one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Marieke, ik ga zeker vanaf nu alleen maar aan ons als gezin denken en ons ongeboren kindje uiteraard.
We zitten nu weer in rustig vaarwater.
We gaan met de kerstdagen naar eurodisney om er even lekker met z'n drietjes uit te zijn, aangezien onze vakantie niet is geweest wat het hoorde te zijn.

Heb vandaag de gordijnen en vloerbedekking voor de nieuwe kamer besteld.
We gaan er dus aan werken om dit kamertje af te krijgen.

Heb er echt veel zin in.
Het is weer voor het eerst sinds een week of 5/6 dat we er ECHT zin in hebben.
Vandaar ook dat we een pretecho laten doen a.s maandag.
Om ons kindje even te zien en te doen beseffen wat er allemaal gaande is in mijn lichaam, een bewustwording zeg maar.

Hoop dat het met de rest ook goed gaat.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

NOD :  

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Weekee:  26  november  
Edith: 27 november
Marieke 18 december
Bianca 24 december
Echo's
Petra:  19 december (9 weken echo)
Bianca, 15 december (28 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Bevallen!!!!
Weekee,

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 24 juli 2009
verloskundigen bezoek
Edith: 19 december
Marieke 18 december
Bianca 24 december
Echo's
Petra:  19 december (9 weken echo)
Bianca, 15 december (28 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Bevallen!!!!
Weekee,9 december, dochter Veerle

Hé meiden!
Vandaag is het volle maan...dan worden er volgens zeggen altijd veel kindjes geboren. Zou ik dan nu al misschien aan de beurt zijn?! Sinds gisteravond heb een menstruatie-achtig gevoel en dat is er nu nog, niet pijnlijk maar wel lichtelijk iritant. M'n vriendin-vk is gisteren bij mij thuis controle komen doen, alles was weer in orde. Mijn bloeddruk was wel wat hoger, maar ik was de hele middag druk bezig geweest, dus het kan daar van zijn. Dit weekend komt ze weer langs en meet ze nog eens, voor de zekerheid. Ik doe het vandaag in ieder geval maar wat rustiger aan denk ik.

Petra, wat vervelend dat je blijft vloeien...kan me voorstellen dat dat een heel onrustig gevoel geeft. Maak rustig gebruik van het aanbod van het zh om tussendoor nog een echo te krijgen hoor. Ze zouden het niet aanbieden als ze dat eigenlijk "zeurderig" vinden.

Russell, jeetje meid, ook al bijna op de helft! Rustig aan hè met je harde buiken, je hebt nog ff te gaan!

Bianca, ik hoop dat je nu weer wat meer rust krijgt en lekker van je zwangerschap kan genieten! Veel plezier bij de pretecho!!

Marieke, onze slaapkamer is klaar, ben er helemaal blij mee! De babykamer is ook aan kant, dit weekend gaan we het bevallingsbad maar eens opzetten. Fijn dat je een goed gevoel hebt over je examen..ik duim voor een mooi punt!

Nou dames, ik ga maar eens kijken welke rustige activiteiten ik vandaag kan doen. Ik wil in ieder geval ff versieren voor kerst met m'n dochter.
Liefs, Edith
38w2d

Weekee, proficiat met jullie miessie veerle!! geniet er maar lekker van en lekker wennen aan dit nieuwe gezinnetje!! veel geluk met alles!!
edith, jij bent nu ook gauw he, kamertje bijna af?? spannend he volle maan hahahha succes!
russel, naar joh die harde buiken, moet je rustiger aan doen hoor, luisteren naar je lichaam!
bianca, wat leuk een extra echo, heb ik ook gedaan met 30 weken, was geweldig hoor! en alvast veel plezier in disneypark!
linneke, hoe gaat jou zwangerschap?? loopt het allemaal beetje of heb je veel kwaaltjes?
sandy, wij zijn ook al gauw aan de beurt he, vind het echt snel gegaan deze zwangerschap jij niet?? succes nog met de laatste loodjes! alles goed met jessica??
marieke, hoe gaat het studeren en de examens?/ knap hoor en dan ook nog zwanger!! hopelijk red je het allemaal nog een beetje en natuurlijk ook wel genieten he!!
petra, das vervelend he als je blijft vloeien, dan blijf je onzeker...mischien een bloedvaatje?? gelukkig was de echo allemaal goed, dus das een goed teken!! succes met alles en hopelijk blijft alles lekker lopen!!

hier alles goed, volgende week verlof, nog maar 2 daagjes werken!! ben der echt aan toe deze keer! allemaal vervelende doch niet ernstige kwaaltjes en door het harde hoesten ook nog eens 2 gekneusde ribben...nooit geweten dat die ribbetjes zon zeer kunnen doen zeg, wat een ellende, en niezen heb ik maar afgeschaft, dan verga ik van de pijn...justin tillen en slapen is ook heel naar maar oke, paar keer per dag paracetamol en dan lukt het net...verder alweer bijna 33 weken dus gaat ook snel, het kamertje is bijna af, we hebben een nijntje kamer, erg schattig! eindelijk heb ik nu ook de zekerheid dat mijn contract verlengt is met 2 jaar, dus das een hele zorg minder...liep nl gister af en hoorde maar niks, aangezien mijn bazin ook met verlof is!!! maar gelukkig dus!! zo weer een heel verhaal geworden, maar in mijn verlof zal ik er waarschijnlijk wel wat meer zijn!!

iedereen succes en stertke,

liefs sweety

Hoi meiden,

Sweety: heerlijk verlof en je contract verlengd. Hartstikke mooi en nu maar lekker genieten. Het is hier de laatste tijd erg rustig op het forum, hopelijk blijven we nog wel even komen voordat iedereen bevallen is.

Bianca: Naar eurodisney, heerlijk. Mijn vriendin gaat er ook 4 dagen heen met kerst. Lijkt me erg leuk, misschien over een jaar of 2 dat we dat ook maar eens moeten doen. Doe het maar lekker rustig aan de komende tijd.

Marieke: hoe is het met jou? Nog steeds geen cijfers binnen? In ieder geval heb je er een goed gevoel over en dat is positief. Heb je nu al vakantie van school of moest je deze week nog?

Edith: hoe gaat het met jou? Nog steeds niets?

Hier alles goed, heb gisteren iets oud bloed gehad en vandaag ook weer een beetje. Het is een dag of 4 weggeweest, maar ben erg zenuwachtig voor vrijdag. Hopelijk ziet alles er nog goed uit en is onze kleine uk goed gegroeid. Vandaag doe ik het een beetje rustig aan, zodat het vloeien niet weer doorzet. Heb geen buikpijn meer dus dat is wel lekker.

Knuffel petra.

Hé meiden!
Er is vanalles fout gegaan op het forum en daardoor zijn we heel wat berichten kwijt....erg jammer!
Hier zit in ieder geval alles nog op z'n plaats, nog precies 1 week te gaan! Of 3 natuurlijk....maar dat hoop ik niet! Het zou ideaal zijn als de kleine zich komend weekend meld, dan hebben papa en grote zus ook 2 weken vakantie en kunnen we lekker met z'n vieren genieten!
Hoe is het met de andere dames???
Liefs, Edith.

Hey meiden,

Jippie Weekee jij bent de eerste die bevallen is gefeliciteerd meid met jullie meisje, hoop dat de bevalling is meegevallen en je lekker aan het genieten bent van jullie meisje!!!

Sweety, wat fijn dat je contract verlengt is en nu lekker verlof geniet ervan meis!!!
Ja gaat snel hé de zwangerschap vindt ik ook, geniet er nog maar ff van wie weet hoe lang het nog duurt toch!!! Jessica doet het goed is alleen beetje ziek deze week ging wel een tijdje goed met der maar nu erg snotterig en hoge koorts. Hoop dat ze snel weer beter is!!! En jullie Justin ook zo met de baby bezig of valt dat mee??

Petra, jeetje snap dat je nog steeds zorgen maakt, maar goed zollang het oud bloed is moet het toch wel goed zitten!!! Heel veel succes met je echo duim voor je!!!

Edtih, goh dacht zeker je bent bevallen, maar niet dus!!! Hoop dat je dit weekend mag anders komen de kerstdagen wel heel dichtbij zo!!! En alles nu klaar ook de kaarten?? Succes meis!!!

Verders weet ik het ff niet meer lang achter de computer zitten is nu niet echt fijn meer dus sorry meiden!!!

Nou hier was het van de week één en al ziekeboeg, eerst begon Jessica in het weekend toen ik maandagmiddag en mijn man op maandagavond en nacht met overgeven. Bij mij duurde het maar één dagje, mijn man was 2dgn niet lekker en Jessica heeft nog steeds koorts en is wat snotterig maar gaat steeds beter met der!!!
Met mij gaat het wel goed ben morgen 36 wk dus het zou nog 1 wk kunnen duren of 5wk we wachten af tot nu toe gaat het goed met de beeb en mij!! En ik hoop dat de beeb nog ff blijft zitten tot naar de kerst dat zou mooi zijn maar goed dat weet ik nooit dus we zien wel!!!

Nou meiden succes met alles en probeer snel weer wat te schrijven!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan