Hallo allemaal!
@ Sandy, pfoe, wat knap, dat je de zwangerschap ook nog weet te combineren met al het gehussel rond de builoft, spannende tijden voor jou/jullie....wellekker van genieten he!
@ Russell: al gewend aan het idee? Nog 9x slapen en je mag voor het eerst op controle!! Jippie!! En ja, wij vonden jongensnamen ook erg moeilijk bij de eerste. Wij hebben toen wel vwpunctie laten doen en zolang vriendlief niet zeker wist dat het een jongetje zou zijn, wilde hij het er ook niet over hebben (hij is nogal praktisch ingesteld, haha). Gelukkig voor hem werd het een meisje, haha.
@ Bianca, ja, leuk om je hier nog te treffen. Volgens mij was je ook ergens in feb jarig, niet (soms onthou ik echt de meest rare zaken...kan het ook niet helpen). Alles goed met je?
@Edith: 18 weken alweer...bijna halfweg! Meestal zijn dit de weken dat je op je best bent. Gaat alles goed? Vol energie? Wilde je ook nog even laten weten dat de foto die je gepost hebt erg mooi is! Wat een prinsesje heb je, en wat een heerlijk ronde buik weer....ben best wel een beetje jaloers op je (maar op een positieve manier)
@ Vliegirl: balen zeg!! Doe je wel rustig aan? Het wordt de komende tijd mooi weer zeggen ze, dus daar heb je wel geluk mee. Nou dat gewricht nog overtuigen

@ Sweety: altijd feest, tandjes die doorkomen! En zeker als je ook nog moet werken.
@ Petra: ik ga stug door met duimen voor je. Is nu even heel vervelend, die onzekerheid, maar we blijven rekenen op een goede afloop!
Ik ben ook even in onzekerheid, ben nu op dag 35 van de cyclus (normaal redelijk regelmatig, 31 a 32 dgn, was wel anders toen ik nog bv gaf, zat toen op 40-45 dgn!), voel me af en toe wat misselijk, en heb gisteren dan maar getest....een ietsiepietsie heel vaag zachtroze ministreepje. Volgens vriend is het niks (die wil zichzelf en mij behoeden voor teveel enthousiasme nu en een ontgoocheling straks, wel lief! Het klinkt nu mss allemaal alsof hij een ontzettende droogkloot is, maar dat is ie zeker niet, hoor, hij is eigenlijk veel romantischer dan ik, maar hij wil altijd pas juichen als ie ook echt zeker is). Afijn, heb me voorgenomen nog maar even geduld te hebben en tot di te wachten en dan opnieuw te testen. Nou, ik ga zo met m'n schoonmoeder naar een sieradenbeurs, wordt wel gezellig, en vanmiddag beetje in de tuin zitten....nog twee weekjes en vakantie!!
Nou, leuk jullie weer allemaal te lezen, tot gauw, geniet nog van het mooi weer!
Knuffff,
Sas