Hey meiden,
hehe ben ik eindelijk weer eens ff!!!!
Soms zie ik weing pc!!!
Petra, weet niet of ik jou al had gefeliciteerd!!! meid ben zo zo blij voor je!! helemaal super!!!!!!!!! Snap je angst heel goed!!! Maar je ziet het kan heel makkelijk goed gaan nu, ik ben alweer 22 weken, maar het blijft spannend. maar ik kan er nu wel van genieten hoor!! En 5 december is al bijna en dan met kerst vetrellen leuk joh!! En nu misselijk dus las ik.... niet fijn maar t gaf mij toen wel een fijn gevoel zo van er gebeurd wat....enne die ongipijn is voor mij ook heel herkenbaar hoor heb ik lang gehad.
Edith poeh he lekker druk dus!! Duim mee dat jullie uk nog even blijft zitten....
En leuk feestje met je dochter!!
En wordt de slaapkamer mooi?? Kun je straks wel mooi heerlijk van genieten!!
Weekee hoe gaat het??
Nog rustig meid????
Ik ben zooooooo benieuwd!!!!!
Sweety fijn he een goede echo!! Jij schiet ook al op!!!!!
En Sandy doe rustig aan!! Hoop dat jullie kleintje nog even blijft zitten!!!!
Bianca heerlijke vakantie dus gehad!!
Super!!!
hoe is t met je bruine kleurtje???
Vervelend wat op je werk is gebeurd!!
Voel je je al weer wat beter???
Hier gaat het goed, druk dus met leren. 9 december eerste examen, wel heel spannend en even druk leren, daarna het volgende examen 13 januari, das wel fijn want dat heb ik vakantie gehad, kan ik even extra leren....
We hebben de 20 weken echo gehad, alles was goed, zag er super uit zei ze en moest me geen zorgen meer maken....
En leuk om weer even in je buik te gluren....
Ze deed ook nog even 3d bijzonder hoor, zie je echt een babytje zitten....
We weten niet wat het wordt, dus dat blijft een verrassing..... en we waren vooral blij dat alles goed was!!!!!
en nu komt manlief eindelijk eens thuis!!!! is vanmorgen om 5 uur al begonnen ds ga gauw voor hem zorgen!!!
Kom weer sneller terug hoor!!!
Fijn weekend allemaal!!!
groetjes, marieke
22w3d.
hehe ben ik eindelijk weer eens ff!!!!
Soms zie ik weing pc!!!
Petra, weet niet of ik jou al had gefeliciteerd!!! meid ben zo zo blij voor je!! helemaal super!!!!!!!!! Snap je angst heel goed!!! Maar je ziet het kan heel makkelijk goed gaan nu, ik ben alweer 22 weken, maar het blijft spannend. maar ik kan er nu wel van genieten hoor!! En 5 december is al bijna en dan met kerst vetrellen leuk joh!! En nu misselijk dus las ik.... niet fijn maar t gaf mij toen wel een fijn gevoel zo van er gebeurd wat....enne die ongipijn is voor mij ook heel herkenbaar hoor heb ik lang gehad.
Edith poeh he lekker druk dus!! Duim mee dat jullie uk nog even blijft zitten....
En leuk feestje met je dochter!!
En wordt de slaapkamer mooi?? Kun je straks wel mooi heerlijk van genieten!!
Weekee hoe gaat het??
Nog rustig meid????
Ik ben zooooooo benieuwd!!!!!
Sweety fijn he een goede echo!! Jij schiet ook al op!!!!!
En Sandy doe rustig aan!! Hoop dat jullie kleintje nog even blijft zitten!!!!
Bianca heerlijke vakantie dus gehad!!
Super!!!
hoe is t met je bruine kleurtje???
Vervelend wat op je werk is gebeurd!!
Voel je je al weer wat beter???
Hier gaat het goed, druk dus met leren. 9 december eerste examen, wel heel spannend en even druk leren, daarna het volgende examen 13 januari, das wel fijn want dat heb ik vakantie gehad, kan ik even extra leren....
We hebben de 20 weken echo gehad, alles was goed, zag er super uit zei ze en moest me geen zorgen meer maken....
En leuk om weer even in je buik te gluren....
Ze deed ook nog even 3d bijzonder hoor, zie je echt een babytje zitten....
We weten niet wat het wordt, dus dat blijft een verrassing..... en we waren vooral blij dat alles goed was!!!!!
en nu komt manlief eindelijk eens thuis!!!! is vanmorgen om 5 uur al begonnen ds ga gauw voor hem zorgen!!!
Kom weer sneller terug hoor!!!
Fijn weekend allemaal!!!
groetjes, marieke
22w3d.