one2bemums 3 !!!

Hallo allemaal,

Weekee, ik ga het kamertje inderdaad een felle kleur geven, maar doe dit pas op het laatste moment.
Met de reden dat nu nog wat mensen het kinderkamertje willen zien en als ik het geschilderd hebt kan dat niet meer.
Op het moment dat het geschilderd is mag gewoon niemand meer boven komen.
Ik ben begin februari zelf jarig en dus komt er dan vast visite die de kamer willen zien.
Daarna ga ik het laten schilderen.

Ik ben zelf denk ik nog te weinig bezig met het eventuele bevallen van dit beebje.
We hebben nog geen namen of geen kleertejs uitgepakt.
Alles ligt nog op zolder.
Ik voel me wel een soort van schuldig dat ik zo weinig bezig ben met het krijgen van een kindje.
Het heeft ook te maken dat mijn schoonzus relationele problemen heeft en mijn andere schoonzus een postnatale depressie en ben ook erg bezig met het juist invullen van opvang van mijn zoon als hij over een half jaar naar school gaat.
Wat erg moeilijk is aangezien er overal een wachtlijst is van 2 tot 3 jaar.
Daar schiet ik dus helemaal niks mee op.
Ik denk dat het tijd wordt dat we op vakantie gaan en dan gewoon helemaal niks gaan doen, maar lekker aan onszelf als gezin en als persoon moeten denken.

Weer een heel verhaal.

Tot gauw.
Groetjes Bianca

Hi Bianca,

ik denk dat dat laatste heel belangrijk is hoor. En voel je vooral niet schuldig omdat je meer bezig bent met andere belangrijkere dingen dan de voorbereidingen voor je baby.

Sommige mensen bevallen op het toilet (omdat ze nooit doorhebbben gehad dat ze zwanger waren....wat ik trouwens moeilijk kan geloven) en die hebben dus helemaal niks gedaan en die redden het ook prima.

Ga eerst gewoon lekker genieten van de vakantie en probeer er te zijn voor je schoonzus en anderen. Maar vooral ook voor jezelf.

Hé Weekee, verveel je je soms? Heb jij soms lekker al verlof!?!?! ;-)

Even een update dan van deze kant. Vandaag ga ik met een vriendin naar de Jongegezinnen Beurs. Na het weekend nog 1 week werken en dan heb ik ook vrij! Eerst vakantie en vanaf 27nov. officieel verlof. Dan heb ik na de bevalling lekker 12 weken   vrij! Afgelopen woensdag naar de vk geweest. Kleintje zit sinds deze week erg hoog, tussen m'n ribben. M'n baarmoeder bleek ook in 1 week 2cm te zijn gegroeid! Met de kilo's van mama gaat het ook goed, weer 2 erbij in 3 weken tijd! M'n ijzer was aan de lage kant, dus we gaan maar eens flink aan de appelstroop!
De bolle buik begint nu wat lastiger te worden...vaker harde buiken en slapen gaat steeds minder...pijn aan m'n rug/bekken met draaien en dat draaien doe ik dan kennelijk zo krampachtig dat me de kramp in m'n benen schiet..auw!
Maar verder gaat het prima hoor! ;-) De kleine is lekker druk en dat is (meestal) heerlijk om te voelen. Ik probeer me het gevoel ook heel duidelijk in te prenten, wat dit is waarschijnlijk toch echt de laatste keer dat ik het ga meemaken.
Hoe is het met alle andere dames? Ik zal de volgende keer weer op jullie reageren!
Liefs, Edith
32w2d

haha ja Edith, hoe raad je het. mijn verlof is begonnen, dus ik kan hier elke dag even rondzwerven.

Hoe was de JGbeurs? Ik hoor daar altijd zulke verschillende verhalen over. De een vind het erg leuk, de ander vind het veel te commercieel.

Goed om te horen dat je kleintje het zo goed doet daarbinnen. haha leuk om te zien dat jij het ook MEESTAL fijn vindt dat ze zo druk zijn... pff ik moet zeggen dat ik soms ook een beetje moe ervan wordt hoor. vandaag is die van mij weer erg beweeglijk. Achbeter zo dan dat je niets voelt he? En ja voor jou zal het dan helemaal speciaal zijn aangezien je aangeeft dat dit je laatste is.

Fijn weekend!

Hoi hoi,

Alles goed met jullie??

Met mij   gaat het redelijk goed.
Ik begin nu steeds rugpijn te krijgen als ik niet op de juiste manier zit.
Op onze eigen bank zit ik nu al niet lekker.
Gelukkig krijgen we volgende maand eindelijk onze nieuwe bank.
Ik hoop maar dat het in het vliegtuig goed gaat daar moet ik namelijk 10 uur in zitten.

Ik weet niet of ik nog tijd heb om langs te komen, maandag ga ik namelijk al vroeg weg.
Morgen ga ik ook nog een dagje JG beurs doen, wel vermoeiend maar ja erna lekker op vakantie.

Ik spreek jullie gauw weer.

Succes met alles en groetjes.
Bianca

Hallo!!!!

Heerlijk weekee zeker je verlof!!!
Veraak je je een beetje??? vast wel!!
(Heb je mn mail gehad???)

Edith fijn dat het goed gaat!! helpen tomaten ook niet voor je ijzer?? of lust je die niet!!
Heerlijk joh ook bijna verlof!!

Ik twijfel of ik mn kindje voel de ene keer denkik ja dan denk ik weer of toch mn darmen, nou zal in de loop van de weken wel duidelijk worden!!
Vandaag kinderwagen besteld, hele leuke dus blij mee. Lekker even geneusd en nog gaaf positiejurkje gekocht, die ga ik morgen zeker aan doen!! hihi...

Hoe is het met de rest??
Fijn weekend!!

Terug
Bovenaan