one2bemums 3 !!!

He meiden,

bedankt voor jullie bericht. Heb helaas weer bloedverlies maar wel weer oud bloed. Ik houd dus moed, hoewel dat wel steeds lastiger wordt. Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Bianca: vervelend al die dingen op het werk. Hopelijk heb je straks iets meer rust als je schoonouders terug zijn. Kan me voorstellen dat je savonds erg moe bent, neem je rust. Ik had elders op het forum ook al gelezen dat sommige meiden last hadden van wat verlies en dat resulteerde in verschillende dingen. Bij de 1 gaat het wel goed en bij de ander niet.

Weekee: hoe was het bij de verloskundige? Nog spannend nieuws gehad? Vervelend dat je niet goed naar de wc kan, maar hebben ze daar niet 1 of ander trucje voor? Je weet maar nooit he. Kan me voorstellen dat je de camera al hebt ingepakt, je moet er niet aan denken dat je het vergeet of erger nog je wel de camera bij je hebt maar de batterijen leeg zijn. gebeurt mij zo vaak als we weg gaan. Maar heb nu een setje batterijen erbij gekocht, is wel handig.

hoe is het met de rest??????

Knuffel petra.

Goeiemorgen!!!

Weekee spannend nou voor jou!!! Ook ik denk vaak aan je net als de rest haha...
dan typ ik dit nu en denk wie weet!!!!!
Wel je baterij van je fototoestel nakijken hoor kan ookleeglopen als je hem niet gebruikt!!!!
En vervelend niet naar de wc kunnen, wel eens roggebrood geprobeerd?? helpt bij mij eg goed... (Het loopt bij bij ook niet helemaal vlekkeloss zeg maar haha...)

Petra he meis spannend zeg!!!! Kan me voorstellen dat je er goed van schrikt, gelukkig is het idd oud bloed, maar ik zou me ook naar schrikken. Morgen de echo he????
Duurt lang zeker???? Ik denk aan je!! Hoop dat het gauw morgen is...

Bianca lekker druk dus.... komen je schoonouders al snel terug???
En hoe is het met jouw buikje?? groei je al lekker???

Die foto van jou is mooi edith!!! Maar had ik je al op hyves verteld, vond het juist een goed idee zo met je broek, ik dacht ga ik de volgende keer ook doen.... hihi...

Hier gaat het goed. Voel   me best goed alleen bij teveel inspanning behoorlijke banden pijn en snel moe, lig meestal elke avond wel om half 10 op bed, niks mis mee maar in t weekend houd ik het ook niet veel langer vol!!
Nou ja!!!

Gaan jullie dit weekend nog sinterklaas vieren?? Wij wel, zondag. Ben gisteravond al even aan het stoeien geweest met de gedichten wilde niet zo lukken dus de boel maar even aan de kant gegooid en ga vandaag wel weer verder!!
Nu eerst maar weer even aan de studie!!!! examen komt steeds dichterbij!!

Ben ook benieuwd hoe het met de rest is!!

Fijne dag allemaal!!
Groetjes marieke
23w2d.

Bianca: he meid wat toch vervelend dat je zulke moeilijke dagen hebt. Zo'n zwangerschap is al niks en dan alles eromheen ook nog. Probeer je rust te vinden, dus als dat betekent dat je hier even wat minder vaak komt, dan is dat maar zo.
Lief dat je aan me denkt. Doe ik andersom ook hoor. ik ben erg benieuwd hoe het met alle zwangerschappen gaat.

Petra: houd moed, het hoeft niks te zeggen...nog een nachtje te gaan.  Ik denk aan je morgen hoor!!

Marieke: bandenpijn hoort erbij...au! Dat zijn ook momenten dat je het gewoon wat rustiger aan moet doen. probeer dat dan ook he?
Wij vieren morgen ook Sinterklaas. Manlief is nu al in de sintsferen...op zijn werk. Twee dagen sinterklaasfeest vieren op school, de kinderen zijn helemaal wild haha.
Meid, mocht er bij mij wat gebeuren de komende dagen en ik kan niet online komen...dan wil ik je nu alvast veel succes wensen voor 9 december! Je kunt het!!

Gisteren dus bij de vk geweest en op zich geen bijzonder nieuws. De baby doet het goed en ze doen toch niks zolang de uitgerekende datum nog niet is geweest.
Wel was ik in een week tijd 3 kilo gegroeid!!!!!!! Schrok me wild joh! haha. De eerste maanden ging het erg goed qua extra gewicht, maar wordt nu toch echt topzwaar!
Ik houd echt enorm veel vocht vast. Lekkere olifantenvoeten..pfff. Maar goed, mijn bloeddruk was goed, dus mijn vk maakte zich geen zorgen over de toename van het gewicht...het heeft waarschijnlijk toch echt te maken met het vocht.

Ik heb weer een afspraak voor volgende week woensdag... ik hoop stiekem dat ik DAT dan toch niet ga halen haha. We wachten af.

Meiden doe rustig aan!!

Hallo hallo,

Heeft iedereen de pakjesavond goed overleefd??
Nou wij wel hoor.
Ons zoontje is weer goed verwend en vindt alles wat hij heeft gehad erg leuk.
Hij heeft wel honderd keer dank je wel sinterklaas gezegd.

Petra, hoe was het gisteren bij de verloskundige???
Ben erg benieuwd.

Tot gauw (nu niet zoveel tijd)

Groetjes Bianca

Hi meiden!
Ook hier hebben we onze 1ste pakjesavond overleefd! Bente vond het erg spannend en ze vond dat de zwarte pieten veel te hard op het raam klopte! De cadeaus vielen ook goed in de smaak, dus da's mooi. Ben blij dat de Sint nu weer naar huis gaat, kunnen we ons op de volgende spannende gebeurtenissen gaan storten. Wat zal eerst komen...de baby of kerst...? Ik ga in ieder geval deze week al voor kerst versieren, want als de baby zich wat eerder meld komt het er vast niet meer van.
Bij de vk afgelopen donderdag was ook weer alles prima. Ze heeft nog even een echo gemaakt, puur voor de lol omdat ik erg benieuwd wat je nu nog zou kunnen zien. Het kleintje ligt al ingedaald en vast in m'n bekken, dus we konden niet zo heel veel meer zien, maar ik heb toch nog een mooie foto van het koppie kunnen krijgen!

Petra, en en en??? Ik ben zo benieuwd hoe de echo was, laat je snel iets weten??

Bianca, rustig aan hè meid. Wat vervelend dat het nu net op het werk zo druk is, laat staan de reden waardoor :-(   Blijven je schoonouders nog lang weg? Gaan jullie nog iemand nieuw aannemen of voorlopig maar even niet...?

Marieke, is het nog gelukt met de gedichten? En helemaal klaar voor je eerste examen?

Weekee, nog ff lekker wat kilo's erbij in de laatste weken!? Bij mij viel het mee...was bang dat ik inmiddels op de 100kg zou zitten (schaam schaam) maar ik was nu in 3 weken iets van 2kg aangekomen, dus een opluchting voor mij. Maar ik ga die 100kg nog wel halen denk ik hoor...ach ja..je doet er niks aan hè, gaat er na de bevalling wel weer af!

Onze slaapkamer is zo goed als af en helemaal ingeruimd (Jippie, hoef dus niet meer op zolder te slapen) dus nu kunnen we de babykamer weer op orde gaan maken én eerdaags het bevallingsbad gaan neerzetten...spannend!!!
Liefs, Edith.

Blij dat jullie zo'n leuke pakjesavond hebben gehad. Wij ook...al vond mijn nichtje dat de Pieten ook veel te hard op de deur bonsden! hihi.
Oh Edith, die 100kg ben ik inderdaad voorbij...het is niet anders en ik kan em er nu weinig druk om maken. Hoort erbij!

Vandaag ben ik uitgerekend en ik heb vannacht vreselijke voorweeen gehad. Niet normaal, wat een pijn. ik dacht, nu gaat het beginnen...ze is mooi op tijd. Maar helaas, na 3 uur werd het rustig en kon ik zelfs redelijk slapen. Ik merk echt dat ze nu een stuk naar beneden ligt (druk op bekken en stuitje) en ze mag van mij zo weer beginnen hoor. Laat maar komen. Ik moet zeggen dat ik vandaag nog niet echt magisch vind. Dat zeggen ze meestal toch? dat de uitgerekende datum iets magisch heeft, maar misschien baal ik wel als hij zo voorbijgaat zonder dat er iets is gebeurd. Dus kleintje...kom maar!

Hoi meiden,

Wat gezellig al die sinterklaasdrukte. Helaas hebben wij geen sinterklaas gevierd, maar hopelijk komt daar volgend jaar verandering in. Ik ben een echte sint fan, kijk ook altijd naar de aankomst en zing uit volle borst mee.
Oh weekee het wordt nu echt spannend, het duurd niet lang meer zo te horen. Het kleintje kondigd zich al voorzichtig aan. Ik ben benieuwd hoor, heel veel succes als ik je niet weer spreek en het komt dit weekend. Ik zeg: toi toi toi.
Sommigen al de 100 gepasseerd of bijna in de buurt, hopelijk ga ik dat niet halen. Ik ben nl niet zo heel groot dus dat zal een raar gezicht worden. Ben maar 1.62 lang en ik weeg nu 61,5 kg. Dus dan zou ik nog minstens 38,5 kg moeten aankomen  Nou we zien wel.

Hier alles goed, heb een goede echo gehad. Heb donderdag ook weer gevloeid en het was nu wel roodbloed, dus helemaal in de rats. Had eigenlijk de hoop al opgegeven, maar de echo verraste ons enorm. Ik zag het eerlijk gezegd niet zitten, mijn man en de gyn wel. Ze moest het me echt aanwijzen en toen zag ik het pas en was natuurlijk door het dollen heen. Tranen stroomden over mijn wangen. Het was 9.7 mm groot en een mooi kloppend hartje. We zijn nog niet uit de gevarenzone maar ik ben al een stukje opgeluchter dan vorige week. Ben wel erg moe en ook nog wel misselijk maar heb het er allemaal voor over. Vanaaf lekker op de bank hangen en morgen ook niets doen.
Kom snel even weer spieken hoe het de rest vergaat hier.

Knuffel petra.

NOD :  

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee:  26  november  
Edith: 27 november
Echo's
Petra:  19 december (9 weken echo)