one2bemums 3 !!!

Hey meiden,
hehe ben ik eindelijk weer eens ff!!!!
Soms zie ik weing pc!!!

Petra, weet niet of ik jou al had gefeliciteerd!!! meid ben zo zo blij voor je!! helemaal super!!!!!!!!! Snap je angst heel goed!!! Maar je ziet het kan heel makkelijk goed gaan nu, ik ben alweer 22 weken, maar het blijft spannend. maar ik kan er nu wel van genieten hoor!! En 5 december   is al bijna en dan met kerst vetrellen leuk joh!! En nu misselijk dus las ik.... niet fijn maar t gaf mij toen wel een fijn gevoel zo van er gebeurd wat....enne die ongipijn is voor mij ook heel herkenbaar hoor heb ik lang gehad.

Edith poeh he lekker druk dus!! Duim mee dat jullie uk nog even blijft zitten....
En leuk feestje met je dochter!!
En wordt de slaapkamer mooi?? Kun je straks wel mooi heerlijk van genieten!!

Weekee hoe gaat het??
Nog rustig meid????
Ik ben zooooooo benieuwd!!!!!

Sweety fijn he een goede echo!! Jij schiet ook al op!!!!!

En Sandy doe rustig aan!! Hoop dat jullie kleintje nog even blijft zitten!!!!

Bianca heerlijke vakantie dus gehad!!
Super!!!
hoe is t met je bruine kleurtje???
Vervelend wat op je werk is gebeurd!!
Voel je je al weer wat beter???

Hier gaat het goed, druk dus met leren. 9 december eerste examen, wel heel spannend en even druk leren, daarna het volgende examen 13 januari, das wel fijn want dat heb ik vakantie gehad, kan ik even extra leren....
We hebben de 20 weken echo gehad, alles was goed, zag er super uit zei ze en moest me geen zorgen meer maken....
En leuk om weer even in je buik te gluren....
Ze deed ook nog even 3d bijzonder hoor, zie je echt een babytje zitten....
We weten niet wat het wordt, dus dat blijft een verrassing..... en we waren vooral blij dat alles goed was!!!!!

en nu komt manlief eindelijk eens thuis!!!! is vanmorgen om 5 uur al begonnen ds ga gauw voor hem zorgen!!!
Kom weer sneller terug hoor!!!

Fijn weekend allemaal!!!
groetjes, marieke
22w3d.

Hi Ladies!
Zo...we hebben weer een weekend van kinderfeestje en sinterklaas-intocht overleefd! Weer iets achter de rug waardoor ik meer rust krijg om straks te gaan bevallen. Maar deze week nog niet hoop ik! De meesten van jullie schreven al dat jullie in de stress zouden schieten als er nog zoveel moest gebeuren...nou, ik begin de druk ook wel te voelen hoor! Vanaf woensdag mag ik thuis bevallen...! Vandaag komen de stucadoors voorstrijken en morgen de spachtelputs, dus dan is dat klaar. Vandaag komen ook de slaapkamermeubels, dus dan zijn die ook binnen. Onze kamer komt dus deze week af en dan hoop ik in het weekend de babykamer in orde te hebben. Ik kijk nu ook wel erg uit naar het moment waarop ik kan zeggen "zo, alles is klaar, kleintje kom maar!"

Het sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag was erg interessant! Een klein bedrijfje, nog volop in groei. Ik word deze week gebeld of ik nog op een 2de gesprek mag komen...spannend!

Sandy, jouw kleintje wordt een flinke zo te horen!! Doe idd maar rustig aan. Ik hoop dan nog niet te bevallen, maar ik wil jou toch wel voor zijn hoor! ;-)

Weekee, bij de 1ste ging er ik ook vanuit dat ik overtijd zou lopen, gebeurde ook, maar liefst 10 dagen. En ook nu kan ik me niet voorstellen op tijd te bevallen, maar omdat het nu ook écht nog niet uitkomt is het eens zo spannend! Als ik straks misschien weer zover over tijd loop, ben ik denk ik heel blij dat ik alles nog gedaan heb, wat we nu aan het doen zijn! (Help het me hopen!!)

Petra, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hebben de medicijnen al iets geholpen? Doe maar lekker rustig aan meid, luister naar je lichaam.

Marieke, fijn dat alles goed gaat, over de helft al zeg! En super ook dat de screeningsecho goed was. Dus jullie hebben je ook kunnen inhouden om het geslacht te bekijken? Spannend is dat hè!? De meesten kijken mij ongelovig aan als ik zeg dat ik echt niet weet wat we krijgen...!

Zal eens ff kijken of ik m'n laatste buikfoto geplaatst kan krijgen...flinke toeter hoor!
Liefs, Edith
36w5d

Edith: mooi dat je alle drukte (nou ja van het weekend) weer overleefd hebt. Vonden ze het leuk? En vooral vond Bente het geslaagd?
Tja, ik help je hopen dat de kleine zich nog niet komt melden bij je. Tenminste nu nog niet...vanaf volgende week kan het toch wel weer? Haha, even aanpoten. Lukt het niet om het klaar te hebben is er geen man overboord en red je je ook wel weer. Maar goed ik hoop echt dat je alles gewoon lekker klaar hebt.
En wat heb je toch een mooie gave buik...ik zit onder de striae!!

Marieke: spannend zeg al die data voor je examens. 9 december is al heel dichtbij. Heb je er een goed gevoel over? Vast wel!!
Wat fijn om te horen dat de 20 weken echo goed was en alles prima lijkt. Ook spannend trouwens dat het geslacht voor jullie een verrassing blijft.
 Meid ik wens je heel veel succes met je eerste examen hoor! Succes!!

Hier nog steeds geen nieuws en om eerlijk te zijn hoeft het van mij deze week even niet. Vanaf 7 december mag ze zich melden...hoewel het natuurlijk de vraag is of ze zich daaraan houdt haha. Het is gewoon zo druk met verjaardagen en sinterklaas dat we het "jammer" zouden vinden als ze nu kwam. Maar goed, al komt ze op 5 december....wat zullen wij dan een mooie Sinterklaasavond hebben zeg!!!

Hahaha Weekee, dat was de reactie waar ik op hoopte, wat m'n buik betreft. Ik heb dus heel bewust niet m'n broek helemaal  tot onder m'n buik gedaan, want onder de zwarte band zitten ook aardig wat rode striemen! M'n man had foto's van m'n buik gemaakt waarop je ze heel duidelijk zag. Ik vond het zo lelijk dat ik zelf dus maar nieuwe foto's voor de spiegel heb gemaakt, met zoveel mogelijk verborgen. En dat is dus gelukt!
Groetjes, Edith.

Oooh! Dus DAT is de truc  haha. Nou op die foto ziet het er heel mooi uit en show je toch je buik! Mooi hoor.

Ja wij hadden dus ook foto's genomen...pfff, ziet er niet uit. Ik heb er al aan gedacht om ze weg te photoshoppen die strepen, maar dat is haast onbegonnen werk hahaha. Nee ik heb ook gewoon foto's met broek wat hoger of gewoon volledige kledij.

Hoi   meiden,

Weer even een berichtje.

Marieke: spannend hoor nu dat het zo dicht bij komt. Ga lekker blokken en haal een 10, ik vertrouw erop dat je het kunt.

Edith: mooie foto van je buik, en zo groooooot. Kom ik aan met mijn platte buik haha. Maar goed voor straks weet ik de truc hoe ik een mooie foto van mijn buik kan maken.

Weekee: hoe is het met jou? Heb je ook al zon mooie foto?

Hier ben ik een beetje zenuwachtig voor vrijdag. Had gisteren nl wat oud bloedverlies, ik schrok me helemaal een hoedje. Had heel   iets ongi pijnen en toen ik naar het toillet ging had ik dus bloedverlies. Het is gelukkig weer gestopt en ik heb geen krampen of iets dergelijks. Hopelijk is alles goed, kan niet wachten tot vrijdag.

Groetjes petra.

Hoi petra, wat zal dat schrikken zijn zeg! Gelukkig is het nu over. Je leest eht wel vaker, dus natuurlijk ga ik ervanuit dat er niks aan de hand is. Zolang het maar oud bloed is toch? Ik hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen en dat het snel vrijdag is.

Hier op zich alles goed. Kan alleen niet naar de wc haha, wat resulteert in buikpijn en pijn in mijn stuitje... ik mag natuurlijk ook niet te hard persen!!

Oh en nee Petra, zo'n foto heb ik al een tijd niet meer gemaakt... het fototoestel zit al een aantal weken in de tas voor het ziekenhuis...aangezien ik niet wil dat de batterijen dan leeg zijn (goh, dat zou toch wat zijn he...ben je bevallen, wil je een foto nemen en dan is de batterij leeg!)

Vanmiddag weer naar de vk. Ik ben benieuwd, hoewel ik NIET denk dat ze me iets spannends gaat vertellen....

Ik wens alle zwangere one2bemums (gonnabemums nu dus trouwens) een hele fijne dag!!

Hoi hoi,

Hier ben ik weer. Lange tijd niet geweest.
Ik had veel aan mijn hoofd en druk met het werk.
Aangezien wij de zaak met mijn schoonouders samen doen en hun op vakantie zijn en 1 personeelslid die ontslagen is vlak voordat zij weg zijn gegaan.
Dus al met al een hele drukke tijd voor me.
Ben 's-avonds dus ook uitgeteld (figuurlijk natuurlijk)

Weekee, het schiet voor jou nu wel heel erg op zeg.
Ik moet bekennen dat ik regelmatig aan je moet denken.
In positieve zin natuurlijk.

Petra, ja dat zal wel even schrikken zijn geweest.
Maar we gaan voor je duimen dat het nu goed blijft gaan hoor.
Mijn vriendin heeft nu een kindje en heeft tijdens haar zwangerschap regelmatig last gehad van bloedverlies, wat voor haar uiteraard lichte paniek veroorzaakte.
Uiteindelijk bleek er helemaal niks aan de hand te zijn.
Gelukkig gaat het in jou geval dan ook om oud bloed en dat moet er hoe dan ook uit.
Zolang je maar geen vers bloed verliest.

Voor de rest weet ik het niet meer.
Heb geen 2 schermen geopend.
Sorry volgende keer beter.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan