one2bemums 3 !!!

Wij hebben vakantie!!!! Jippie!!!!!
Morgen voor twee wkeen naar vlieland!! Uitwaien en vooral uitrusten!!!! Heeeeel veeeeel zin in!!!

Dus tot over twee weken!!!

Knuffel, marieke

Hoi meiden,

Marieke: Meid wat mooi dat je zo;n bijzonder moment hebt gehad en dat je de bevestiging weer hebt gehad dat alles goed is. Wel vervelend van je rug. Maar ik weet een beetje wat je bedoelt. Ik heb ook al een aantal dagen last van lage rugpijn net of er iets knel zit ofzo.

Sas: spannend meid. Ze zeggen wel een streep is een streep maar kan me vvorstellen dat je nog een keer wilt testen voor de zekerheid en dat je dan een duidelijke streep hebt. Ik duim voor je hoor. Ja nog een weekje en dan al ene cho. Af en toe kruipt de tijd voorbij heb ik het idee. Wil het zo graag aan iedereen vertellen. maar ja komt allemaal wel.

Sweety: Kan me idd voorstellen dat je dan bek af bent. Ik heb ook steeds gebroken nachten omdat ik zo vaak naar toilet moet en dan moeilijk weer in slap kom. Ik ga dan ook op mijn vrije dagen heerlijk bijtanken.

Nou hier gaat verder alles goed. Af en toe wat misselijk en mijn (.)(.) staan op spanning zeg maar. Wel nog steeds erg moe.maar goed hoort erbij. Kan ook niet zoveel eten meer op heb ik het idee heel snel een vol gevoel.

Nou ja verder mag ik niet klagen.

Groetjes Russell

Heej,

Heb vanmorgen getest, en twee roze strepen, overduidelijk! Ben heel erg blij, maar doe nog even rustig aan (er kan nog zoveel fout gaan, en vorige zwschap ging helemaal perfect, dus ben nu een beetje bang dat we mss minder geluk hebben).

Petra, deze zijn heel speciaal en exclusief voor jou (dus als er andere kanshebbers meelezen, sorry, maar deze moeten jullie even helemaal aan Petra laten!!)

En ik laat je niet in de steek, meis, we duimen nu dubbel zo hard voor je!

Groetjes,
Sas

Hoi meiden,

Ben ik weer even.

Marieke: mis ik je net, maar alsnog een goede en fijne vakantie. Hopelijk zit het weer een beetje mee en kunnen jullie heerlijk uitwaaien.

Sas: Gefeliciteerd!!!!!! Ik probeer de glitters op te vangen en hopelijk wordt het snel wat want ik word een beetje ongeduldig nu. Ga er lekker van genieten het gaat vast allemaal wel goed.

Russell: Hopelijk blijft het hierbij dan zou het mooi zijn. Niet teveel klachten en lekker genieten. Nog een paar nachtjes voor de echo, leef met je mee, dit is een bijzonder moment.

Bianca: Wat fijn dat je je wat beter voelt. Maar die broeken zijn juist heel leuk, ik had er ook al 2 gekocht maar heb ze niet aan gehad. Deze waren best wel leuk. Nu doe ik ze niet aan want dat is geen gezicht dus ligen ze netjes opgeborgen in de kast te wachten totdat ze er weer uit mogen. Had ook al 2 leuke shirtjes, kan niet wachten om ze aan te trekken.

Edith: gecondoleerd met de tante van je man. Wat een periode voor jullie zeg, hopelijk nu alleen nog maar goede dingen. Nog van het mooie weer genoten? Wij wel hoor, lekker de bbq aan gehad en buiten gezeten.

Sweety: Vervelend van al die kiezen, komt ook allemaal tegelijk. Hopelijk is het er snel dorheen en dan is ie er weer vanaf. Val je nog niet in slaap op het werk? Meid hoe hou je het vol, ik was al ingestort denk ik.

Wijj zijn nog even van onze laatste week vakantie aan het genieten. Het weer is nu wat minder maar het is gelukkig nog niet koud en het blijft aardig droog. Heb gisteren weer een paar zw testen gekocht via ebay want ik had er nog maar 1. Vandaag waren ze al binnen. Wil toch wel blijven testen, zo 1 keer per anderhalve week want je weet het maar nooit. De eerste keer stopte ik er ook mee en toen bleek ik zwanger te zijn. Jullie horen het als het wel zo is, maar ik denk dat ik nog even moet wachten. Het zal mijn tijd nog wel niet zijn. Ga even lekker op de bank hangen, kom later nog wel weer langs.

Knuffel petra.

Hoi hoi,

Nou ik ben net bij de verloskundige geweest en heb het hartje horen kloppen.
Wat een mooi geluid is dat toch weer zeg.
Ik was het alweer helemaal vergeten hoe dat ook alweer klonk.
Ik heb het opgenomen met een spraakrecorder dus kan het nu heel vaak afluisteren.

Sas, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je dan ongeveer uitgerekend??

Petra, nu gaan we allemaal alleen maar voor jou duimen en dan moet het toch wel goed komen als we met zo'n groep allemaal aan je denken.

Nou ik kom vanavond nog wel even langs.

Groetjes Bianca

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek

Weekee: 26/8 5e keer
Bianca: 3 sept (2e bezoek)
Marieke: 17 sept (1e keer)
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)
Bianca: 1 oktober (3e bezoek)

Echo's
linda: 27/8 3 echo dit is de termijn bepaling
Marieke: 28 aug en 24 sept(dat is 13 weken echo)
Russell: 9 september (7 weken echo)
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hoi hoi,

Sas: Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Ga er lekker van genieten.

Petra: Meid we gaan met zijn allen voor je duimen zodat jij je ook gauw bij ons kunt voegen.

Edith: Nog gecondoleerd met de tante van je man.

Bianca: Lijkt me heel speciaal om dat te horen. Kan ook niet wachten eigenlijk.

Nou meiden hier alles weer nog wel rustig. Ben wel wat misselijker en heb erge hoofdpijn vandaag. Had gisteren ff een huil momentje. Mijn vriend zei tegen me van he lieverd nog een weekje en als alles goed lijkt gaan we voor het eerst het hartje zien kloppen van onze kruimel. Nou toen schoot ik even vol. Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal. Ik heb wel last dat het eten me totaal niet meer smaakt hebben jullie dat ook?

En nog ff een vraagje. Hebbeb jullie ook een sterk gevoel betreft het geslacht van jullie baby? Ik heb nl. al voordat ik zwanger werd heel sterk het gevoel dat wij een meisje krijgen. (met een jongetje zijn we natuurlijk net zo blij) Maar ik heb dit heel erg hoe zit dat bij jullie?

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan