one2bemums 3 !!!

@ Petra, ja zijn we lekker effe samen Remy :)) Hopelijk niet te lang, natuurlijk, maar onze tijd komt ook nog wel! En in de tussentijd trekken we ons maar aan elkaar op.

@ Russell: jaaaaa, je bent nu echt zwanger, constant moe en geregeld misselijk, gelukkig gaat het rond de derde maand ineens weer over en loop je over van energie...

@ Weekee: denk goed aan jezelf, het is ook niet niks, zwanger worden, en die hormonen doen wat met je! Ik hoop dat je snel weer wat meer het positieve kan inzien, maar geef het gewoon tijd. En je mannetje steunt je hier natuurlijk ook bij.

Nou, groetjes en veel succes aan al de andere zwangere meiden,
Saskia

Hoi, hoi,

Petra: Meid het zit het zit je niet echt mee. Ik hoop voor je dat je gauw ongie wordt en dat je snel door kunt. Ik snap wat je bedoelt met je remy voelen. Dat had ik vorige maand toen er ook in een keer zoveel zwangeren waren. Maar meid ik zat toen ik zak en as en heb moed gehouden. Dus kop op he we gaan voor je duimen.

Sas: Dank je wel. Ik ken je geloof ik  niet maar dat geeft niet. Heel veel succes met zwanger worden. En ik lees vast nog wel meer van je.

Hier nog niks nieuws. Ik ben nog steeds moe. Heb gisteren nog ff weer een test gedaan om te kijken of het echt wel zo was. Nou het is echt zo want de streep stond er al eerder dan de controle streep. Vriend lief vindt het nog steeds onwerkelijk. We zijn wel al een beetje aan het kijken welke namen we mooi vinden. Ik vindt jongens namen erg moeilijk. Maar goed we zien wel we hebben nog een tijdje.

Nou meiden moet het weekend werken dus denk niet dat ik nog langs kom.

groetjes Russell

Hoi hoi,

Welkom Sas van gent, ja ik ken jou ook nog van de januari stoppers.
Hoe loopt jou cyclus, loopt hij een normaal of is er geen touw aan vast te knopen.
Misschien heb je dat  al wel verteld, maar ben het dan helemaal kwijt (zwangerschapsdementie)

Russell, onwerkelijk is het he als blijkt dat je na zo'n lange periode dan uiteindelijk toch zwanger bent.
Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog een test hebt gedaan.

Marieke, hoe is het nu met je misselijkheid??

Weekee, ik leef met jullie mee.
Ik hoop dat je dit gauw weer te boven kunt komen zonder al te veel ellende.
Toevallig ken ik iemand die dit ook heeft gehad en die heeft het maar heel eventjes gehad.
Maar het is gewoon erg vervelend voor je omgeving, maar  voor jezelf dubbel zo erg.
Aangezien je emoties een loopje met je nemen.
Neem de tijd die  je nodig hebt om volledig van deze ellende af te komen.
Denk niet aan hoe de buren of iemand anders over je gaan denken, maar denk aan jezelf, je man en je mooie meisje. SUCCES, IK DENK AAN JE!!!

Nou met mij gaat het al een stuk beter.
Ik merk dat mijn 13 weken bijna voorbij zijn en ik me beter ga voelen.
Russell had het al over namen. Ik moet me misschien schamen, maar daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht.
Ik begin nu een beetje zwangerschapskleding te dragen, helaas moet ik weer aan de charmante broeken.

Nou ik spreek jullie gauw weer.
Groetjes Bianca

Hi Meiden!
Nou, de tante van mijn man is afgelopen donderdag overleden...Eindelijk heeft ze rust, maandag wordt ze begraven.

Russell, en begint het idee dat je zwanger bent te wennen? Heb je de verloskundige al gebeld? Oh, ja lees ik net! ;-) Leuk hoor, op dezelfde dag de echo en de intake! Nog een dikke week geduld!

Sweety, kom ons snel bijkletsen! Hopelijk gaat alles goed bij jullie.

Bianca, wat gaat het snel zeg, jij hebt die 1ste spannende weken er ook alweer opzitten! Hoe gaat het met het zindelijk worden 's nachts van je zoontje?

Sandy, leuk dat je weer ff langskomt! En ook alweer op de helft, heerlijk hoor! Rustig aan hè, met al dat werken en bruiloft regelen!

Saskia, welkom terug! Natuurlijk mag je weer meekletsen! En we kunnen al meteen gaan duimen voor je! Wanneer wil je gaan testen?!?

Linneke, fijn dat je je goed voelt. Hoe was de echo?

Weekee, wat balen dat je je zo rot voelt zeg! Klinkt als een flinke hormonen-rush door de lijf! Je kan idd niet veel anders dan je eraan overgeven en hopen dat het weer snel over is. En als het je te lang duurt en je maakt je zorgen, huiver dan niet om het bespreekbaar te maken bij je vk of je huisarts. Veel sterkte meid!

Petra, balen meid, dat je nog zolang moet afwachten. Je vraagt je toch af waarom ze niet gewoon nú al ff kijken hè! Laten we dan maar hopen dat je menstruatie alsnog snel komt, dan heb je tenminste weer wat duidelijkheid. Maar nog liever een verrassende positieve test natuurlijk! "Geen bloed geeft moed" lees je wel eens op het forum hè! ;-)

Nou meiden, het zou dit weekend flink warm worden als het goed is, dus daar gaan we dan maar eens lekker van genieten!
Liefs, Edith.

hallo allemaal,

benk weer ffies...het gaat al iets beter, justin was veel snachts op ivm 5 kiezen die ineens kwamen dus ik zat halve nachten op en moest vervolgens weer aan het werk....dat trok ik ff niet meer. ik weet het, het hoort erbij maar als je dat 3 weken aan een stuk hebt, ben je kapot. morgen mag ik uitslapen want dan komt mijn zus justin halen voor de middag. kijk er nu echt naar uit!! daarna zal het wel een stukje beter gaan vermoed ik! ach we komen er wel doorheen he.

weekee, heel herkenbaar en daar moet je toch zelf doorheen meis...wat bij mij hielp was een homeopatisch middel, soort voedingssuplement, kun je bij dorgist of apotheek halen, vraag maar eens! voelde ik me echt beter door! lang leve de hormonen he meid, succes hoor, komt echt wel goed!!

russel, hoe gaat het?? al een beetje bekomen?? spannend hoor!!
edith, de tijd vliegt he!! voel je je goed??
marieke, fijn dat alles goed was meis!! geniet er lekker van!!
bianca, gaat ook weer beter en minder moe las ik, gelukkig maar he, scheelt toch echt hoest met je zoontje??
sandy, alles ook goed met jou en jessica?? bijna zo ver he de bruiloft!!
petra, al nieuws verder meis?? vervelend hoor dat je niks weet!! hopelijk weet je snel meer!!

benk nog iemand vergeten?? dan sorry! nou meiden tot gauw weer!! ik ben alweer bijna 18 weken en de tijd vliegt he!1

liefs sweety

hallo!!!!

minder rustig hier!! Leuk!!!!

Sas ken je nog van t januariforum!! Leuk weer wat van je te horen!! Kom gezellig meekletsen!!

Sweety fijn dat het goed gaat!! Alweer 18 weken wat gaat het snel!!!
Oef kan me voorstellen dat  je moe bent!!!!!

Edith lekker genoten van t mooie weer???

Weekee hoop dat je je snel beter voelt!!!!
Ik denk aan je!!!!

Petra he meis wat moet je een geduld hebben ik dnek aan je!!!! lijkt me moeilijk die onzekerheid!!!

Sandy leuk dat je even langs waait!!! De bruiloft schiet nu op nietwaar?? Leuk!!!
Fijn dat het goed gaat!!

Wij hebben donderdag echo gehad, was 9w3d en t was heel bijzonder. was bij een echoburo, dus goede apparatuur, en wat zagen we echt al een kindje met armpjes en beentjes die ook al bewogen, mooi hartje gehoord, alles zag er goed uit!! En eindelijk echo samen met manlief!! Dat was ook heel fijn!!! T was heel bijzonder!!!

