one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Weekee, het is erg spannend voor je misschien ben je nu al bezig met bevallen!!!
Wil je alvast erg veel succes wensen en geniet van de tijd ernaar van jullie meisje!!!

Edith, fijn dat je lekker vooruit kunt nu, je alles klaar kunt maken!!! Ja en de kerstboom staat bij ons al 1 weekje te stralen maar das normaal in Duitsland!!! Succes met de laatste loodjes!!!

Petra fijn dat je echo goed was das een hele opluchting naar die onzekere dagen hopelijk blijft nu alles goed gaan!!! Wanneer is je volgende echo???

Bianca hoop dat je snel wat meer rust krijgt lijkt me ook dood vermoeiend als je al moe bent!!!

Marieke alvast succes met je examen en fijn dat je echo zo goed was heerlijk idee toch!!

Nou hier is het dus ook rustig aan doen nu helemaal heb sinds 1 week enorme last van mijn onderrug net of er wat afklemt pffffffff   das echt niet fijn slaap erg weinig met iedere draai wordt je wakker van pijnscheuten!!! Het is nu wel zwaar aan het worden wil echt niet klagen hoor ben zo blij dat we zwanger kunnen zijn dat is het niet maar heb het wel ff gehad nu!!!
Volgende week weer op controle ben zeer benieuwd of ook ik tegen de  100 kilo aan ga, ach ja gaat er wel weer af!!!

Nou  lieve meiden succes met alles en tot snel weer eens!!!

Liefs Sandy 34wk en 2dgn  

Hi ladies!
Wat is het hier rustig...alles goed met iedereen??
Ik hou het ff kort, m'n zusje komt zo series kijken.
Aangezien we beiden ook bij de december-mama's schrijven, kan ik jullie blij nieuws verklappen:
Weekee is bevallen van dochter Veerle! Misschien had iemand het al op haar hyves gelezen, dar stonden wat felicitaties op. hoe het verder allemaal gegaan is, is nog onbekend...
Super hè...de 1ste baby van dit clubje fanatieke schrijfsters. I'm next!
Liefs, Edith
37w6d

Hoi meiden,

Weekee: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Mooi naam: veerle. Ga er lekker van genieten, mooi met zijn allen onder de kerstboom. We horen nog wel hoe het is gegaan.

Edith: nu ben jij idd de volgende, ik ben benieuwd. Spannend hoor, maar voor je het weet heb je weer zon kleintje in je armen.

Sandy: vervelend van je rug. Neem voldoende rust, is makkelijk gezegd dat weet ik met een kleintje om je heen. Hopelijk gaat het alweer iets beter.

Hier nog steeds een beetje hetzelfde, heb gisteren een echo gehad omdat ik nog steeds vloei. Verlies best wel wat bloed, maar de echo zag er goed uit. Gyn weet niet waar het vandaan komt. We moeten afwachten, volgende week vrijdag mag ik weer en als ik in de tussentijd nog een echo wil dan mag ik ook komen. Dat is wel fijn, maar wil ook niet als een zeur overkomen daar in het ziekenhuis. Vandaag een rustdag en dan zien we morgen wel weer verder.

Knuffel petra.

WEEKEE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER VEERLE    

Hier alles goed ben weer bij de verloskundige geweest en lag goed op schema. Moet het wel rustiger aan gaan doen ivm. nu al regelmatig harde buiken.

Kom later terug om even op de rest te reageren.

Groetjes Russell 19w3d

Hoi hoi,

Weekee, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik ben helemaal blij voor je.
Ik wens jullie heel veel succes en plezier de komende tijd.
We zijn erg benieuwd.

Marieke, hoe is het gegaan met je examen??
Ben benieuwd wat je gevoel erover is.

Petra, jeetje wat vervelend dat je maar blijft vloeien.
Lijkt me inderdaad geen pretje.
Kan me voorstellen dat je nu het liefst elke dag even kijkt of alles nog goed is.

Russell, wat vervelend voor je dat je nu al harde buiken hebt.
Is niet echt goed voor je.

Ik heb sinds deze week ook harde buiken, maar dat komt denk ik dat ik hard aan het werk ben.
En de laatste 4 weken geen dag rust heb gehad.
Vanaf vrijdag ga ik het weer een stuk rustiger krijgen en daar ben ik dan ook wel aan toe.
Elke avond heb ik vreselijk last van harde buiken.
Moet er tcoh maar eens met de verloskundige over praten.
Ik heb toch gauw weer een nieuwe afspraak omdat mijn bloeddruk te hoog was, maar dat komt denk ik door de stress van de afgelopen tijd.
Maandag gaan we een pretecho laten maken, heb er weer veel zin in.

Nou dat was het weer voor dit keer.

Groetjes Bianca

WEEKEE GEFELICITERD MET JULLIE DOCHTER EN GENIET ERVAN!!!!!

Wow goed nieuws!!!!!
Nou edith jij de volgende!!!
spannend allemala hoor!!! is je slaapkamer nu helemaal klaar??
En de babykamer!!!

Linneke hoe gaat het met jou???

Petra he meid wel spannend!! Kan me voorstellen dat je elke dag wel even wilt, wel fijn dat ze je zo goed begrijpen en je vaak kan komen.
Ik hoop en duim echt dat het goed blijft gaan.....

Bianca ook wel aan jezelf denken hoor!!!!
Jij en je leintje zijn wel belangrijk!!
Hoe ver ben je nu???
Veel plezier bij de pretecho leuk!!!!
Denk dat ik mn examen wel heb gehaald...... altijd afachten, maar kan me niet voorstellen dat het een onvlodoende zou zijn, maar ja je weet het niet!!!!
Duurt lang voordat we de uitslag hebben...

Sandy bij jou gaat het nu ook hard......
vervelend van je rug!! Doe rustig aan waar mogelijk!!

Hoe is het met de andere meiden???

Hier gaat het goed, wel weer meer last van mn rug en spier in mn been ben soms dus net een pinguin... vooral als ik moe ben of druk ben geweest...
Dus nu weer even paar daagjes rustig aan doen!!!
Ik ga weer even leren, volgende week komt mn vader de kamer sauzen en laminaat leggen dus dan komt er van studeren niet zo heel veel denk ik....

Groetjes!!
marieke
24w2d

NOD :  

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee:  26  november  
Edith: 27 november
Marieke 18 december
Echo's