one2bemums 3 !!!

Hey meiden,

Ja was gisterenmorgen ook al hier heel verhaal getypt alles weg shit shit!!!
Maar nu doet die het eindelijk weer!!!

Ja Edith hoe gaat die meis al bevallen ja we zijn erg nieuwsgierig wie weet ben je nu bezig!!!! Succes alvast!!!

Bianca wat fijn dat alles goed met je gaat en spannend hé dat je bijna je babykamer kunt gaan inrichten dat maakt het allemaal zo echt!!! Het gaat ook zo snel allemaal!!
Succes meis!!!

Nou hier ook nog geen baby haha, zou ook wel te vroeg zijn maar had gekund!!! Ben maandag op controle geweest en alles was goed zowel met de beeb als met mij, hij of zij was nu zo'n   2900 gram en was moeilijk een echo te maken omdat het kindje al behoorlijk groot en diep in het bekken lag!!! En nu gaan jullie lachen was zelfs afgevallen jaja met kerst afvallen dat heb ik nog nooit meegemaakt maar goed heb zo'n beetje alles gegeten wat los en vast zat haha!!! Ga vandaag lekker oliebollen maken we krijgen het hele huis vol bezoek vanavond met de nodige kindjes wel gezellig hoor!!! Heb er zin in hoop wel dat de beeb lekker blijft zitten vandaag zou wat zijn haha!!! Wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot in het nieuw jaar waar het een echte babyboom wordt!!!

Liefs Sandy 37 wk

Hi Dames!
Hèhè, eindelijk doet het forum het weer! Ik had al een paar keer een test-bericht getypt, maar kreeg steeds foutmeldingen...dacht al dat het aan mij lag :-(
Maar ik ben dus nog níet bevallen! Ik ben vandaag precies 41 weken zwanger en ik heb zowaar het gevoel dat het begint te rommelen! Had de afgelopen dagen wat meer harde buiken en die beginnen nu sinds vannacht steeds irritanter te worden, nog niet echt pijnlijk. Ik twijfel zelfs of ik vruchtwater ben verloren...toen ik opstond liep vocht langs m'n benen, maar het had een urine-kleur....dus ik ga er ook maar even vanuit dat het urine was, ook al voelde het niet alsof ik aan het plassen was.
Poeh, vind het nu wel spannend worden hoor! Zou het dan toch nog een 2008-baby worden?? Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs, Edith.

Hoi meiden,

Wat ben ik blij dat het forum het weer doet. Had al een paar keer een heel lang bericht getypt en dan foetsie weg was ie weer. Balen, balen en nog eens balen. Maar goed we zijn er weer. Nog steeds geen verdere bevallingen lees ik. Had het eigenlijk wel een beetje verwacht. Maar nu wordt het spannend edith, het gaat gebeuren. Ik ben benieuwd en hou je hyves ook in de gaten.

Bianca: leuk dat je nu ook gaat beginnen. Is toch wel spannend allemaal. Hadden jullie de meubeltjes ook al?

Sandy: ben ook benieuwd hoe lang het bij jou nog gaat duren.

Hier alles goed, ben al wel bijna 4 kilo kwijt. Eet nu wel weer iets meer want de misselijkheid neemt iets af en dat is wel prettig.
Ouders en schoonmoeder reageerden erg leuk op het gedichtje en de foto. Iedereen happy.

Wens jullie een hele fijne avond en een goed uiteinde, heel veel liefs petra.

hallo meiden!!!

Fijn dat het forum het weer doet!!!

IK WENS JULLIE ALLEMAAL HET BESTE TOE VOOR HET NIEUWE JAAR EN DAT WE ALLEMAAL EEN MOOI KINDJE MOGEN KRIJGEN!!!

Ben heel benieuwd hoe het bij jou is edith!!!
Spannend!!!!

Weekee hoe gaat het bij jou meid???

Sandy ook voor jou wordt het spannend!!!!

bianca heerlijk he bijna an de babykamer beginnen!!!
Leuk, wij gaan ook bijna beginnen... begin er ook zin in te krijgen.
Hoe ver ben je nu???

Petra dus het aan de familie verteld!! Allemaal blij heerlijk toch!!!

Hier gaat het goed. Voel ons beebje goed schoppen en bewegen!!
Kan dan ook mn buik zien bewegen erg leuk en bijzonder!!
Leuke feestdagen gehad en nu weer druk aan de studie komen hoop examens aan!!!
Woensdag begint zwangerschapsgym, ben heel benieuwd!!!!

Groetjes, Marieke
27w3d

Hoi hoi,

Ja ook vanaf hier wens ik iedereen een geweldig 2009 en ik hoop dat er maar veel leuke, mooie en gezonde kindjes geboren mogen worden.

Edith, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Je bent de eerste die de spits heeft afgebeten wat betreft 2009 baby's
We wensen je heeeeeel erg veel succes en gezondheid toe.

Marieke, jaja nog en weekje en dan gaan we beginnen.
Het wordt nu ook wel spannend hoor.
Nog twee maandjes en dan is het al zover.
Ik ben trouwens 30 wkn en 5 dgn zwanger.
Dus nog een kleine 10 weken en dan heb ik al een baby in mijn armen.
Wat een rare gedachte is dat zeg.

Hoe gaat het met de rest van jullie???
Weekee, begin je al een beetje te wennen aan jullie kindje??

Ik kom weer terug om langer te schrijven.

Groetjes Bianca

Hoi hoi,

Jippie Edith gefeliciteerd met jullie zoontje hoop dat alles goed is gegaan en je lekker aan het genieten bent!!!!

Ik wacht wel af hier is nog niets haha!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Iedereen een heel goed en hezond 2009.
Edith heeft idd de spits afgebeten door het eerst in 2009 te bevallen en als het goed is ben ik de laatste van het groepje, toch?
Wel spannend allemaal hoor.

Edith van harte met jullie zoon en ga er lekker van genieten. Is het gezinnetje kompleet? Of willen jullie misschien een heel groot gezin? Ik zou wel een heel groot gezin willen maar mijn mannetje niet hoor, ha ha. We zullen wel zien wat het brengt.

De rest lekker aan de klus geslagen lees ik. Voor ons is het nog iets te vroeg dus wij wachten nog even. Heb er al wel zin in om te beginnen.

Marieke nog weer aan de studie, nog even doorzetten!

Sandy het wordt nu echt spannend hoor. Al gerommel?

Ik ben nog steeds zo plat als een dubbeltje. Hopelijk ga ik straks ook een beetje groeien. Heb zo niet het idee dat er iets gebeurd. Bij hoeveel weken kregen jullie een buikje?

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan