one2bemums 3 !!!

haai allemaal,

ik ook maar weer eens ff he...heb het heel druk met mijn baan en nu zeker aangezien mijn bazin met zwangerschapsverlof is dus neem bijna alles over..en aan het verbouwen, mijn zoontje krijgt een blauwe sesamstraatkamer en de beeb een rode nijntje kamer, dus tja, verder voedselvergifeging gehad en dus 12 uur lang elk uur gespuugd...wat was ik ziek zeg....2,5 kilo lichter dus maar verder gaat het nu welweer.

sas, veel sterkte meis, doe rustig aan en heel veel geluk later
weekee, lastig zon blaasonsteking, veel succes, hopelijk snel over
edith, mooie buik, hoe vindt dochterlief het??
bianca, hoe voel je je?? bijna echo...wil je weten wat het wordt of verassing? ik heb donderdag 25 weken pretecho
linneke, fijn dat je je goed voelt, fijne zwangerschap verder!
lotje, proficiat met iris!! hopelijk is alles goed gegaan! veel geluk jullie
marieke, hoe hgaat het met je studie enz? zal ook wel zwaar zijn zeker he, en al leuke spullen gekocht?
petra, hoe gaat het met jou?? al enig idee met je cyclus?? hopelijk heb je gauw een mooie test!!

als ik iemand ben vergeten sorry..! tot gauw weer dames, ik lees wel altijd mee hoor!

knuffffffff

Hoi hoi,

Leuk dat er weer een paar meiden zijn aangewaaid.

Ik heb geen twee schermen geopend dus hoop dat ik alles onthouden heb.

Sweety, ik hoop dat je je niet overwerkt, want dat is voor een zwangere vrouw ook niet echt de bedoeling.
Hoe gaat het nu met je zwangerschap en justin z'n tandjes??

Weekee, hoelang moet je nu nog werken? Als ik me niet vergis heb je ook bijna zwangerschapsverlof.

Voor degene die het vroegen over ons babykamertje.
Hij is nu zo goed als af.
Alles is wit geschilderd met appeltjesgroen.
Als het een meisje wordt gaan we 1 muur roze schilderen en als het een jongetje wordt blauw (in de kleuren van het babymerk "lief")
Echt zo gaaf.
Dit kamertje was echt super donker, maar nu het geschilderd is ziet het er 100x mooier uit.
Woensdag heb ik mijn 20 weken echo en kijk er echt enorm naar uit zeg.

Wij gaan 3 november naar curacao op vakantie en nu hebben vrienden van ons een weekje curacao gewonnen in dezelfde periode (alleen hun maar een weekje) en zij is ook zwanger dus dat ik wel onwijs gaaf hoor.
Ik kijk er echt naar uit om op vakantie te gaan.

Marieke, ik ben blij dat ik er niet ook nog eens een schooldag naast heb.
Ik zou helemaal kapot zijn.
Ik heb echt wel waardering voor je hoe je het allemaal regelt.

Sas, hoe gaat het nu met je?
Gaat het alweer een beetje beter, ik bedoel dan een stap in de goede richting.

Nou weet ik het niet meer hoor.

Ik kom zo wie zo woensdag even aanwippen om te vertellen hoe de echo is geweest.
Oh ja, russell jij ook veel plezier woensdag met de echo.

Groetjes Bianca

Goeiemorgen!!!

het wekend zit er weer op!! te druk gehad vor de computer, dus nu eerst even kijken hoe het met julllie is!

Sas doe lekker rustig aan en neem de tijd om het een plekje te geven!! dat is voor iedereen anders hoe en hoe lang dat duurt!!

Russell fijn dat ze het hartje kon horen!! Joepie!! speciaal he de eerste keer!!

Bianca de opleiding is 10 maanden 1 jaar zeg maar, alleen ik zal denk ik later examen doen, hoop dat in november volgend jaar te doen ipv in juni....
Bijna de echo voor jou dus! Leuk en spannend!!

Ik heb de 20 weken echo moeten verzetten, manlief gaat het groote rijbewijs halen en is strak ingedeeld in een lesschema, start ie 30 okt met lessen en 13 nov al examen. En we hadden 10 nov de 20 weken echo en dan moest ie dus de hele ochtend lessen dus nu verzet naar 19 nov, duurt wel weer langer!! maar ja....

Linneke fijn dat het goed gaat!! Leuk dat je af en toe even langs komt!!

Petra, hoop dat je ei ook gauw komt en de zwemmertjes hem deze keer vinden!! Ik duim voor je!!

Weekee vervelend je blaasontsteking. Ik heb t 1 keer gehad nee niet fijn inderdaad!!
Hoop dat het snel over is. gaat nu hard bij jullie?? Hoe ver ben je nu??

Sweety leuk rode nijntje kamer!! peoh flink ziek geweest dus, niet fijn!!
Doe wel rustig aan!!

Bianca lees nu van je vakantie heerlijk en t wordt dus gezellig!!! haha Leuk!!
Lekker van t mooie weer genieten!!

Wat betreft mn oplieidng is wel pittig hoor maar aan de nadere kant denk ik de meeste anderen die van de eerste zwnager zijn werken 5 dagen, ik werk natuurlijk maar 18 uur, wel ivm gezondheid maar toch... ik ben nu meestal op maandag en donderdag vrij en leer dan wel maar ben lekker thuis... en twee dagen werken en 1 dag naar school. Ben wel blij dat die schooldag maar 1x in de week is, die is lang door de reistijd!! Maar goed het is ook leuk dat scheelt en ja ik moet toch blijven werken en daarvoor is een diploma handig....
Dit weekend lekker alleen van t weekend genoten en geen boek opengehad!! dat ga ik nu weer eens doen!!
Gister bij een vriendin op de thee geweest is ook zwnager, 3,5 week verder als ik, arme mannen dus t ging veel over zwnager zijn enzo haha maar zij is dus 20 weken nu en niets te zien, had haar eigen kleren nog aan apart hoor ik voelde me bijna echt dik daar!!
hihi!!! En ze is zwanger van de 3e, maar bij de eerste 2 was ze ook echt niet dik dus ach!!

fijne dag allemaal!!
Groetjes!!

Sweety: he bah wat vervelend dat je zo moest spugen en 2,5 kg kwijt...das niet niks. ik hoop dat het nu echt weer wat beter met je gaat meid.

Bianca: wat fijn dat je kamer nu af is. Elke dag even binnenlopen en je voorstellen dat daar straks je tweede kleintje ligt...zo mooi.
En grr nog steeds lekker jaloers op je vakantie naar Curacao, die trouwens voor jullie erg leuk wordt aangezien die vrienden er ook een week zijn. Wel gezellig!

Marieke: ja ik kan me voorstellen dat het wel zwaar is, maar zolang je het nog kunt doen...doe je het.
Jammer van je 20 weken echo, maar gelukkig is het maar 9 dagen(?) verder en die vliegen straks zo voorbij. Even iets langer wachten dus. Wel goed van je man dat hij voor het groot rijbewijs gaat. ik hoop dat hij in een keer slaagt!

Mijn blaasontsteking gaat stukken beter. Tja, ik moet nog steeds veel plassen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik gewoon veel drink en omdat ons beebje er soms even flink tegenaandrukt, dan met de blaasontsteking. ik ben in ieder geval van de pijn af. Ik moet nog 1 dag van het kuurtje doen, dus na morgen ben ik klaar.

En na morgen ben ik ook klaar met werken!!!  Ik kijk er nu toch echt naar uit en ik zal me zeker niet vervelen.

Hallo!!!

Ik dacht even kijken of er al nieuws van bianca is... je hebt vandaag toch de echo???

Weekee fijn dat het beter gaat met je blaasontsteking....
en nu dus verlof heerlijk!!!! Ga er lekker van genieten!!!!

Hier gaat ie goed lig wel met griepje op bed, maar daar komen we wel weer over heen. Morgen weer naar de vk kijk ik erg naar uit even weer t hartje horen!!

Groetjes!!

Hallo hallo,

Nou we hebben gisteren de 20 weken echo gehad.
Echt super leuk was dat zeg.
Het kindje lag helemaal onderin waardoor het wel lastig was om iets te zien.
Maar na wat geduw op mijn buik draaide het om.
Uiteindelijk hebben we alle punten bekeken die gedaan moesten worden.
En er waren geen afwijkende punten te vinden, wat uiteraard een hele geruststelling is.
De conclusie was dat we 99,9% procent kans hebben op een gezond kindje.

Ik kom vanavond nog even uitgebreider reageren.

Groetjes Bianca

Bianca fijn dat alles goed was!!!
En leuk om je kindje weer even te zien bewegen!!
weten jullie ok wat het wordt of bljjft het een verassing tot het eind??
Ben benieuwd naar de rest van je  verhaal!

groetjes!!

Ik ben weer bij de vk geweest!! t zijn echt bliksembezoeken!!
Maar alles was goed heeeel fijn om weer even het hartje te horen. Weer een hele geruststelling!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan