one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Russell, ik kwam speciaal voor jou even kijken hoe je echo was gegaan.

Wat fijn voor je  dat alles goed was.
En spannend he zo'n eerste afspraak met de VK.
Ik weet nog goed hoe ik me voelde bij het allereerste gesprek, geweldig.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat het goed was.

Tot gauw weer.

Groetjes Bianca

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek

Weekee: 16 sept (6e keer)  
Marieke: 17 sept (1e keer)
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)
Bianca: 1 oktober (3e bezoek)
Russell 14 oktober (2e bezoek)

Echo's
Marieke: 24 sept(dat is 13 weken echo)
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 29 oktober (9 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Edith: hoe was de verjaardag van je man? lekker gechineesd? Wat vervelend om te horen van je oma.

Russel: yay! Wat fijn om te horen dat alles goed was! Leuk he die eerste keer vk en alle informatie die je krijgt.

Bianca: hoe is het met jou?

Hier hebben we een lastige nacht achter de rug. konden allebei moeilijk slapen...en met allebei bedoel ik nog eventjes mijn man en ik hihi. Dus ik moet ff bijkomen en er komt gewoon niet veel uit mijn handen vandaag. Ach ja, die dagen moeten er ook zijn he?

Ik kom vanavond misschien nog ff kijken. doeidoei

Hé dames!
Even een kort bericht tussendoor:

Russell, super dat je een mooie echo hebt gehad! Eindelijk die bevestiging waar je toch op zit te wachten hè!

Afgelopen nacht is mijn oma gestorven...gelukkig voor haar, het mensje was echt op. Maandag is de begrafenis, de 2de voor ons in 2 weken tijd...nu wil ik er voorlopig geen meer meemaken!
En dan leuker nieuws. gisteren kwam mijn schoonzusje ons vertellen dat ze ook zwanger is! Het is nog erg pril, ze is rond mijn verjaardag uitgerekend en ik rond haar verjaardag!
Tot snel weer,
Groetjes, Edith.
25 weken precies!

Hoi hoi,

Edith hé meid gecondoleert zeg het is wat om zo vaak iemand te verliezen, strerkte de komende tijd!!! Wel leuk dat je ook goed nieuws ontvangt van die zwangerschap ja zo gaat het het in je leven de één gaat doet en de ander krijgt nieuw leven wat een contrast hé!!! Voel je verders goed alweer 25 wk dat gaat ook snel zeg!!!

Bianca ook alles goed met je??

Marieke is nog aan het genieten van je vakantie hoop dat ook nog alles goed is met je???

Russel wat leuk dat je zo'n mooie echo had dat geeft weer meer rust!!!! Geniet ze!!!

Sas en hoe is het met jouw ook alles nog goed???

En sweety hoe gaat die met jouw al lang niks gehoort is Justin over zijn tandjes heen het is te hopen voor je!!!

Weekee las dat het gelukkig weer wat beter met je gaat super meid ach ja die hormonen ook hé!!! Hoop dat je goed blijft voelen heb het zelf ook wel hoor de éne dag ben ik vrolijk en de andere dag kan ik om niks janken en voel ik me erg zielig!!!! Nou sterkte en probeer lekker te genieten van de laatste weken!!!

Gisteren dus naar Düsseldorf geweest en wat was het weer mooi om te zien hoe ons wondertje het deed. Alles blijkt goed te zijn met alle organen en ons wondertje dus das een hele opluchting je maakt je weer drukker om dan nodig is hé!!! Verders gaat het goed hier nog steeds druk met de bruiloft werken en onze Jessica, maar hoef nog maar 5dgn te werken en dan VAKANTIE JIPPIE!!! Oh heb er zo zin kan niet wachten!!! Vandaag naar de kapper en mijn haren laten kleuren en proefkapsel en mak-up, das ook lekker ontspannen!!! Verders nog de laatste dingen regelen en dan laat die dag maar komen heb er erg veel zin in!!! Dit weekend niet maar volgend weekend hebben we on vrijgezellenfeest daar maak ik me meer druk over dan onze trouwdag dat hebben we zelf geregelt, haha. We laten ons verrassen!!!!

Nou lieve meiden allemaal heel veel succes met alles en kom nog kijken hoe het hier gaat!!!

Liefs Sandy 22wk

Hoi meiden,

Edith: Gecondoleerd met het verlies van je oma.

Sandy: Meid geniet er lekker van je hebt het verdiend.

Nou hier gaat het wat minder. Ben echt zo misselijk is gewoon niet grappig meer. Ik weet af en toe niet waar ik het moet zoeken. Ik heb me gisteren ziek gemeld van het werk omdat ik in de badkamer bijna onderuit ging van de misselijkheid. Heb tot twaalf uur op bed gelegen. Toen eruit ff een boterham eten en toen ging het eigenlijk wel weer. Ik dacht ik ga ff op de fiets naar de winkel voor iets homeopatisch tegen de misselijkheid misschien dat dat helpt. dus zo gezegd zo gedaan. Nog ff bij me vriend langs op het werk en toen ging het mis.

Ik werd zo misselijk daar dat mijn vriend oiets had van ik breng je wel met de auto teurg naar huis want dit gaat niet goed zo. Nou ja goed dan maar met de auto terug. Ik zou net in de auto stappen dat ik dacht nu moet ik maken dat ik bij de wc kom anders dan gaat het mis. Nou ik was net op tijd. heb alles eruit gegooid. Wat een opluchting was dat zeg. Maar goed dat was voor korte duur want kort daarna voelde ik me weer erg misselijk.

We hebben het nu ook maar aan onze ouders verteld omdat ik zo ziek ben telkens dat we er eigenlijk niet meer onderuit komen.

Nou dat was weer heel wat. Ik ga ff weer liggen.

Groetjes Russell

Edith: zo zie je maar dat verlies en vreugde zo dicht bij elkaar staan.

Sandy: fijn dat jullie weer een mooie echo ehbben gehad en dat alles goed was. Nogmaals succes met alle voorbereidingen voor jullie huwelijk!

Russel: he wat vervelend. Maar goed dat je je hebt ziekgemeld en blijf ook maar lekker thuis om even op adem te komen hoor. Maarre....wat zeiden de aanstaande opa's en oma's????

hier ff een heel drukke mama...pffffffffff dinsdag gewerkt, woensdag bruiloft van loth..en wat was ze mooi....zucht... maar wel 3 uur rijden bijna voor me dus tja...donderdag cursus in someren van ons instituut...vrijdag werken...pffff ben kanpot hoor, dit doek nie meer...maar goed, weekend nu. rest gaat prima, alweer bijna 20 weken.

weekee, fijn dat het beter gaat meis, het zijn maar fases en hormonen maar wel heel vervelend he...
edith, succes ermee en veel sterkte meis
sas, proficiat met je zwangerschap, geniet er lekker van en veel geluk!
russel, fijn van je mooie echo, hopelijk wordt tzt de misselijkheid ook minder, vervelend voor je, bederft toch beetje de pret
sandy, bijnaaaaaaaaa feestttttt...leuk hoor, hoest met jessica?? justin gaat als een speer hahaha
bianca, schiet bij jou ookal al op joh, gaat alles goed??
petra, hoest meis?? lukt het een beetje?
marieke, hoe voel je je?? bijna alweer 3 maanden toch?

hopelijk heb ik iedereen...beetje ego van mij dit verhaal, maar lees wel trouw mee hoor! heb alleen echt niet vaak de puf nog, hopelijk komt dat gauw weer.

knuffellllllllllllll

Terug
Bovenaan