one2bemums 3 !!!

JAAAAAAAAA Petra!!! gefeliciteerd meis!!! ik snap dat je nog onzeker bent, had ik ook na mijn miskramen, maar let maar op deze keer gaat het goed hoor meis!!! veel succes en een mooie en vooral goede zwangerschap gewenst!!

knuffel sweety ( 29 weken)

Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties, hopelijk heb je gelijk sweety en gaat het goed deze keer. Probeer positief te denken dat is wel belangrijk. Heb er heel veel zin in en ben erg gelukkig. Voel me al een beetje en moeke hahahahaha.

Werk even het lijstje bij want ik weet exact wanneer mijn ei was.

Knuffel petra.

NOD :  

De zwangeren *************
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee: 7 november 10e keer
Edith: 27 november
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

He weekee: heb idd gebeld met de gyn. Moest eerst weer een verwijzing hebben van de ha. Deze gebeld en faxt het naar het ziekenhuis, nu wachten op een telefoontje wanneer ik mag komen. De gyn zei dat als ik weer zwanger zou zijn ik met ongeveer 7 weken langs mocht komen. Ik ben benieuwd, loop de hele morgen al met de telefoon in mijn hand haha. Het is toch wel leuk als je dan ook de datum weet wanneer je mag komen. Vind het allemaal erg spannend, de vorige keer verliep het allemaal ietsje anders.

Hoe is het verder met jou? Jij bent al ietsje verder nu als ik

Knuffel petra.

Ik kan me goed voorstellen dat je de hele dag al met die telefoon in handen loopt. Maar wat een fijn idee dat je dan nu al bij 7 weken zou mogen komen...dat KAN dan niet lang meer duren, dus dat is erg gunstig.

Ja ik ben ietsje verder hihi. Maar op zich voel ik me wel oke hoor. Al wordt ik nu wel een beetje moe van die vervelende voorweeen. En die weeen zeggen en doen nog helemaal niks...is alleen maar pijnlijk. Niet erg lekker dus. Maar we wachten gewoon rustig (nou ja) af. Offcieel nog minder dan 2,5 week

Hoi meiden,

Petra: Helemaal geweldig meid van harte gefeliciteerd en ga er heerlijk van genieten straks. kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent hoor maar we gaan er vanuit dat alles goed mag blijven gaan.

Marieke: Wij hebben idd ook een four rider in de kleur team brown. Ik had mijn zinnen ook gezet op de kaki kleur maar in de winkel vielen we allebei op de bruine. Vond het wel moeilijk hoor om toen uiteindelijk de keuze van de kleur te maken.
En ook al weer 20 weken. Gaat snel he ik ban alweer 16,5 week.

Weekee: Spannend zeg nog een paar weekjes en dan ben je mama geniet nog even met je tweetjes.

Edith: Geniet je al een beetje van je verlof? heb je je draai al weer gevonden?

ik heb ook geen twee schermen geopend en weet het dus nu niet meer.

Hier gaat het redelijk. Moet vandaag naar de fysiotherapeut ivm mijn rug. Heb denk ik Ischias. Heb even gekeken naar de klachten van ischias en lijkt er wel heer erg veel op. Ben sinds maandag al in de ziektewet maar werk nog wel met ondersteuning van een collega die het zwaardere werk van me overneemt. Maar dat werkt eigenlijk ook niet. Ik moet morgen naar de huisarts en hoop dat die rust voorschrijft want ik trek eht allemaal niet meer.

Ben best wel emotioneel want wil van alles wel maar niks lukt omdat ik dan veel pijn heb.

Ik heb ook nog goed nieuws. Heb gisteren een afspraak gemaakt en wij gaan 5 maart 2009 trouwen. Gewoon lekker gratis zonder poespas en dan sávonds lekker uit eten met onze beide ouders en broers en zussen en opa's en oma's.

Nou meiden. Kallem aan allemaal en kom gauw weer langs.

Groetjes Russell

Hey meid, wat een prachtig nieuws! Je trouwerij moet je lekker doen zoals jullie zlef willen, niet hoe een ander het wil. Van harte gefeliciteerd!

Wel minder van je rug. Wat zei de fysio...is het ischias???

Terug
Bovenaan