Nu vakantie eindelijk, helemaal aan toe!!!! alleen mn vakantie vrijdag begonnen met ziekmelding.... dat was balen.....zo'n pijn onderin mn rug, zakte elke keer door mn benen heen en van met bukken en draaien en bepaalde bewegingen schiet het erin zeg maar!! En dat doet zo gemeen zeer, dus vrijdagmiddag naar de huisarts... Doordat mn baarmoeder groeit zit nu mn si gewricht klem zeg maar en dat geeft die pijn.En die val 1,5 week geleden zal er ook geen goed aan hebben gedaan zei hij. dus kan weing op t moment en lopen wil ook niet atijd!!Nou ja we zien t wel, gaan maandag lekker nar vlieland, Laat mn vakantie niet verpesten!! haha we maken er wel wat van!!!!

Fijn weekend allemaal!!!!

Hallo allemaal!

@ Sandy, pfoe, wat knap, dat je de zwangerschap ook nog weet te combineren met al het gehussel rond de builoft, spannende tijden voor jou/jullie....wellekker van genieten he!
@ Russell: al gewend aan het idee? Nog 9x slapen en je mag voor het eerst op controle!! Jippie!! En ja, wij vonden jongensnamen ook erg moeilijk bij de eerste. Wij hebben toen wel vwpunctie laten doen en zolang vriendlief niet zeker wist dat het een jongetje zou zijn, wilde hij het er ook niet over hebben (hij is nogal praktisch ingesteld, haha). Gelukkig voor hem werd het een meisje, haha.
@ Bianca, ja, leuk om je hier nog te treffen. Volgens mij was je ook ergens in feb jarig, niet (soms onthou ik echt de meest rare zaken...kan het ook niet helpen). Alles goed met je?
@Edith: 18 weken alweer...bijna halfweg! Meestal zijn dit de weken dat je op je best bent. Gaat alles goed? Vol energie? Wilde je ook nog even laten weten dat de foto die je gepost hebt erg mooi is! Wat een prinsesje heb je, en wat een heerlijk ronde buik weer....ben best wel een beetje jaloers op je (maar op een positieve manier)
@ Vliegirl: balen zeg!! Doe je wel rustig aan? Het wordt de komende tijd mooi weer zeggen ze, dus daar heb je wel geluk mee. Nou dat gewricht nog overtuigen :)
@ Sweety: altijd feest, tandjes die doorkomen!    En zeker als je ook nog moet werken.
@ Petra: ik ga stug door met duimen voor je. Is nu even heel vervelend, die onzekerheid, maar we blijven rekenen op een goede afloop!

Ik ben ook even in onzekerheid, ben nu op dag 35 van de cyclus (normaal redelijk regelmatig, 31 a 32 dgn, was wel anders toen ik nog bv gaf, zat toen op 40-45 dgn!), voel me af en toe wat misselijk, en heb gisteren dan maar getest....een ietsiepietsie heel vaag zachtroze ministreepje. Volgens vriend is het niks (die wil zichzelf en mij behoeden voor teveel enthousiasme nu en een ontgoocheling straks, wel lief! Het klinkt nu mss allemaal alsof hij een ontzettende droogkloot is, maar dat is ie zeker niet, hoor, hij is eigenlijk veel romantischer dan ik, maar hij wil altijd pas juichen als ie ook echt zeker is). Afijn, heb me voorgenomen nog maar even geduld te hebben en tot di te wachten en dan opnieuw te testen. Nou, ik ga zo met m'n schoonmoeder naar een sieradenbeurs, wordt wel gezellig, en vanmiddag beetje in de tuin zitten....nog twee weekjes en vakantie!!

Nou, leuk jullie weer allemaal te lezen, tot gauw, geniet nog van het mooi weer!
Knuffff,
Sas

Hoi hoi,

Sas, ja ik ben inderdaad in februari jarig.
Dat je dat onthouden hebt zeg.

Sweety, ja ik kan me voorstellen dat je je niet zo best voelt.
Is ook niet niks hoor al die kiezen die tegelijkertijd doorkomen.

Marieke, fijn zeg dat je nu eindelijk vakantie hebt.
Jeetje ik leef wel met je mee hoor wat betreft je rug.
Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie.
hoelang ga je naar vlieland toe??

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan