Hoi hoi allemaal,
Ja, ik ben echt heel erg poepiebruin bijgekleurd.
Hoop dat het een tijd blijft zitten.
Wel jammer van het weer, maar ja dat hoort bij de winters van nederland.
Weekee, nou geniet nog maar van de laatste dagen met z'n tweetjes.
Tegen de tijd dat ze er is kom je voorlopig aan een aantal dingen niet toe.
Zorg maar dat je uitgerust bent en ga nog even lekker met z'n tweetjes uiteten of iets leuks doen, kom je voorlopig ook niet aan toe.
Petra, ik ken die klachten die je omschrijft niet dus kan je er niet verder mee helpen.
Ik weet wel dat je altijd positief moet blijven denken anders ben je zelf gestresst en dan is zeker niet goed voor een zwangerschap.
Ikzelf zit in een zeer gestresste periode waar ik niet blij mee ben uiteraard.
Wij hebben een eigen zaak en een personeelslid dat veel geld steelt, nu hebben we hem betrapt en ontslagen, maar we zijn allebei ontdaan en zeer verdrietig.
Je vertrouwen in de medemens is helemaal weg, terwijl ik zelf nog geen appel durf te stelen doet een ander je deze ellende aan.
Voor mij is deze hele situatie niet te houden en zeker niet goed.
Ben er zeer emotioneel onder en als iemand vraagt hoe het gaat sta ik alweer te janken.
Met er niet blij mee, is ook niet goed zoveel ellende voor ongeboren kindje.
Jullie begrijpen dat ik niet echt vrolijk door het leven ga momenteel.
Ik hoop dat het met de rest helemaal goed gaat??
Ik spreek jullie gauw weer.
Groetjes Bianca
Ja, ik ben echt heel erg poepiebruin bijgekleurd.
Hoop dat het een tijd blijft zitten.
Wel jammer van het weer, maar ja dat hoort bij de winters van nederland.
Weekee, nou geniet nog maar van de laatste dagen met z'n tweetjes.
Tegen de tijd dat ze er is kom je voorlopig aan een aantal dingen niet toe.
Zorg maar dat je uitgerust bent en ga nog even lekker met z'n tweetjes uiteten of iets leuks doen, kom je voorlopig ook niet aan toe.
Petra, ik ken die klachten die je omschrijft niet dus kan je er niet verder mee helpen.
Ik weet wel dat je altijd positief moet blijven denken anders ben je zelf gestresst en dan is zeker niet goed voor een zwangerschap.
Ikzelf zit in een zeer gestresste periode waar ik niet blij mee ben uiteraard.
Wij hebben een eigen zaak en een personeelslid dat veel geld steelt, nu hebben we hem betrapt en ontslagen, maar we zijn allebei ontdaan en zeer verdrietig.
Je vertrouwen in de medemens is helemaal weg, terwijl ik zelf nog geen appel durf te stelen doet een ander je deze ellende aan.
Voor mij is deze hele situatie niet te houden en zeker niet goed.
Ben er zeer emotioneel onder en als iemand vraagt hoe het gaat sta ik alweer te janken.
Met er niet blij mee, is ook niet goed zoveel ellende voor ongeboren kindje.
Jullie begrijpen dat ik niet echt vrolijk door het leven ga momenteel.
Ik hoop dat het met de rest helemaal goed gaat??
Ik spreek jullie gauw weer.
Groetjes Bianca