one2bemums 3 !!!

NOD :

Petra  14 november

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 7 november 10e keer
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08
Saskia, 2de kindje, 10 okt 08

Weekee: haha klutsen doe ik maar niet met deze eieren. Deze moeten we goed behandelen, wil niet weten wat er uit komt als ik ze ga klutsen haha. Hier alles nog steeds goed, ben wel een beetje moe en heb wat steken in mijn zij. Nog een paar daagjes en dan weten we het.

Knuffel petra.

Hoi meiden,

Ik was er ook weer eens.

Petra: Meid wat spannend zeg ik ben voor je aan het duimen hoor. Wij hebben in de maand dat ik zwnager werd ook niet veel geklust omdat we op dat moment de druk wel heel erg hoog hadden liggen omdat ik ook precies wist welke dagen ik mijn ei zou hebben. En op dat moment baalde ik want als je weet wanneer je je ei hebt wil je het liefst de hele dag klussen om maar zoveel mogelijk kans te hebben, wat eigenlijk voor de kwalitiet van het zaad helemaal niet goed is. Dus de duimen draaien op volle toeren.

Linneke: Wat leuk een jongetje. en alles was goed dus lekker genieten.

Marieke: Wat bijzonder he dat je het voelt. Ik lig af en toe ook op bed te voelen en te kijken of ik het voel maar is bij mij nog net iets te vroeg denk ik. Ben 15 weken dus nog ff geduld hebben.

Weekee: Nou meid nu officieel minder als een maand en dan ben je als het goed is mama. Hopelijk is de uitslag bij de vk goed geweest.

Nou als ik iemand vergeten ben SORRY heb geen twee schermen open staan.

Hier gaat het verder goed. Heel af en toe nog ff overgeven maar dat is mijn eigen schuld. Moet ik maar wat eerder eten. Verder blijft mijn rug een zwak punt. Heb wat last van mijn banden en bekken maar door veel te wandelen en masseren bij mijn masseur is het goed uit te houden.

De babaykamer is besteld. Bij de babydump kamertje Texas. En een mutsy kinderwagen in de kleur team brown. Ben er errug blij mee.

Nou meiden een heel verhaal weer. Iedereen nog een prettige zondag.

Groetjes Russell
15 weken.

Russel: leuk he om zo spulletjes te kopen voor de baby! Leuk dat jullie al een kamertje hebben uitgezocht. Wanneer komt ie?
Wel vervelend dat je last hebt van je bekken etc, maar blijf inderdaad goed bewegen en luister goed naar je masseur, maar nog beter: luister goed naar je lichaam!

Petra: haha ja was er even niet bij met mijn hoofd..ehm vingers. Ze deden in ieder geval niet wat ik wilde. Maar spannend hoor. houd ons op de hoogte...ik duim!

Ik had geen eiwitten in mijn urine en ook mijn bloeddruk was weer "normaal" dus niks aan de hand. Ik voelde me afgelopen weekend ook weer een stuk beter.

Nu heb ik vanochtend als een wilde zitten schoonmaken...tja mis nu. Ik heb hoofdpijn en ga zo maar even lekker op de bank liggen.

Hoi weekee,

Het kamertje komt tweede week maart dus moet nog ff geduld hebben. Wel spannend hoor. Een vriendin van mij is bijna uitgeteld. Ik kan eigenlijk ieder moment (dag) telefoon krijgen dat ze is bevallen.

Hier een wat mindere dag veel hoofdpijn vandaag denk dat ik me te druk maak tijdens mijn werk en dat neem ik mee naar huis en dan maal ik daar een hele nacht over met als gevolg hoofdpijn en overgeven de dag erna. Morgen moet ik naar de vk dus zal wel ff vragen of het daar door kan komen.

Nou ga nu lekker bank hangen.

groetjes Russell

Hey Meiden,

Sorry sorry dat ik er zo lang niet meer ben geweest!!! We hebben het erg druk gehad met van alles en nog wat!!! Maar goed probeer nu wat meer hier te zijn!!! Mijn verlof is oververwacht deze week al begonnen moest eigenlijk nog   3 wkjes werken en dan had ik verlof!!! Maar ik mocht van de frauenartz(gynecoloog niet meer werken i.v.m. met erg veel harde buiken, moet zeggen dat ik daar nu wel erg blij om ben het werd gewoonweg te zwaar op het werk!!!   Dus nu alles aan het voorbereiden dat onze Jessica kan gaan verhuizen naar haar kamertje en dan kan ik de baby kamer weer in orde maken.
Verders gaat het met dagen best goed met me maar ben erg moe en heb dus veel harde buiken waardoor ik het toch erg rustig aan moet doen om niet vroegtijdig te gaan bevallen!!! Dus ja het wordt zwaarder nu en Jessica is er ook nog dus ff gaan liggen is er niet bij als ze wakker is maar smiddags slaapt ze erg goed en dan ga ik ook telkens ff plat!!! De babay weegt al iets boven de 1000 gram en is erg groot aldus de frauenartz en de datum wordt nu alweer eerder dus nu met oud en nieuw ach ja wie weeet wordt het gewoon later we zien wel!!! Verders doet de baby het goed en schopt flink, heb ook erg veel last van maagzuur bah erg vies dit  ken ik helemaal niet had ik bij Jessica helemaal niet zoveel last van!!! Maar dat schoppen is erg leuk en ik geniet vollop van zeker omdat dit voor ons ook de laaste keer is!!!
Er was een hoop geschreven weet het allemaal niet meer zo dus wens iedereen veel succes met alles!!!! En oh ja jullie kunnen de foto's van ons huwelijk vinden op hyves zoeken naar Sandy ten Have allias schreursje!!!

Liefs Sandy 30 wk en 5dgn

Hi Dames!
Daar zijn we weer eens! Sinds deze week heb ik verlof!!! Ik moet nog even m'n draai vinden, ik wil nog zoveel, maar ook van de rust genieten, even m'n balans vinden weer. Ik ben inmiddels alweer 34 weken zwanger en vanmorgen nog op controle geweest, alles weer prima! Het begint nu echt dichterbij te komen allemaal...het besef dat we straks écht weer een kleintje hebben, begint te groeien! Ik heb nog even snel een nieuwe slaapkamer voor onszelf gekocht. De stucadoors moeten eerst de muren komen doen...hopen dat alles op tijd af is. Als het goed is zijn ze 1dec. klaar (dan wordt ook de kamer geleverd) en vanaf 2 dec. mag ik thuis bevallen...dus het is krap aan!

Weekee, heb jij al een fijn "verlof-ritme" ontdekt? Alles helemaal klaar voor de bevalling? JG-beurs was wel leuk, ik was er al 2x geweest, een aantal jaren terug. Het is idd nogal commercieel, maar wel wat leuke aanbiedingen en je kan je ngog eens ff oriënteren op alle baby-merken. Fijn dat je urine en bloeddruk goed waren!

Bianca, jij geniet inmiddels van je vakantie??

Marieke, ik lust wel tomaten ja. Heb er niet aan gedacht om m'n ijzer vanmorgen nog eens te laten checken...maar denk dat het wel goed is. Ik probeer er op te letten dat ik regelmatig appelstroop eet en jus d'orange bij het eten drink. Daar krijg ik dan wel weer maagzuur van...maar ok. Worden de bewegingen bij jou al regelmatiger? Lekker gevoel hè!?

Sweety, bij jou gaat het ook al hard zeg! Geniet er maar van! Is Justin weer helemaal opgeknapt?

Linneke, wat leuk dat jullie een zoon krijgen! Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt...!

Petra, fijn dat je je eisprong hebt gehad! Minder fijn dat je er zo'n last van had natuurlijk...Nog 2 daagjes tot aan je NOD...voel je al iets?? Ik ga voor je duimen!!

Russell, jij bent ook alweer uit die 1ste spannende weken! En al lekker spulletjes aan het bestellen, leuk is dat hè!!

Sandy, lekker al met verlof! Maar ook wel nodig zo te lezen hè! Ik heb nu ook meer harde buiken als de 1ste keer, dus ben ook erg blij met m'n verlof.   Geniet ervan meid, je hebt er al 3/4 opzitten!

Ik ga hier nog even wat ramen lappen voordat dochterlief de school weer uit heeft!
Liefs, Edith.
34 weken

Terug
Bovenaan