one2bemums 3 !!!

NOD :

Petra  14 november

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 7 november 10e keer
Edith: 27 november
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08
Saskia, 2de kindje, 10 okt 08

Hoi meiden!!

leuk om jullie verhalen te lezen!!
Edith lekker je verlof!!! ga er lekker van genieten!! je ritme vind je vast snel!!
En een heerlijk verhaal van die slaapkamer!! haha Komt vast goed!!

Weekee bij jou gaat het hard nu!!!! Fijn dat alles goed was en je je weer beter voelt!!

Russell ga zo ff spikeen op de babydump site. Wij hebben ook een mutsy, four rider, jij dan?? Wij hebben soort olijfgroen kaki noemen ze die kleur!! Fijn dat et met spugen enzo beter gaat!! en ook alweer 15 weken!!

Sandy leuk om weer wat van je te horen!! ten have is dat je meisjes naam?? hihi leuk de mijne ook, wat grappig om te lezen!!
Doe rustig aan meis is beter voor jou en je kindje...

Petra spannend bij jou!! Ik blijf voor je duimen!!!!

Hier gaat het goed, was dinsdag 20 weken. Op de helft gek idee!! Woensdag hebben we de echo, wel heel spannend hor weet je toch veel over de gezondheid van je kindje... We hebben dus een inderwagen uitgezocht, kamertje komt van ikea dus dat hoeven we niet uit te zoeken. Voel ons kindje wel wat regelmatiger nu.... Bijzonder hoor, soms twijfel ik zouden toch niet mn darmen zijn maar dan denk ik nee dat kan volgens mij ook niet op die manier!!
Op school gaat goed eerste examen komt eraan, 9 december!! Spannend!!
Ik ga weer ff leren en straks even naar de kapper!!

Fijne dag allemaal!!
Groetjes, marieke

Russel: je moet rustig aan doen hoor meid. Probeer de spanning/strees van het werk ook echt daar te laten, anders krijg je er meer en meer last van en dat is niet goed voor jou EN je baby.

marieke: oooh spannend. Ik weet nog dat ik een smsje van je kreeg dat je zwangerw as en nu ben je alweer 20 weken! pff wat gaat dat hard!!
De 20 weken echo is inderdaad spannend en mooi tegelijk. ja je komt er veel te weten over de gezondheid van je kindje en je gaat er natuurlijk vanuit dat dat allemaal goed is. Ook het zien van de beelden van je jongetje of meisje is gewoon heel speciaal. Je gaat er vast van genieten!

Edith: ah heerlijk verlof! Daar maakt je oudste vast graag gebruik van...zo'n mama die nu nog meer thuis is ;)
Een verlof-ritme...ik moet zeggen dat ik dat de eerste dagen wel had. 's ochtends niet te laat opstaan 8.30 ofzo en dan even wat schoonmaken etc. 's middags even liggen en dan dingen doen die ik leuk vind (foto's uitzoeken/plakken etc), maar op het moment ben ik dat hele ritme kwijt hoor.
Ik kan me sommige dagen heel flink voelen en van alles doen en ik heb er dagen bij dat ik eigenlijk de hele dag maar een beetje hang...dan op de bank dan op bed. vreschrikkelijk gewoon.
Ik weet zeker dat je vanzelf een fijn ritme ontwikkelt hoor!

Hoi meiden,

Sandy: leuk weer wat van je te horen. Ga straks even de fotos bekijken. Jammer dat je iets eerder met verlof moest , maar als het niet meer wil dan moet je ook stoppen.

Edith: lekker nog even een nieuwe slaapkamer en dan heerlijk genieten en wachten tot de baby komt. Je zult je straks vast wel gaan vermaken.

Marieke: studeren en alweer op de helft. Gaat lekker zo, nog een paar weekjes en dan is het zover. De tijd vliegt voorbij. Mooie kleur trouwens van de kinderwagen, houden wij ook wel van.

Weekee: nog steeds aan het genieten zie ik.

Russell: blij te lezen dat het toch wel beter met je gaat. Hopelijk neemt de stress ook af.
Heb even geen 2 schermen open dus zal vast wel iemand vergeten zijn, sorry daarvoor.
Hier gaat alles goed, nog geen RDs in de aantocht. Heb vanmorgen even getemperatuurd en was 37.3 gr. Durf geen test te doen dus ik wacht nog even een paar daagjes als de RDs wegblijven. Ben wel gespannen hoor, blijven jullie nog even voor me duimen ik zal het nodig zijn. Kom later nog wel weer even aan, ik   houd jullie op de hoogte.

Knuffel petra.

Hoi meiden,

Ben pas 1 dag overtijd, maar heb vanmorgen toch maar een test gedaan. De nieuwschierigheid wint het toch altijd. Aangezien ik een paar testjes in huis heb, dacht ik, ik gooi er nog 1 tegenaan. De test is positief, dus ik ben zwanger! We zijn erg blij maar ik blijf wel een beetje nuchter. Dit komt denk ik omdat ik erg bang ben dat het weer mis gaat. Heb wel een beetje krampjes en steekjes, rugpijn is inmiddels weg. We hopen dat alles goed gaat. We hebben daarom maar besloten het voorlopig even voor ons te houden en het niemand te vertellen. Ik houd jullie op de hoogte.

Knuffel petra.

simplymei
gefeliciteerd!!!!!!!!

Hier alles goed....ben nu ook 20 weken en op donderdag hebben wij de 20 weken echo...de kamer hebben we al binnen...van de prenatal met een echt hemelbedje...we hebben een bugaboo een oranje/rode met grijs.....en ben natruulijk flink los gegaan op de mannen kleding.....

ik laat donderdag wel weten hoe het gegaan is!

marieke jij veel plezier en succes woensdag met je 20 weken echo!

en las dat lot met verlof is....heerlijk!

Terug
Bovenaan