one2bemums 3 !!!

Heb ook ons lijstje maar ff opgezocht.......

nod lijstje:
31 mei Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op: 4 december 2008
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009
Vliegirl, 4de ronde, 1ste kindje, uitgeteld op 26 januari 2009
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek:
Edith: 2 juni (2de keer)
Weekee: 3 juni (2de keer)
Vliegirl: 16 juni
duitsmeisje: 23 juni

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Weekee 6 mei 1e keer, volgende echo: 03-06-2008Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Russell maandag 9 juni echo voor folikel meting

Nog ff spieken hier!!!

russell, fijn dat het er goed uitziet!!! en weer spannend maandag opnieuw echo...
Leef echt met je mee!!!!
En ook fijn om te weten, dat als het niet goed genoeg is gegroeit je dan meteen clomid krijgt!!!!
En heeeel veel klusplezier dit weekend!!!!

Lief van je petra dank je!!

knuffel!!

Hoi!

Petra: gatsie...dat zijn eigenlijk teveel tegenslagen in een korte periode he? Toch ben ik blij dat je vandaag direct heen kon (nou ja je was er natuurlijk al) maar om het meteen af te handelen. En ja! Houd inderdaad moed. Wij duimen keihard voor jullie mee.

Russel: tegen jullie wil ik eigenlijk alleen maar zeggen: VEEL KLUSPLEZIER!! ga ervoor

Edith: wel heel speciaal..je hebt eigenlijk twee vk's nu. haha en ik zie je al in de auto..in een file... ja hoor, bevallen!

Marieke: hoe gaat het bij jou meid hoe voel je je?

Edith: ja zo'n verjaardag kan dan ERG druk zijn he? Maarre..wat zeiden ze?

Hier alles prima. Vandaag were naar de vk geweest en hebben wede tweede echo geha.d erg spannend hoor. We hebben de datum iets bijgesteld naar 6 december. Ach die twee dagen...zegt allemaal niks hoor. maar goed, we houden dat gewoon aan ipv 4 december. mij om het even, als alles maar goed gaat toch?

We zagen een heel mooi rustig kindje (wat een compleet verschil met de vorige keer) en ja hoor...we hebben het hartje gehoord! Zo mooi!!!
Verder was mijn bloed en alles ook goed. ben A+ kijk dat wist ik dan nog niet hihi.

24 juni mag ik weer heen, lekker valk voor onze vakantie. Morgen ga ik alles bellen. Het ziekenhuis voor de 20 weken echo....de kraamhulp....mijn ziekenfonds etc etc. Ik heb er zin in!!!

nod lijstje:

31 mei Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008

verloskundigen bezoek:

Sweety: 11 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)

Echo's

Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Andere onderzoeken:

Ik heb hem weer even bijgewerkt. En Tess, heb jou er ook in gezet hoor meid...je afspraak bij de vk dan.

Hallo allemaal,

Nou ben daar ben ik weer even.
Drukke dagen achter de rug gehad.
Ook nu eigenlijk geen tijd, maar wilde weten hoe het met jullie ging.

Ik ga proberen jullie allemaal terug te schrijven, maar heb geen twee schermen.

Petra, wat vervelend wat je nu weer achter de rug hebt, maar nu kun je met een schone lei beginnen.

Russel, ik hoop echt dat je maandag een goede uitslag krijgt.
Ik zal voor je gaan duimen.

Sweety, wat leuk voor je dat iedereen positief was over je zwangerschap.

Weekee, leuk he het horen van het hartje. Ik weet nog hoe geweldig ik het vond vier jaar terug.

Marieke, alles verders goed?? Die vermoeidheid is als het goed is maar voor even.

Edith, leuk zeg om nu al iets leuks voor de baby gekocht te hebben.

Ik zal vast iemand vergeten zijn, maar daarvoor biedt ik dan alvast mijn excusus aan.

Met mij gaat het goed.
Ik denk dat mijn lijf deze maand van het ontpillen af is.
Normaal was ik 3 en soms 4 dagen ongi.
Sinds ik gestopt was met de pil was ik tussen de 5 en de 7 dagen ongi
Maar nu ben ik zondag ongi geworden en ben er nu al bijna vanaf.
Dus denk dat mijn lijf alle troep van de pil er gewoon nog uit moest werken.
Zoals jullie dus begrijpen ga ik deze maand met volle moed voor een kindje.
Zit op dit moment op dag 3, maar weet eigenlijk niet zo goed wat nou de betere dagen zullen zijn om te klussen.
Tot nu toe altijd op dag 14 mijn eisprong gehad.
HELP ME!!!

Ik kom morgen wel weer eventjes kijken.

Fijne avond nog.

Groetjes Bianca

nod lijstje:

29  juni Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008

verloskundigen bezoek:
Sweety: 11 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)

Echo's

Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Andere onderzoeken:

Hoi Bianca, lief van je dat je ondanks je drukke schema, toch even hier kwam kijken en kwam vertellen hoe het met je is.

Ik kan je helaas niet goed helpen  met de "beste dagen" om te vrijen. Wij hebben eigenlijk geen idee gehad wanneer mijn eisprong nu precies is (voelde hem niet) en  dus hebben wij eigenlijk gewoon voor de zekerheid om de dag gevreeen in die periode.

We hopen allemaal met je mee dat het deze maan (5e ronde?) raak is hoor!!

Hoi hoi iedereen,

Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes. Ik voel me goed, beter als de vorige keer. Pijn zakt aardig af en het vloeien ook. Ik heb er een goed gevoel over, hoop dat alles snel weer op regel is. Ik houd de  moed erin.

Russell: klusse deze dagen, ik hoop voor je dat je maandag een goede uitslag hebt van de echo en dat het deze maand  gaat lukken. Heel veel succes.

Weekee: leuk hoor iedereen bellen vandaag. En wat fijn dat je de volgende echo nog net voor je vakantie hebt. Ach en die 2 dagen maakt toch ook niet uit voor de bevallingsdatum? het kindje komt wanneer die zin heeft.

Bianca: Kan idd weer met een schone lei beginnen. Moet eigenlijk een maand wachten maar weet niet of me dat lukt. Vorige keer wel gedaan maar heb er nu zo zin in om er voor te gaan. Kan er nog even over nadenken want de eisprong is nog niet. Wel grappig we lopen nu wel een beetje gelijk. Wanneer je beste klusmoment is, is moeilijk te zeggen, maar ik zou vanaf dag 10 gaan klussen. Beter te vroeg dan te laat. Om de dag klussen heeft bij ons de eerste keer geholpen dus doen we dat nu ook maar weer.

Sweety: gelukkig gaat alles met jou goed, geeft mij ook hoop. Je mag idd vroeg voor de echo, dat mag ik ook als het weer zover is. Wel zo  prettig. Ik ben benieuwd.

Het is al bijna 12 uur en ik moet nog onder de douche, schande! Ga ik nu gelijk doen en dan even wat eten. Kom later nog weer aan.

Doei doei knuffel petra.

Terug
Bovenaan