one2bemums 3 !!!

Hoi hoi allemaal,

Als eerste Sas gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoe voel je nu en was het nu je eerste kindje ben het ff kwijt succes hoor!!!!

Weekee hoe gaat die nu wat vervelend meid dat je dit nu hebt??? Hoop dat het snel voor je over gaat die hormonen kunnen soms erg opspelen wat erg vervelend kan zijn!!! Succes meis!!!

Russel hoe gaat het met jouw had je al een echo gehad of nog niet????

Marieke wat super dat je zo'n mooie echo hebt gehad mooi hé het blijft een groot wonder!!! Bij elke echo wordt het dan weer groter en mooier het gaat zo snel allemaal!!! Hoe voel je verders wel goed of nog misselijk!!! Oh ja een hele fijne vakantie geniet lekker saampjes!!!

Jeetje Petra wat een verhaal daar wordt je niet vrolijk van hoe gaat die nu????

Sweety ach dat arme mannetje van je kreeg wel veel tanden ineens snap dat je dan ff helemaal doorheen zit!!!! Normaal heb je hier ook last van maar met je zwangerschap helemaal!!! Hoop dat Justin zich wat beter voelt en jij ook!!! Hoe gaat die verders ook rond en gezond haha!!!

Edith, nog gecondoleerd met je tante vreselijk voor jullie!!!! Wel fijn dat verders alles goed is met jouw en jullie beeb!!! Gaat het verders goed met je??? Sterkte nog de komende tijd!!!

Weet ff niet meer of ik iedereen heb gehad zo niet sorry meiden!!!!

Ben vandaag weer bij de frauenartz geweest voor de 20wk echo het was weer fijn om ons wondertje te zien en alles was weer goed!!! Goed gegroeit en alles erop en aan zo mooi weer om te zien heb toch wel een traantje weggepikt hoor, ja we hebben zo'n drukke tijd nu en dan is dit weer ff bijzonder om te zien nu!!!! Met mij was ook alles goed goede bloeddruk en de kilo's vallen ook erg mee!!!
Dus was erg blij mee!!! Volgende week woensdag dus 10 september hebben we een uitgebreide echo in Düsseldorf waar ze alle organen gaan bekijken i.v.m. mij leeftijd, das erg mooi altijd en is ook 3d dus ben erg benieuwd!!! We willen niet weten wat het wordt we laten ons maar weer verrassen in Januari, als alles maar gezond is das veel belangrijker!!!!

Nou lieve meiden allemaal een fijn weekend en kom zeker 10 september weer ff verslag doen!!!

Liefs Sandy 21wk en 1dag

Hoi hoi,

Sorry hoor dat ik zolang ben weggeweest, maar een erg drukke week gehad.
En in de avonden gewoon te moe om de  laptop aan te zetten, kun je nagaan hoever ik heen was.

Russell, wanneer had je ook alweer je eerste echo, was toch aanstaande week??
Ja, het klinkt inderdaad erg mooi zo'n kloppend hartje.
Ik ga voor je duimen dat je een mooie echo hebt.

Sas, hoe voel je je?? Heb je nog ergens last van of ben jij 1 van de zwangere die helemaal nergens last van heeft??

Sandy, jij ging aanstaande week toch ook trouwen??
Ga je nog op huwelijksreis nadien??
Jeetje wat gaat het bij jou ook al zo hard zeg, alweer 21 weken zwanger.
Je kan alweer gaan aftellen.....

Nou met mij is het goed.
Ik ga me met de dag beter voelen ben overdag stukken minder moe (tenzij ik dus een volle week hard moet werken)
Ben nu ook niet moe en de afgelopen weken lag ik na een drukke zaterdag in de winkel echt al voor pampus.
Ben op het moment 14 weken zwanger.
Ik heb vanmiddag met de buurvrouw afgesproken dat we over 2 maanden gaan beginnen met zwangerschapszwemmen, lijkt me gezellig om dat samen te gaan doen!!

Nou ik spreek jullie gauw weer.
Ennuh weekee mocht je toch meelezen, ik wens je heel veel sterkte in het overwinnen van je hormonen die je meesleuren in een helse tocht door je gevoelens en emoties heen.

Groetjes Bianca

Hallo meiden,
hier ben ik weer. Ik ga eerst even proberen op al jullie verhalen te reageren.

Russel: nog maar 2 dagen en dan mag je naar de vk! Fijn he dat het eindelijk zover is. Ben je al begonnen in je 9 maandenboek? Het is erg leuk om daar dingen in bij te houden hoor!
Hebben jullie al meer nagedacht over namen? Enne..willen jullie het geslacht ook weten ,wanneer mogelijk?
Over sterk voorgevoel gesproken...wij hadden echt een strek voorgevoel dat het een jongen zou worden...dachten we gewoon, zo VOELDE het...maar zoals je weet hadden wij het niet bij het rechte eind.

Petra: pfff... moet je zo lang wachten? Dat is erg vervelend. 12 weken klinkt natuurlijk sowieso erg lang, maar het is dan ook vervelend dat je niet echt na 12 weken al heen kunt maar ook nog eens moet wachten tot 1 oktober!!    

Bianca: heel erg bedankt voor je lieve woorden. Ik ben hier af en toe wel geweest om even mee te lezen...op de hoogte te blijven, maar ik kon me er toen gewoon niet toezetten om ook maar iets te typen.
En joh, geeft toch niet dat je nog niet over namen hebt negdacht...gelukkig heb je nog even de tijd. hoe vaak hoor je niet dat mensen vlak voor de bevalling nog steeds niet met zekerheid een naam hebben. ik weet zeker dat jullie daar wel uit komen.
Wat bedoel je trouwens met de charmante zwangerschapsbroeken???
Leuk trouwens dat je samen met je buurvrouw gaat zwemmen!

Edith: allereerst nog gecondoleerd met de tante van je man. Raar dat het eerst dan toch goed leek te gaan, maar uiteindelijk kon ze het niet winnen.
Ook jij bedankt voor je lieve woorden. Hoe gaat het bij jullie? Ik las op Hyves iets over je "zorgzame" man?

Marieke: nu alweer een week geleden maar wat mooi dat jullie weer een goede echo hebben gehad....en ditmaal samen! Hoe is/was het op Vlieland???

Tess: heb je vorige week zondag lekker kunnen uitslapen? Is niet niks natuurlijk wanneer je 3 weken lang gebroken nachten hebt. Het leven overdag gaat gewoon door...de kiezen zijn nu door?

Sandy: gefeliciteerd met de mooie 20 weken echo. wat gaat het allemaal toch snel. Je bruiloft is al bijna!!!

Last but not least; Saskia: wow! Van harte gefeliciteerd meid!!! Hoe voel je je nu en heb je al met de vk gebeld?  

Zoals ik al zei...ben ik weer. Nog niet helemaal 100%, maar zeker stukken beter dan vorige week. Superbedankt voor de lieve woorden en het begrip van jullie allemaal. Wat een rotweek zeg en wat voelde ik me achteraf een aansteller. maar ik KON gewoon niet meer. Door de hormonen (en drukte op werk/sociaal???) kon ik het allemaal emotioneel niet meer aan en dat reageerde ik helaas af op degene die ik lief heb. Het ergste is dat je dan weet dat je fout bent. Gelukkig begrijpt hij me en kon het goed doorstaan omdat hij weet dat ik het niet zo bedoel.
Ook zat mijn hoofd bomvol met dingen die ik op mijn manier meteen moest doen terwijl die rustig nog even kunnen wachten...zat mezelf lekker op te naaien dus.
Gelukkig ging het vorige week al stukken beter. Emotioneel werd ik weer wat sterker omdat ik dingen kon laten rusten. Komt allemaal wel goed.
Nu heb ik meer fysieke klachten...*zucht* Ik ben nu toch echt begonnen aan de laatste 3 maanden en dat merk ik. Ik ben normaal geen mietje maar afgelopen donderdag zou ik evn met twee kids van het werrk naar de winkel wandelen. Omdat we normaal een drieling wagen hebben en dat iets te zwaar zou zijn voor mij hadden we er al een duo wagen van gemaakt en heb ik dus twee kindjes meegnomen. Ik was bijna bij de winkel krijg ik toch ineens (voor het eerst!) harde buiken!!! Ik schrok me wild en raakte toch enigzins in paniek. Doorlopen of bellen met werk of ze me komen halen? Ik heb even gepauzeerd op een bankje en toen ging het wel weer. Aan  het einde van de rit, toen ik dus  dichter bij mijn werk kwam, merkte ik dat ik begon te "hinken" mijn rechterbil en been begonnen pijn te doen. Nou ja, daar heb ik dus het hele weekend nu al last van...plus pijn in mijn rug. Ach, zal wel weer overgaan, maar ik ga dus maar geen kinderwagens meer duwen met meer dan een kindje erin!  

Morgen begint weer een drukke week, maar ik sla me er doorheen met de gedachte dat ik over anderhalve maand met verlof ga.

Meiden, nog een hele goede avond en tot snel!

Hoi meiden,

Ik doe even een algemeen bericht.

dinsdag hebben wij de eerste echo. Ben erg zenuwachtig hoor. Heb met me vriend afgesproken als de echo goed is we even iets gaan kopen voor de kleine spruit. Ik heb me tot nu toe kunnne inhouden.

Ik wordt met de dag misselijker. Niet overgeven maar wel enorm misselijk. heb vanmorgen ook voo rhet eerst boven toilet gehongen omdat ik dacht dat er wat kwam. Ik begon in de douche helemaal te trillen en te zweten en zag mezelf wit weg trekken. Naarmate de dag vorderd wordt het wel beter. die misselijkheid is voornamelijk als ik iets gegeten heb. Ik kan ook bijna niks op. Eerder kon ik rustig een hele pizza op maar nu nog niet eens de helft.

We hebben dit weekend ook weer voor het eerst geklust om de liefde en niet omdat het moest... Dit was wel even weer bijzonder na zo;n lange tijd met die druk erachter. Hoewel we wel voorzichtig zijn geweest verlies ik nu toch iets gekleurde afscheiding. Beetje bruinachtig. Eerst schoot ik in de stress maar denk dat er gewoon een adertje is gesprongen. En mk is toch vaak helder bloed?? Of heb ik dat mis.

Weekee: meid nog 12 weekjes en dan kun je lekker je meisje in je armen houden. Ga straks lekker genieten van je verlof. Wij willen niet weten wat het gaat worden. Het moet voor ons een verrassing blijven tot het einde.

Sandy: Jee meid al weer 21 weken. Wat gaat dat snel zeg.

Bianca: Bij jou schiet het ook al mooi op. Voel je je verder goed?

meiden ik heb geen 2 schermen open en wet zo niet meer wat er allemaal in stond dus excuus als ik wat vergeten ben of ergens naar vraag wat er al stond.

Wij gaan nog ff genieten van ons weekend samen vrij en de komende twee dagen.

Als we de echo hebben gehad laat ik jullie weten hoe het was.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Weekee, oohhh wat ben ik blij om te horen dat het een stuk beter met je gaat.
De wereld ziet er meteen een stuk kleuriger voor je uit hoop ik.
Je moet gewoon denken "alles op z'n tijd"
Ik had bij de eerste ook "oh ik MOET dit nog doen of dan nog doen voor een bepaalde tijd"
Net als de kinderkamer iedereen zet altijd druk achter je met de vraag of de kinderkamer al af is, maar wij zijn de eerste drie maanden niet in de kinderkamer geweest omdat hij eerst bij ons op de kamer sliep.
Maak je niet al te druk alles komt uiteindelijk op z'n pootjes terecht.

Russell, ik heb ook al een paar keer gekleurde afscheiding gehad en dacht ook dat het gaat om een gescheurd adertje.
Ik heb gehoord dat dit vaker voorkomt in de zwangerschap omdat de doorbloeding anders is.

Russell, ik hoop dat je een mooie en fijne echo hebt.

Voor de rest weet ik het ook niet meer.
Ben momenteel red mijn vakantie aan het kijken en dat ik wel lachen.

Tot gauw.

Met vriendelijke groeten,
Bianca van Hoeijen

Hi Meiden!
Hier nog zo'n zwangere muts die wel alles meeleest, maar niet snel de puf heeft om te reageren! Bedankt voor jullie medeleven mbt tot de tante van m'n man. Helaas staat de volgende alweer op punt van omkiepen, om het zo maar ff te zeggen...mijn oma schijnt nu toch wel heel hard achteruit te gaan. Ze is 86, al jaren zwaar dement en nu eet en drinkt ze zo goed als niet meer. Al ruim een week is mijn moeder daar, maar op de een of andere manier blijft oma vast houden aan het leven...ze is op, graatmager en ik hoop dat ze snel rust zal vinden. Ik heb nauwelijks een band met mijn oma en ze heeft er de leeftijd voor, dus dit grijpt me dan toch iets minder aan als de tante van mijn man...maf hè...?!
Verder gaat het hier prima, bijna 25 weken alweer!! Mijn man is jarig vandaag, dus vanavond komt de hele bubs hier chinees eten...mjammie!!!

Sweety, hoe is het met jou? Ook alweer bijna op de helft hè! Bij andere lijkt het zoveel sneller te gaan!!

Marieke, jij geniet nu als het goed is van een heerlijke vakantie! Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Ik hoop dat je geen last meer hebt van je SI-gewricht!

Sas, van harte met jullie zwangerschap!!! Helemaal super zeg! En nog bedankt voor het compliment over mijn foto! Ik ben inmiddels al weer iets verder zoals je gelezen hebt, dus wordt weer tijd voor een nieuwe buikfoto!

Russell, zo te lezen begin je je al echt zwanger te voelen, al is dat op het moment niet zo heel leuk voor je. Ik hoop dat het snel weer voorbij is en je volop kunt gaan genieten! Ik heb geen sterk voorgevoel over het geslacht...het ene moment ben ik overtuigd van een jongen, dan weer van een meisje! Het blijft dus echt een verrassing!

Petra, jeetje meid, jouw geduld wordt wel echt op de proef gesteld hè!? Ga je eerdaags toch nog een test doen?

Sandy, fijn dat je jullie wondertje weer even hebt kunnen zien! En woensdag nog eens uitgebreid..geniet ervan!!

Bianca, ook alweer 14 weken zeg...leuk dat je bijna begint met zw.zwemmen! Ik begin over een week weer met zw.yoga, ik heb er wel zin in!

Weekee, zit je ook op de december-hyves? Dat was me nog niet opgevallen! 'Tis wat met sommige mannen hè ;-) Fijn dat je je weer wat beter voelt. Als je lijf nu ook nog meewerkt, kun je weer wat meer gaan genieten!

Nou, ik ben weer redelijk bij geloof ik hè...als ik toch niet iets of iemand heb overgeslagen...sorry!!
Liefs, Edith
24 weken 5 dagen

Hoi meiden,

Hier super goed nieuws: Het hartje klopte... Wat was ik zenuwachtig zeg pfff.

Ik heb met drie weken nog een echo en dan met 12 weken weer. Ze wil met drie weken kijken of alles nog goed is en dan nemen we afscheid van elkaar.

Vandaag ook voor het eerst naar de vk geweest. Een heleboel informatie gekregen en wat boekjes om te lezen.

Ik voel me nog steeds bepaalde dagdelen erg misselijk zonder overgeven. Maar goed daar hopen we met een paar weekjes weer van af te zijn.

Het wordt wel steeds moeilijker om het stil te houden maar we blijven ons best doen.

Edith: Jee meid dat zijn er wel veel in zo'n korte tijd.  Sterkte meid.

Bianca: Wat leuk zw zwemmen.  Ik sport samen met mijn moeder maar wordt steeds moeilijker om te doen. Ik doe aan tea boo en doordat ik steeds zo misselijk ben lukt het niet altijd meer. Ook mijn buik is s'avonds al best opgezet dus moet nu wel gaan oppassen. Als ze het stiekem al niet door heeft. Ik heb altijd het idee dat moeders dat op de een of andere manier door hebben.

Nou meiden ga zo ff sporten dus spreek jullie wel weer.

Groetjes Russell  

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek

Weekee: 26/8 5e keer
Bianca: 3 sept (2e bezoek)
Marieke: 17 sept (1e keer)
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)
Bianca: 1 oktober (3e bezoek)
Russell 9 september (1e bezoek)
Russell 14 oktober (2e bezoek)
Echo's
linda: 27/8 3 echo dit is de termijn bepaling
Marieke: 28 aug en 24 sept(dat is 13 weken echo)
Russell: 9 september (7 weken echo)
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 29 oktober (9 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Zo dames ff weer lijstje bijgewerkt

Terug
Bovenaan