one2bemums 3 !!!

Hoi lieve meiden, bedankt voor de felicitaties!

De bevalling is helaas niet meegevallen, maar het is inderdaad zo dat wanneer je je kindje in je armen hebt...je alles vergeet. HEERLIJK! Ik vertel het verhaal hier binnenkort wel even.

Ik moet nog erg wennen aan het moeder zijn en ik ben onzekerder dan ik dacht...maar het gaat over het algemeen erg goed met ons.

Edith, ik weet niet of je al bezig bent, bezig bent geweest of dat je nog even moet wachten...het wordt nu wel erg spannend voor je he? Succes!

Alle andere meiden...ik kan gewoon even de tijd niet vinden om uitgebreid te reageren, maar ik denk aan jullie!

Heel veel liefs

Hoi meiden,

Heb gisteren een goede echo gehad. Ukkie is 2,3 cm groot en je kon al echt een mensje zien. Het bewoog ook al iets en het zwaaide even naar ons, toen viel ie weer in slaap haha. Ze kunnen nog steeds niet vertellen waar het bloedverlies vandaan komt maar het is nu zo goed al weg en ik voel me steeds positiever. 9 januari mag ik weer komen en dan ben ik 12 weken, ik ben heel benieuwd. Gelukkig kunnen we het nu met de kerst gaan vertellen en weet ik dat het goed zit nu.

Edith: heel veel succes als je dit weekend moet bevallen, zal aan je denken.
Sandy: succes met de laatste loodjes en hopelijk komt de kleine na de kerst, zou wel lekker zijn.
Weekee: leuk dat je me hebt geaccepteerd op hyves, heb je mooie fotos bewondert. Mooi meisje hoor, kun je trots op zijn en ga verder genieten.

De rest ook allemaal een heel fijn weekend.
Knuffel petra.

Hey Petra, leuk dat je me gevonden hebt joh op Hyves :)

En wat zullen het mooie kerstdagen worden voor jou. Ik ben blij dat de echo goed was. Jammer dat ze het bloedverlies niet kunnen verklaren, maar als alles nu goed is zou ik me niet te druk maken. Bovendien is het zo 9 januari...12 weken dan alweer. Spannend!!

Heel fijn weekend nog allemaal!

Hoi meiden,

Ik heb al een tijdje niks geschreven maar wel elke keer meegelezen hoor.

Edith: Spannend meid hoop voor je dat je of nog voor de kerst gaat bevallen of er na. In ieder geval heel veel succes.

Petra: Mooi dat je echo goed is wel even weer een lekkere goedkeuring zo voor de feestdagen.

Weekee: Mooi meisje heb je gekregen hoor. Heb ff je foto's bekeken op je hyves. Geniet er maar lekker van.

Bianca: Heerlijk naar euro disney wat een geweldige sfeer zal daar hangen deze dagen. Geniet er maar lekker van heb je wel verdiend.

Sweety: Gefeliciteerd met je contract verlenging en geniet lekker van je verlof. Hopelijk worden de ribben wat minder pijnlijk en kun je ook echt genieten van je laatste paar wekenb zwanger zijn.

Marieke: Alles ook goed bij jou? En je cijfer al binnen?

Sandy: Jij ook al met zo ver wat gaat het toch allemall snel zeg. Hopelijk is de ziekenboeg bij jou voor de feestdagen weer vertrokken.

Nou meiden hier ff weer een up date van mij.

Wij hebben afgelopen woensdag onze 20 weken echo gehad en alles was goed. Het lag precies op schema was 24 cm en 380 gram. Erg bijzonder om het even weer te mogen zien. We weten niet wat het wordt. Mijn vriend wou het niet weten ik was wel erg benieuwd maar ik kan het toch niet voor me houden als ik het wel zou weten een verrassing dus voor ons.
Verder worden de harde buiken nu gelukkig wat minder ik heb een goed gesprek gehad op mijn werk en duidelijk gemaakt dat ik niet lekker in mijn vel zit en niet echt kan genieten van mijn zwangerschap doordat ze het mij op mijn werk zo moeielijk maken. Dit is nu allemaal uitgesproken en ik werk 3x4uur in de week en als het niet gaat kan ik naar huis gaan zonder verantwoording te hoeven af leggen.

Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik er nu meer van kan genieten. Het is een echt druktemakertje want voel het dagelijks goed.

Nou wens iedereen hier prettige dagen.

Groetjes Russell 21 weken

Hoi hoi,

Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met de zwangere vooral voor jouw Petra zal het wel een opluchting zijn zo'n goede echo!!!

En Weekee hoe bevalt het moederschap lukt het allemaal wel druk hé meis geniet maar lekker van jullie meisje!!!

Hey Edith nog niks bij jullie ben best nieuwsgierig, of als je bezig bent heel veel succes!!!!

Wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen en een super 2009!!!

Hier gaat alles redelijk ben snel moe nu en heb ook wel meer harde buiken of oefenweeën maar ja we zien wel!!! Donderdag ben ik 37 wk en wie weet wat er gaat gebeuren we zien wel!!!

Allemaal succes met alles en ik probeer nog dit jaar wat te schrijven en anders volgende jaar!!!

Liefs Sandy

Hallo allemaal,

Ik had een heel verhaal gemaakt en wou het bericht plaatsen, kreeg ik een foutmelding aarrrrgggghhhh

Russell, leuk dat je ook even langs kwam.
laat je niet op je kop zitten op je werk.

Weekee, druk he zo'n kleintje in huis.
Zorg dat je ook een beetje aan jezelf toekomt.
Ik ken mensen die na de bevalling niet aan zichzelf hebben gedacht en alleen maar bezig waren met de baby die vervolgens een depressie hebben gekregen.
Het is zo belangrijk dat je ook een mens blijft.

Edith, volgens mij ben je aan het bevallen of is het al gebeurd, aangezien je hier een paar dagen niet bent geweest.
Ik hoop voor je dat alles goed is.

Marieke, weet je al meer over je exames???

Hier gaat alles goed hoor.
Allemaal een hele fijne kerstdagen en tot gauw.

Groetjes Bianca

Hé dames!
Hier nog geen bevalling gaande hoor! Heb ook niet het idee dat het elk moment kan gebeuren. We gaan dus maar eerst van de kerstdagen genieten en hopen dat de kleine er voor oud&nieuw misschien uit wil komen...!
Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen! Als ik jullie niet meer spreek:
Hele fijne dagen en een gezond, gelukkig 2009 met onze kleintjes!!!
Liefs, Edith
39w6d

Hoi hoi,

Nou ben blij dat het forum het eindelijk weer doet.
Jeetje zeg, ben er wel achter gekomen dat we toch wel aardig verslaafd raken aan het forum.
Toch even elke dag kijken hoe het met de rest gaat.

Edith, ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat.
Als ik op je hyves kijk is er nog niks gebeurt, maar je dochter was als ik het goed onthouden heb ook al te vroeg geboren.
Ben erg benieuwd, spannende tijd hoor.

Hoe gaat het met de rest??
Nog lekker de feestdagen doorgekomen?

Nou hier gaat het allemaal goed.

We gaan in het nieuwe jaar dan toch eindelijk beginnen met de nieuwe babykamer.
De vloerbedekking wordt 9 januari gelegd en vanaf dan kan er iets gedaan worden.
Ik krijg er nu ook wel echt zin in.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan