one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Weekee: Heerlijk zeg met verlof lekker een beetje aan prutten en   niks moeten. Geniet er lekker van.

Marieke: Vervelend die griep. Mooi dat alles weer goed was.

Bianca: Wat een heerlijk nieuws dat alles goed was is toch wel ff weer spannend he.

Nou meiden heb woensdag mijn 12 w echo gehad en alles was goed. Lag precies op schema. Heel bijzonder dat het in drie weken tijd zo veranderd. Verder wordt de misselijkheid steeds minder. Alleen last van veel hoofdpijn van de week twee dagen op bed gelegen met migraine niet grappig. Maar ja wat doen we eraan.

Nou meiden strax ff werken en dan lekker weekend.

Groetjes Russell

Hi Ladies!
Long time ago! Druk druk druk en moe moe moe!!!

Sas, meid wat rot voor jullie dat het is fout gegaan... :-( Mooi om te lezen dat je het zo bewust een plekje geeft en positief blijft! We gaan natuurlijk weer heel hard duimen dat het snel weer raak zal zijn!

Bianca, fijn dat je je zo goed voelt! En al lekker aan het shoppen geweest voor het kamertje...leuk hè!? En ook een goede echo, helemaal super!

Lotje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Iris!!

Marieke, heerlijk hoor, weer ff naar de vk geweest! Nu zit er nog lang tussen steeds, maar het gaat steeds sneller hoor! Ik mag nu al om de 2 weken gaan!

Linneke, ook al zo druk meid?? Als we maar af en toe laten weten dat we er nog zijn en hoe het gaat hè!

Petra, spannend hoor, of je nu al wel of nog niet een eisprong hebt gehad...! Goed dat je het een beetje los kan laten, hopelijk heb je snel goed nieuws!

Weekee, gaat het weer een beetje met je blaasontsteking?? En lekker met verlof nu, geniet ervan!

Sweety, weer goed ziek geweest lees ik :-( En dan ook nog zo druk...bewaar genoeg energie voor het kleintje in je buik hè! ;-)

Russell, super dat de kleine mooi op schema ligt! Als mama zich nu ook weer wat beter gaat voelen, zou helemaal top zijn he?!

Hier gaat alles goed, alleen erg druk en kijk dan ook uit naar m'n verlof! Nog 2 weekjes werken en dan is het zover, heerlijk! Dankjewel voor de complimenten voor m'n bolle buik! Komende week wordt het weer eens tijd voor een foto! En het wordt ook eens hoog tijd dat ik met de babykamer ga beginnen. Bente slaapt nu op haar nieuwe kamer en vindt het helemaal super! Op de babykamer staan alle meubels nog, alleen het ledikantje moet weer van zolder en alles ff lekker poetsen en opnieuw inrichten. Nog even lekker shoppen, want ik wil wat andere kleurtjes voor de aankleding zodat het niet precies hetzelfde is als bij Bente.
Liefs en tot snel,
Edith en de kleine druktemaker (met dagelijks de hik!) in de buik
31w3d

Hoi meiden,

Vandaag een bijzondere dag voor ons, we zijn nl 1 jaar getrouwd vandaag. Ben toch wel blij dat we vorig jaar in het bootje zijn gestapt. Had er altijd een beetje mijn bedenkingen over maar toch heeft het wel wat. Vanmorgen een heerlijk champagne ontbijt gehad en vanavond gaan we uit eten. Hadden alleen niet in de gaten dat de klok een uur terug is gegaan dus zaten we al lekker vroeg aan de champagne hihi.

Weekee: lijkt  me toch wel vervelend hoor een blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Gewoonlijk is het al naar laat staan als je zwanger bent, maar gelukig gaat het nu beter. Heerlijk met verlof, ga er lekker van genieten en hopelijk laat de kleine niet al te lang op zich wachten.

Sweety: vervelend, doeselvergiftiging. Gelukkig voel je je al weer iets beter. Denk je wel aan jezelf? Kan het nog zo druk zijn maar loop jezelf niet voorbij.

Bianca: Heelijk een weekje vakantie en dan ook nog naar de zon, ben jaloers hoor. Ga er van genieten maar ik denk dat jullie dat ook wel doen. Fijn dat de babykamer al zo goed als af is, nu alleen de muur nog. Gelukkig was de echo ook goed, gefeliciteerd. Helaas ben je nog niet terug geweest om je verhaal af te maken maar dat horen we dan nog wel.

Marieke: vervelend een griepje, ziek maar goed uit dan ben je hopelijk snel weer op de been. Zo te horen is de opleiding ook nog wel pittig dus grieperig kun je niet zijn.

Russell: fijn te lezen dat de 12 weken echo goed was, gefeliciteerd. Migraine is vervelend en je kunt er nu ook zo weinig aan doen. Lekker in bed blijven met de gordijnen dicht. Gelukkig wordt de misselijkheid minder dat is wel prettig, kun je straks lekker weer wat doen.

Edith: Nog 2 weekjes, wat vliegt de tijd toch en dan heerlijk met de beentjes omhoog. Ha ha en ja je buik heerlijk hoor zon toeter. Nu alleen het kamertje nog en dan kan het straks lekker komen. Leuk dat bente haar kamertje mooi vindt.

Sas: hoe gaat het met jou? Hopelijk voel je je  wat beter.

Hier alles goed, weet nog niet of ik een eisprong heb gehad. Denk het haast wel maar ik voel continue wat. Laat het over me heen komen en hopelijk weet ik snel iets meer. Wachten duurd helaas lang. Ben inmiddels na mijn miskraam al weer 7 maanden verder en het wordt nu toch wel weer eens tijd dacht ik zo. Helaas is mijn cyclus nog erg lang, zit nu op dag 42 dus nog even afwachten. Kom snel weer aan.

Knuffel petra.

Hallo allemaal,

Nou daar ben ik weer.
Sorry, ik had beloofd om terug te komen op de echo, maar in verband met drukte geen tijd.

Petra, ik ga 2,5 week op vakantie en niet 1 week.
Ik gun het je ondertussen ook wel dat je weer zwanger bent.
We gaan gewoon met z'n allen duimen.

Edith, voor jou schiet het ook alweer op zeg.
Wat gaat dat toch snel.
Bij een ander gaat het veel sneller dan bij mijzelf.

Er zijn een aantal erg nieuwsgierige mensen die graag het geslacht willen weten van ons ongeboren kindje.
Ze zijn me al aan het uithoren op het werk en in mijn familie.
Ik vertel het alleen tegen niemand. We willen het geheim houden.
Als ik nu over de baby praat gaat het automatisch in de "hij" vorm, omdat ik natuurlijk al vier jaar in de jongentjesversie praat.
Alles gaat gelukkig goed en ik heb een grote kans op een kindje wat geen grote afwijkingen heeft.

Mijn schoonzus kwam vandeweek vertellen dat ze ook zwanger is.
Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonvader en zij is uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonmoeder. Ze is twee maanden later dan ik uitgerekend.
Wel leuk dat onze kindjes dan bijna even oud zijn en samen opgroeien.
Wel grappig dat we allebei op de verjaardag van de opa en oma zijn uitgerekend.

Volgnes mij heb ik al een heel verhaal getypt dus laat ik maar eens gaan afsluiten.

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Goeiemorgen allemaal!!!

Edith wow jij gaat ook hard!!! Ook lekker bijna verlof!!!!
Heb je verlof vanaf 6 week vantevoren??

En weekee hoe bevalt jouw verlof??

Petra ik hoop ook dat je nu gauw wweer zwanger wordt!! Gun het je zo!!!
Gefeliciteerd 1 jaar getrouwd!! Speciaal!! Wij waren twee week gelden 2 jaar getrouwd!! Ik had echt zoiets al weer zo lang?? waar blijft de tijd!!
leuke dag gehad??

Bianca fijn dat het er goed uitzag!!
Goed hoor dat je het zo geheim kan houden!!
Ga je nu alwel die roze of blauw muur schilderen en de kamer op slot draaien of wacht je darmee tot de geboorte?? (dat waren jullie toch van plan??)

Ik ben weer redelijk fit, voel me sinds vandaag weer redelijk de oude wel hoesten en snotteren nog, maar verder beter niet meer de boel eruitgegooid vanmorgen dus erg fijn eten smaakt ook weer een beetje!!
Ons beebje heeft een onrustig weekend gehad!! Zo onwijs veel gehoest hij heeft wat liggen schudden!! ik had er buipijn van gister en weet weer waar al mn spieren zitten!!
vandaag weer een studiedagje en morgen weer nbaar school, vakantie is voor bij!!

Fijne dag/week allemaal!!
Groetjes!! marieke
17w6d

He meiden,

Nou ga het ff proberen met 1 scherm open dus als ik iemand vergeet bij deze alvast SORRY,

Bianca: Goed van je hoor dat je het voor je kunt houden. Ik zou dat niet kunnen. Wij willen het allebei niet weten wat het wordt.

Marieke: Mooi dat je je weer wat beter voelt. Die griepjes zijn niet leuk en al helemaal niet als je zwanger bent.

Petra; Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk. Wij gaan in Januari trouwen we houden het alleen klein met onze ouders en opa en oma en broers en zusje.

Edith: Jee meid nu alweer met verlof gaat snel zeg. Geniet er lekker van.

Nou hier alles goed. Ben niet meer misselijk geweest. Nog steeds wel erg moe. Heb zaterdag mijn eerst aankopen gedaan qua zwangerschapskleding. Heb een leuk rokje gekocht met een blouse en een pars shirt. En een zwarte broek met een zwart witte jurk erop. Heel gaaf allemaal. Vandaag voor het eerst weer een dagdienst gewerkt, viel wel weer tegen hoor. Ben echt kapot nu en heb lichte last van mijn rug maar dat heb ik al een tijdje.

Nou weer een heel verhaal dus ga eerst weer stoppen.

Groetjes Russell

Hoi! Hier ben ik ook even snel. ik doe het ook met 1 scherm en ik ga dus ook echt mensen vergeten, maar binnenkort maak ik het wel goed.

Petra: gefeliciteerd nog met je trouwdag!!

Edith: he getsie, zie je..nu vergeet ik wat ik bij jou wilde zeggen.... komt wel weer.

Russel: goed om te horen dat het beter met je gaat, Die misselijkheid is niet niks. Was vast even wennen ja om weer een dagdienst te draaien. Houd je eigen gevoel gewoon in de gaten en geef op tijd aan wanneer het teveel is.

Bianca; bijna vakantie!!!! *jaloers* haha

Pfff, ik kom zo nog wel even weer met een berichtje. Dit was waardeloos. hahaha

Edith: ben ik weer haha. Dus je gaat nog beginnen met de babykamer? Ik kan me voorstellen dat je niet dezelfde accesoires en kleurtjes wilt als bij je dochter. Heb je al wat leuke ideeen? Succes!

Marieke: lekker gestudeerd vandaag? Morgen weer naar school...pff ik vind het maar wat hoor, dat je elke week in die trein naar Amsterdam gaat. petje af! En 17 weken alweer? jeetje wat vliegt de tijd!!!

Hier inmiddels 34 weken zwanger. Het begint nu toch langzaamaan wat spannender te worden allemaal. Want ik weet nu zeker dat ik binnen nu en 7 weken mama ben...aaah!
Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

Ons meisje doet flink haar best en ik voel haar regelmatig. Slapen is wisselend. De ene nacht hoef ik er alleen maar 20 keer uit om te plassen (wat niet zo erg is want ik val zo weer in slaap) en de andere nacht heb ik echt pijn.... pijn in mijn bekken of in mijn ribben.

ja ja ons meisje ligt de billen heerlijk tegen mijn rechterribben aan te drukken. En als ze zich dan ook nog eens even afzet...ooh nou dat vind mama dan helemaal heerlijk...NOT! Doet pijn! Pfff.

maar zoals ik al zei, nog eventjes...en dan mag ze me op andere manieren plagen.

Terug
Bovenaan