one2bemums 3 !!!

hee meiden,

Ben ik ook weer ffies. alles goed hier,alleen justin dus erg ziek geweest en niks gegeten of gedronken,ik was behoorlijk ongerust,want hij wasnog nooit zo ziek geweest...heel zielig he zon kleintje..alleen maar hangen op mijn buik en zielig kreunen en veel sougen..pffff maar het ergste weer gehad, het gaat nu welweer gelukkig.

weekee,lekker aan het genieten van je verlof??
edith, jij ook alweer bijna pfffffff gaat snel he, alles goed verder??
marieke, ja kan nu beginnen te komen he,beetje voelen...leuk he

ik heb mijn 26 weken pretecho gehad en mag nogeens terug komen aangezien onze uk met de handjes voor het gezichtje lag hahahah maar verder allesgoed en blijft super hoor om dat te zien...nu alweer bijna 27 weken en heb 19 dec.alweer verlof...zijn vollop bezig met de kinderkamer.

hoe gaat het met de rest??

knuffffffff

Bianca: hoe was de JG beurs?

Marieke: hoi!! ja ik heb je mail gehad en je staat op de adressenlijst hihi. Ik vermaak me op zich prima hoor. Voel me de afgelopen dagen alleen niet zo heel happy (koortsuitslag, dus wat koortsig) maar dat gaat wel weer over! Hoe gaat het met jullie?

Sweety: pff jeetje wat gaat de tijd toch snel! Nog even en dan heb je alweer verlof joh. Wat sneu voor Justin trouwens...niks aan he wanneer ze zo ziek zijn.

Tja, hier dus op zich alles prima. Woensdag mag ik weer naar de vk en dan hoop ik bericht te krijgen dat ons meisje volledig is ingedaald. Vorige keer was ze cbibi. We zullen zien.

Verder leef ik er toch echt meer en meer naar toe nu hoor. Als ik mijn banner ook zie en dan lees "33 dagen te gaan" dan begin ik een beetje te zweten, maar ik ben ook heel blij.natuurlijk houd ik er rekening mee dat het ook nog 47 dagen kan zijn...maar dan nog... het komt nu toch echt snel in de buurt!!!

Ik kom snel weer even langs! Groetjes allemaal

hallo ladies,

ben ik weer een keer...ik d8 vinden jullie vast leuk om te horen...wij krijgen een jochie!!!! helemaal verliefd ben ik op de 2d echo;s kei leuk....ook zijn wij heel druk bezig met de uitzet we hebben al de hele kinderkamer binnen en de bugaboo...super blij

Weekee dat duurt echt niet lang meer...weet nog dat je hier vertelde dat je zwanger was!
Vlieger: wie zal er eerder bevallen jij of ikk? want we zijn echt op dezelfde dag uitgeteld toch 2 april....lekker verlof per carnavalvakantie!

verder ben ik het al weer kwijt...nu lig ik ziek op de bank..heb flink last van maagzuur en maag pijn en overgeven....dus heb een heerlijk drankje maar niet heus'

ik spreek jullie snel~!

Hoi meiden, heb weer even tijd dus zal een update doen.

Begin eerst even met jullie.

Linneke: wat leuk, een jongetje. Vind het toch altijd wel leuk om het van te voren te weten, zou denk ik ook niet kunnen wachten tot de geboorte. Ga er lekker van genieten.

Weekee: officieel nog 31 dagen, meid het gaat nu echt hard. Spannend hoor, hopelijk laat het kleintje niet te lang op zich wachten. En al lekker met verlof, kun je heerlijk niksten.

Marieke: Zou leuk zijn als je het al kunt voelen. Hoe is het met de buik? Groeid die ook al lekker?

Bianca: je bent al op vakantie maar alsnog heel veel plezier. Hopelijk valt de vliegreis een beetje mee.

Edith: Hoe was de beurs? Ideetjes opgedaan? En bijna met verlof, kun je lekker   met weekee babbelen.

Russell. hoe is het met jou meid? Gaat het weer iets beter met je rug?

Nou ik heb mijn ei gehad en wel op 31 oktober. Wat ben ik er ziek van geweest. Donderdag had ik behoorlijke steken en toen maar even een ov test gedaan, positief. Vrijdag was het nog erger, kreeg ook krampen in mijn baarmoeder. Weer ov test gedaan en positief. Savonds was het aardig over en de volgende dag geen tweede streep meer te bekennen. Hebben niet veel geklust, eigenlijk maar 1 keer. Donderdagavond dus het kan raak zijn, we moeten afwachten. Ga even het lijstje bijwerken.

Knuffel petra.

NOD :

Petra  14 november

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 7 okt (7e keer)
Edith:  8 okt       (7de keer,29wk)
Russell 14 okt (2e bezoek)
Bianca 30 okt (4e bezoek)
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08
Saskia, 2de kindje, 10 okt 08

Sweety: sorry ik was je vergeten, jammer dat de pretecho niet helemaal goed is gegaan. Gelukkig mag je terug komen dat is wel fijn.

Hoe is het trouwens met de rest? Sas, Alles goed? Sandy nog steeds aan het genieten van de witte broodsweken? Loth?

Hallo!!

Linneke fijn dat je echo goed was en een jochie!! leuk!!! ga er leker van genieten en hou ons op de hoogte!!

petra fijn weer wat van je te horen!!
En je ei geweest!! vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad maar wel fijn dat je weet dat ie nu is geweest!! heb je iets meer duidelijkheid!!
We gaan voor je duimen!! Juist de maanden dat wij mnder hadden geklust was het raak dus je weet maar nooit!!
Ja ik begin wel lekker te groeien, en heb wel t idee dat ik ons kindje nu voel, soms twijfel ik nog andere keren denk ik nee weet t zeker is onze uk...
Over 2 weken hebben we de 20 weken echo (eigenlijk 21 week echo...) spannend ben benieuwd of onze uk gezond is (voor zover ze dat kunnen zien, wel spannend!!)

Hoop dat het met iedereen goed gaat!! Weekee leker an t genieten en edith ook lekker bijna verlof!! heerlijk meiden!!

Groetjes!!

Linneke: hey meid, wat leuk een klein manneke! Hartstikke leuk om te horen. Geniet van de rest van je zwangerschap!

Petra: we gaan inderdaad voor je duimen. Al heb je niet veel geklutst, het hoeft maar 1 keer raak te zijn he?
Wel vervelend dat je er zo ziek van bent geweest. Nu gaat het weer helemaal beter?

Marieke: hai hai, hoe is het met je? Houd je het nog een beetje vol allemaal? Hoe was je studie deze week? Oh en de 20 weken echo laat niet lang meer op zich wachten!

Nou hier op zich alles prima, behalve dat ik morgen weer naar de vk moet (gisteren geweest) omdat ze mijn urine op eiwitten willen testen ivm een mogelijke (lichte) zwangerschapsvergiftiging. ik maak me nog niet te druk hoor, maar op een ziekenhuisopname zit ik niet echt te wachten. ik geniet nog teveel van mijn verlof haha.

Verder is mijn ijzer wat aan de lage kant en zit ik dus aan de roosvicee ferro. eet dus veel ijzerrijke voedingsmiddelen dames!! Appelstroop, vlees etc ;)

maar goed, ik houd jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan