one2bemums 3 !!!

Hoi hoi allemaal,

Ja, ik ben echt heel erg poepiebruin bijgekleurd.
Hoop dat het een tijd blijft zitten.
Wel jammer van het weer, maar ja dat hoort bij de winters van nederland.

Weekee, nou geniet nog maar van de laatste dagen met z'n tweetjes.
Tegen de tijd dat ze er is kom je voorlopig aan een aantal dingen niet toe.
Zorg maar dat je uitgerust bent en ga nog even lekker met z'n tweetjes uiteten of iets leuks doen, kom je voorlopig ook niet aan toe.

Petra, ik ken die klachten die je omschrijft niet dus kan je er niet verder mee helpen.
Ik weet wel dat je altijd positief moet blijven denken anders ben je zelf gestresst en dan is zeker niet goed voor een zwangerschap.

Ikzelf zit in een zeer gestresste periode waar ik niet blij mee ben uiteraard.
Wij hebben een eigen zaak en een personeelslid dat veel geld steelt, nu hebben we hem betrapt en ontslagen, maar we zijn allebei ontdaan en zeer verdrietig.
Je vertrouwen in de medemens is helemaal weg, terwijl ik zelf nog geen appel durf te stelen doet een ander je deze ellende aan.
Voor mij is deze hele situatie niet te houden en zeker niet goed.
Ben er zeer emotioneel onder en als iemand vraagt hoe het gaat sta ik alweer te janken.
Met er niet blij mee, is ook niet goed zoveel ellende voor ongeboren kindje.
Jullie begrijpen dat ik niet echt vrolijk door het leven ga momenteel.

Ik hoop dat het met de rest helemaal goed gaat??
Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Petra: die ongipijn die jij beschrijft heb ik ook gehad. Het lichaam doet soms rare dingen en dat kan je erg onzeker maken. Zeker wanneer je al een miskraam hebt gehad. Ik zou gewoon positief blijven en er niet teveel over nadenken. Ik heb zelfs NU nog soms ongipijn...zo is het het beste te omschrijven...het blijft dus gewoon door de hele zwangerschap heen. En het is bijna 5 december. Dat is dus een spannende maar vast hele mooie dag voor jullie

Bianca: wat rot dat je zo'n vervelende periode meemaakt. Zeker nadat je net zo'n lekker vakantie hebt gehad. Een zwangerschap op zich is al een emotionele achtbaan en dan krijg je dit soort dingen er ook nog bij. dat past even niet, dat snap ik heel goed.
Wanneer iemand je vertrouwen schaadt dan doet dat erg pijn en het zal ook nog even duren voordat jullie daar overheen zijn. Ik wens jullie daar sterkte mee.
*knuffel*

haaaaaaaaiii,

benk ook weer eens ffies...nog flink in de verbouwing maar komt schot in de zaak...hier verder alles goed, alleen chronisch verkouden omdat je niks mag pakken dus duurt maar voort helaas...zal wel totaan de bevalling duren hahaha. verder 30 weken echo gehad, kleine ligt al mooi omlaag en ligt wel met groei ruim 1 week voor. ik ben dus volgens de echo al 31 + 2 dagen hahahah maar geen groot kindje of zwaar ofzo, alleen lang waarschijnlijk... geen idee van wie hij/zij dat heeft aangezien ik 1.68 ben en mijn vriend 1.73 dus.....wie het weet mag het zeggen hahaha ach we zien wel. verder voel ik me best goed. wel moe, maar ja hoort erbij als je er al 1tje van 1,5 hebt rondrennen he.

weekee, begint al lekker te korten bij je meis, spannend hoor. fijn he die indalingsweeen hahaha geniet er maar lekker van lol
bianca, wat naar dat je zo beduveld bent...gebeurt helaas maar wat vaak..veel sterkte
petra, ja blijft toch wel ff spannend nog he maar tis al bijna 5 dec en je zult zien dak gelijk heb hahaha mooi kloppend hartje hoor!
sandy, leuk he zon echte meiden kamer voor jessica!   jij al beetje aan het genieten van verlof??
edith, ook voor jou bijna zover, ben je al overal mee klaar??
mariek, hoest meis?? lukt het nog met studie enz?
russel, hoest met je rug? en met de misselijkheid?

zal vast wel weer iemand vergeten maar sorry daarvoor dan. tot volgende keer weer..

liefsssssssss

Hoi meiden,

Weekee: het wordt nu toch wel echt spannend he. Misschien aankomend weekend dan. Gelukkig zijn bij mij de ongi pijnen nu weg. Was alleen de eerste week, hopelijk is alles goed. Ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft. Ik doe het rustig aan en blijf positief. 5 dec komt al aardig dichtbij en ik kan ook haast niet wachten.

Bianca: weer aan het werk, jak. Zon vakantie is dan toch veel lekkerder. Maar je bent wel lekker bijgekleurd, goed blijven insmeren dan blijft het ietsje langer zitten. Kan me voorstellen dat de temperatuurwisseling wel erg   groot is geweest.

Sweety: een lang babytje dus, als alles maar goed is dat is het belangrijkst. Nog een paar weekjes en dan is het hummeltje er al. Leuk dat er nu tijden aanbreken dat de eerste nu gaan bevallen. Ik ben de laatste, zullen jullie hier dan ook nog zijn? Ik hoop het wel, is wel gezellig natuurlijk.

Afgelopen weekend zijn we bij mijn schoonmoeder geweest maar hebben nog niets verteld. Toch was dat wel even lastig hoor, je wilt zo graag maar we hebben besloten dat als alles goed gaat het met de kerst te vertellen. Eerste kerstdag gaan we naar  mijn schoonmoeder en tweede kerstdag  naar mijn ouders. Ik ben benieuwd hoe ze dan reageren. Het liefst schreeuw ik het van de daken. Op mijn werk weet 1 collega het, zij is ook vertrouwenspersoon. Hier wacht ik ook nog even met het te vertellen, hopelijk zien ze het nog niet hi hi. Heb van mezelf best wel een bol buikje dus het valt niet zo op.  Ik ga even poetsen hier in huis en kom later weer even langs.

Knuffel petra.

Hé zwangere mutsen! (heerlijk om dat nu te kunnen zeggen hè!)
Ik kom ook weer even aanwaaien. je zou toch zeggen dat ik daar nu, tijdens mijn verlof, genoeg tijd voor zou moeten hebben hè...Maar ik ben nog erg druk met van alles en nog helemaal niet klaar om te bevallen! Nu is het daar ook nog wel wat vroeg voor (36w1d) maar vanaf volgende week zou het dus al thuis geboren mogen worden! Weekee, jij gaat maar eerst hoor! Afgelopen maandag was onze oudste dochter jarig, Bente is nu al 5! Wat gaat het toch hard. Zaterdag heeft ze haar 1ste echte kinderfeestje, we gaan met 5 meisjes naar de bioscoop, naar de film van Sinterklaas...spannend! Afgelopen maandag zijn ook de stukadoors begonnen op onze slaapkamer, de muren zijn nu glad. A.s. maandag komen ze voorstrijken en dinsdag afwerken met spachtelputz. Dan kunnen woensdag de plinten erop en donderdag de nieuwe meubels erin en dan kan ik de boel weer gaan inrichten en dus de babykamer weer leeghalen, dat is nu onze opslag. Ik hoop dus volgend weekend de babykamer écht klaar te kunnen maken...meubels op de goede plek, bedje opmaken, nog eens checken of alles aanwezig is, ziekenhuistas klaar zetten voor het geval dat...Oh ja, volgende week kan ik ook het bevallingsbad ophalen, ik hoop dat die ook op de babykamer past. Dan ben ik vlakbij m'n bed, mocht ik daar toch nog heen moeten. En tussendoor wil ik dan ook nog de rest van m'n huis gepoetst hebben, ramen gelapt, dat soort dingen...Pfffff echt nog te druk om te bevallen dus! Gisteren kreeg ik de foto's binnen van de bellypaint, dus we kunnen nu het geboortekaartje gaan maken...ook dát is nog niet klaar....help!!! Laat dit kleintje aub nog even niet komen!
En hoe is het met de andere dames...

Weekee...het wordt nu echt spannend hè!! Jij bent wél al helemaal klaar mag ik hopen? ;-)

Sweety, zo dan, jij hebt er ook alweer 3/4 opzitten! Fijn dat de echo goed was. Nu nog van die verkoudheid af!

Sandy, jij zou dus al met Oud&Nieuw kunnen bevallen volgens de arts...jeetje, straks ben je me nog voor joh! Aks deze kleine net zo laat gaat komen als Bente, beval ik pas na Oud&Nieuw! Hoe slaapt je dochter op haar nieuwe kamer?

Marieke, al flink aan het leren voor je examen? Spannend hoor! Worden de bewegingen van de kleine al duidelijker?

Linneke, vandaag de echo als ik het goed heb...veel plezier en zwaai even naar je ukkie namens ons! ;-)

Russell, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Spannend hoor, trouwen en een kleintje...worden mooie tijden voor jullie! Als je rug nu ook nog even wil meewerken...!

Bianca, fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad! Lijkt me heerlijk, nog even ontspannen bij warm weer. Hoewel ik de winterse weken hier nu ook wel gezellig vind. Wat vreselijk van dat personeelslid zeg...kan me voorstellen dat jullie hier erg emotioneel onder zijn. Je eigen personeel móet je toch kunnen vertrouwen hè...ik hoop dat jullie vertrouwen in de toekomst weer zal groeien.

Petra, nog even en dan krijgen jullie een mooi Sinterklaascadeautje!! Ik had in het begin idd ook van die ongi-pijntjes...niet raar op zich, want er gebeurt natuurlik vanalles op de plek waar normaal de ongi plaatsvindt! Ook nu heb ik af en toe zo'n zeurderig gevoel...het hoort er dus echt een beetje bij. Knap dat jullie het nog geheim kunnen houden! Dat wordt een prachtig kerstcadeau voor jullie familie!

Nou...ik ben weer redelijk bij geloof ik..Dan ga ik maar weer eens verder met de keukenkastjes poetsen....
Liefs, Edith

Hey allemaal,

Jeetje moest weer eens veel lezen ook ik heb het erg druk met alles klaar maken voor de komst van onze tweede wondertje!!! Maar nu ff tijd!!!

Sweety leuk zeg die echo en gaat alles goed verders we schelen niet zo heel veel dus wie weet haha!!!
En alles goed met jullie Justin!!! Ja leuk hé zo'n meidenkamertje en ja ben al een tijdje met verlof was al eerder ziekgemeld i.v.m. harde buiken en een week wordende baarmoeder!!! Maar vanaf volgende week zou m'n verlof al ingaan!!! Succes nog meis!!!

Edith, jeetje zou helemaal de kriebels krijgen als ik zover was als jij en nog niet het kamertje klaar en geen kaartje!!! Ik zou echt in de stress schieten, maar zo zie je maar weer niet ieder mens is gelukkig niet  hetzelfde, haha!!! Hoop dat alles lukt en dat je nog ff volhoud!!! Ja kan zelfs eerder bevallen wat ik niet hoop dan is het toch wel erg vroeg allemaal!!! Maar we zien wel het komt zoals het komt!!!

En Weekee hoe is die nog niks van je gelezen wie weet ben je al stiekum mama geworden???

En petra hoe gaat die snap je onzekerheid heel goed de echo schiet ook al op, heel veel succes allemaal de duimen draaien meis!!!

Verders ben ik ff de draad kwijt jeetje wat een muts ben ik toch haha!!!
Was ook bij Russel of Bianca iemand die bij jullie bedrijf had gestolen vindt dit erg vreselijk voor jullie en hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven maar das iets wat je nu niet kunt gebruiken!!!! Dikke knuffel
Sorry dat ik niet weet voor wie dit berichtje moest zijn!!!

Ben zelf nu ruim 33 wkjes heen en woensdag weer eens op controle geweest de baby is een flinke knoepertje van ruim 2000 gram en 43 cm op de echo zag je flinke wangetjes en dik buikje haha!!! Dus lekker groot kindje maar goed je weet het toch niet hé!!! Mijn baarmoeder is nog steeds week en dus is het oppassen voor me zo gauw er een wee komt zou het weleens snel kunnen gaan volgens de frauenartz(gynecoloog). Voor mij dus genoeg rede om zo snel mogelijk hier alles klaar te hebben, want je weet het nu zeker nooit. Hoop dat ik eind december gewoon haal en als het niet zo is dan is het gewoon zo toch!!! Moet het nog rustiger aan doen maar goed dat gaat vanzelf ben erg moe en heb veel harde buiken dus ja gewoon lekker rustigaan doen hier!!!

Nou meiden weeer een heel verhaal hou jullie op de hoogte!!!
Succes met alles en tot snel weer eens!!!

Liefs Sandy 33wk en 1dag

Sweety: he wat lastig zeg dat je zo verkouden bent. Da's altijd balen, maar als je zwanger bent helemaal. En dat je moe bent...tja dat heeft natuurlijk ook met je kereltje te maken, maar ook met de verkoudheid waarschijnlijk. ik hoop dat je je snel beter voelt.

Petra: Fijn om te lezen dat die ongigevoelens wegzijn. Al hoort het er een beethje bij he...het is wel lastig. Het zal inderdaad ook lastig zijn geweest om helemaal niks te vertellen aan je schoonmoeder. Maar wat zullen jullie en jullie ouders een prachtige kerst hebben wanneer jullie het ze vertellen!!!

Edith: Allereerst hoop ik dat je gesprek vandaag goed is gegaan. Als zwangere muts, moet je jezelf toch even extra bewijzen he?
Pfff, als ik jouw verhaal lees, dan krijg ik het helemaal benauwd. je bent inderdaad ngo ZO druk, ik kan me voorstellen dat je witl dat je ukkie nog even op zich laat wachten!! Wij zijn inderdaad helemaal klaar nu. En ze mag van mij ook wel komen, alleen ben ik bang dat die van mij NA de uitgerekende datum gaat komen. Ach...het is toch afwachten.
Veel plezier (en succes hihi) zaterdag met Bente haar feestje!

Sandy: Hai hai, nee hoor, ik ben nog geen mama (helaas) ik zit er wel een beetje op te wachten, maar dat is natuurlijk ook doodverkeerd. ben er waarschijnlijk teveel mee bezig. Het rommelt al wel,maar dat zegt nog niks natuurlijk.
Spannend trouwens dat het bij jou eerder kan komen....en wat super dat jullie in Duitsland altijd echo's krijgen. Zo goed, dan weet je beter hoe je kindje het doet daarbinnen in je buik.

Ook de rest van de dames (hoewel het hier nu HEEL rustig is de laatste tijd) nog succes in de zwangerschap. Ik hoop dat alles goed gaat.

Hoi meiden,

Ben ik weer even.

Weekee: weet dat het er bij hoort maar toch is het wel een beetje beangstigend. Elke keer als ik iets voel denk ik: als het maar geen krampen zijn zoals ik de eerste keer heb gehad. Toen had ik het het ergste in de vijfde week en nu zit ik al in week 6 dus gelukkig ben ik die tijd al voorbij. Voldende week heb ik de echo al gehad en ik zal erg blij zijn als alles goed is. Bij de vorige zwangerschap is het vruchtje gestorven met 7 weken, dus ik ben erg blij als alles goed is dan. Het is hier idd de laatste tijd erg rustig en ik kan me voorstellen dat dat een beetje saai is voor degene die nu met verlof thuis zitten. Hopelijk heb je nog iets om handen om te doen.

Sandy: vervelend dat je rustig aan moet doen, kan me voorstellen dat je zo af en toe wel zin hebt om lekker iets te gaan doen. Maar rust is echt het belangrijkst. Hopelijk blijft de kleine dan nog even zitten. Je hebt wel gelijk als je zegt dat het gaat zoals het gaat, maar laat het nog maar even zitten.

Edith: poeh poeh poeh, wat een drukte allemaal nog. Gelukkig ben ik ook niet jou want ik zou volledig in de stress schieten. Gelukkig heb jij daar niet zon last van. En ook nog een feestje zaterdag, gelukkig kun je rustig op de stoel zitten naar de film kijken. Ik hoop dat bente er van gaat genieten van haar eerste feestje.

Ik zit helaas al 2 daagjes thuis, ben erg misselijk. Kan bijna niets binnen houden. Het begon woensdagmiddag en is nog niet opgehouden. Ik ben al bijna een kilo kwijt de afgelopen week en dat is niet goed. Gelukkig had ik wat reserve. Mijn man haalt zo medicijnen tegen de misselijkheid op, hopelijk werken die een beetje. Moet mezelf echt dwingen om iets te eten. Ga zo maar weer even proberen iets te eten en dan ga ik zo weer even een uurtje liggen. Kom later weer even aan.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan