: leuk dat je er weer bent, volgens mij ken ik je ook nog van het januarie forum. Ben ik niet meer alleen die nog niet zwanger is, sorry dat het zo klinkt. Voelde me wel een beetje remy, maar ik weet dat onze tijd ook nog komt en houd moed.

Ga even een lunch in elkaar draaien, spreek jullie weer.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan