one2bemums 3 !!!

Hoi Hoi allemaal,

Nou ik ben NET terug van onze vakantie in curacao.
We hebben uiteraard erg genoten van alles.
Het weer was erg goed denk dat het alle dagen tussen de 30 en 36 graden is geweest.
We hebben erg veel op het strand gespeeld met ons zoontje.

Gaat ook erg goed met mijn zwangerschap.
Ben aardig aangekomen wat betreft buikgroei.
In kilo's valt het heel erg mee hoor.
Veel beweging zorgt er ook voor dat je niet teveel aankomt.

Petra, wat een geweldig nieuws zeg dat je nu ook zwanger bent.
We blijven positief en gaan er gewoon vanuit gaan dat alles dit keer wel goed blijft gaan.
In ieder geval gefeliciteerd.

Russell, wat leuk zeg dat jullie besloten hebben te gaan trouwen.
Veel plezier met de voorbereidingen.

Weekee, jeetje voor jou wordt het ook al spannend zeg.
Je bent bijna uitgerekend.
We gaan je in de gaten houden hoor.
Dus als je een dag niet op het forum komt dan gaan we meteen denken dat je bevallen bent.

Voor de rest weet ik het niet meer.
Heb geen twee schermen open en erg veel last van een jetlag.
Heb een hele nacht overgeslagen.

Kom zo snel mogelijk weer kijken hoe het hier staat en reageer dan ook op de rest.

Groetjes Bianca
24,4 weken alweer

Hey meiden allemaal,

Jeetje ben bijna half uurtje bezig geweest om in te loggen hier sjonge wat een toestand bah bah!!!
Maar het is dan eindelijk gelukt haha!!!

Nou ff kijken of mijn hersenen nog een beetje werken en ik alles wat onthouden heb sorry als ik iemand vergeet!!!

Petra al eerste proficiat meid met je zwangerschap, snap dat je heel onzeker bent je bent je onbevangeheid  kwijt die je de eerste keer wel voelde dus heel normaal dat je onzeker bent!!! Hoop dat je snel een datum hebt voor je echo dan kun je weer gerust zijn!!! Blijf positief dit keer komt het allemaal goed let op!!!

Russel leuk zeg dat je gaat trouwen gefeliciteerd en wat maakt het uit dat je het klein houd das ieder zijn eigen keuze toch geniet ze meid!!! Hoop dat het meevalt met je rugje!!!

Weekee jeetje meid spannend voor je zeg nog maar 2.5 week en dan is het al zover voor jullie!!!! Dringt het al een beetje door dat je dadelijk zo'n lief klein mensje in je armen hebt zo onwerkelijk is dat als je het nu zo voor je ziet!!! Geniet nog maar ff van het laatste getrappel en lekker nog goed uitrusten heel belangrijk voor je bevalling!!! Wens je alvast heel veel succes en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar jullie aanwinst!!!

Edtih hoe gaat die lekker van je zwangerschap aan het genieten???

Bianca, wat fijn dat jullie zo leuke vakantie hebben gehad ben ook helemaal niet jarloes hmmmmmmm!!!
Had ook graag naar de zon gewild maar ja lukte niet was al te ver heen en ik wilde ook geen risico lopen vandaar!!! Maar top dat jullie zo hebben genoten je zult het hier wel koud vinden nu brrrrrrr!!!
En alweer 24 wk heen gaat ook snel meis!!! Nou geniet ze en tot snel weer eens!!!

En hoe gaat het met sweety???

Nou hier gaat het redelijk moet ik zeggen, ben van de week weer op controle geweest moet nu iedere week aan de CTG en ze voelen naar mijn baarmoedermond of die dicht blijft!!! Maar de baby doet het goed en mijn baarmoedermond zit nog goed dicht houden zo pffffff!!! Verders is het kamertje voor ons meisje klaar zo leuk geworden lekker veel rose en princesstijl erg mooi!!! Vannacht de eerste nachtje ben zo benieuwd hoe ze daar slaapt zal nog wel een keertje wakker worden denk ik!!!! Volgende week ga ik de babaykamer ff schoonmaken en kleertjes alvast wassen wil het allemaal maar klaar hebben!!!
Dus toch best druk bezig, maar daarna gaan we het weer rustig aan doen!!!

Nou meiden tot snel weer eens en hoop dat alles goed blijft gaan met jullie!!!!

Liefs Sandy 32 wk precies

Bianca: welkom terug!! Dat zal wel even een verschil zijn....30 graden of het weer hier met wind, regen en sneeuw...brrr! Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. En tja, zwemmen en lekker wandelen zorgt er inderdaad voor dat je niet zoveel aankomt...maar wat niet is kan nog komen!!!
Jij alweer bijna 25 weken...man man wat gaat de tijd toch snel (hoewel het voor mij toch voorbij lijkt te kruipen nu... ik wil wel 40 weken zijnhaha) Geniet er lekker van en doe rustig aan met je jetlag!

Sandy: Wat leuk dat de prinsessenkamer af is. Dat vind ze vast prachtig!!!
Ook goed dat je baarmoedermond nog dichgt zit. Kijk dat is wel veel handiger in duitsland....al die ctg's. ik zou willen dat ze me nu konden zeggen of er al enigzins wat aan het openen is haha. maar goed, ik moet maar gewoon afwachten.

Ik ben vanochtend weer naar de vk geweest. Morgen 38 weken zwanger. Ik HOOP stiekem dat ons meisje zich dit weekend meldt, maar het blijft afwachten. De vk  heeft gezegd dat het voor ons sowieso niet later wordt dan 19/20 december dat ze gaan inleiden. Normaal ben ik 21 dec 42 weken en starten ze dan.... maar dat is een zaterdag en ze laten er geen weekend overheen gaan. Dus ik wete gewoon dat het sowieso niet langer meer duurt dan 4 weken en dat is een fijn idee.

Ik houdt jullie op de hoogte natuurlijk!

NOD :  

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee:  26  november  
Edith: 27 november
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hoi meiden,

bianca, heerlijk zeg die vakantie beter dan het prut weer hier.

sandy, leuk een prinsessenkamer lekker tutten is ook wel wat voor mij.

weekee, nou meid ik ben 6 december jarig zoals je weet dus dat is een mooie datum haha

Nou ben bij de fysio geweest en ze hebben mijn enkel ingetaped jaja last van je rug en dan tapen ze je enkel in... het blijkt dat het meeste van mijn hogere rugklachten weg komen uit mijn voet. Ik heb nogal een doorgezakte voet en daarom een verkeerde houding. Door er tape op te doen moet het beter worden.
Ze heeft niet hard op gezegd dat het isschias is maar als ik alles op intenet zo lees kan het haast niet missen. pijn vanuit de onderrug die uitstraalt naar de bil en naar het been. Maar goed ze hoopt dat ze me kan helpen.

Maandag naar de bedrijfsarts en dan zal ik hem wel even zeggen dat hele dagen geen optie meer is hoe graag ze dat op mijn werk ook willen. Ik kies nu voor mezelf en het kindje en niet vor mijn werk. Werk blijft er wel. Sorry maar het werk werkt niet echt mee door mij te helpen zoeken naar en passende oplossing terwijl ik al meerdere malen heb aangegeven dat het lange lopen me te zwaar wordt. Maar we zullen zien wat de bedrijfsarts zegt.

Nou iedereen prettig weekend en tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Hai Russel,

wat vervelend van je voet zeg. Maar dat is wel de mogelijke oorzaak van je pijn. Ik wil je niet van het ischias afpraten, maar ik heb ook die pijn gehad uitstralend van mijn rug naar mijn bil en benen....soms zelfs zo dat ik niet meer kon zitten. Niks geen ischias....gewoon kleine ontstekinkjes in mijn bekkenrand. Maar goed, houd het zeker in de gaten.

En ja bespreek gewoon goed met je bedrijfsarts wat je moet/kunt doen. Mijn ervaring met het UWV is goed.... die hebben ook zoiets van: je kunt beter nu ziek thuis zijn en "uitkering" ontvangen dan dat ze straks voor je moeten betalen omdat je door te lang door te werken jezelf kapot hebt gemaakt. Tegen zwangerschap zijn de meeste bedrijven verzekerd.

Dus doe vooral nog steeds rustig aan!  

Hoi meiden,

Weekee: hopelijk heb je gelijk en komt het dit weekend en anders weet je zeker dat het in ieder geval voor de kerst er is. Lijkt me ook wel een prettige gedachte. Dit weekend is het wel weer om lekker in bed te blijven dus wie weet.

Bianca: welkom terug, goed te horen dat de vakantie geslaagd was. En dan hier nu al die sneeuw en regen bah. Hier ligt zeker een paar cm sneeuw, gelukkig vriest het niet en zet de dooi dus alweer in. Lekker een beetje bijgebruind?

Sandy: goed dat ze het allemaal in de gaten houden in het ziekenhuis. Hopelijk blijft het nog even een paar weekjes zitten. Daarna kan het kindje komen, je schiet al lekker op. Fijn dat het kamertje af is, zo te horen ziet het er erg gezellig uit.

Russel: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Spannend hoor en tevens leuk. Lekker zo doen zoals je het zelf wilt. Hebben wij ook gedaan, lekker klein alleen met familie en een paar goede vrienden. Wij zijn in edam getrouwd en zijn daarna naar een cafe gegaan en het was super gezellig.

Hier alles verder goed, heb wel een beetje ongi pijn maar bij rust trek dat weer weg. Heeft 1 van jullie dat misschien ook gehad? Pijn trekt een beetje door naar de onderrug. Hopelijk niets bijzonders, 5 december mag ik voor de echo, ben dan 7 weken.

Iedereen een heel fijn weekend, tot later.

Knuffel petra.

NOD :  

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee:  26  november  
Edith: 27 november
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)