Hallo!!!
Nou stil he?! Ik heb even een beetje afstand genomen, merkte dat ik heel de dag aan niks anders kon denken. Heeft natuurlijk weinig geholpen, want als je eenmaal ermee bezig bent
Ik moet morgen beginnen met LH testen, voel al wel druk onder in mijn buik. Hoop dat die gelijk positief is dan kunnen we zondag al voor de 2e IUI.
Morgen is de sinterklaas intocht en ik woon naast de haven. Mijn zus komt kijken met de 2 jongens (zijn 1 en 3 jaar) ik zit er eigenlijk een beetje tegenop. Wordt al de 3e sinterklaas intocht zonder kleine voor ons. Dat doet toch wel een beetje zeer!!! Zo zit ik ook wel een beetje tegen de kerst op, als ik zwanger ben lijkt me het juist heerlijk maar als het nou niet zo is....dan is het ook al weer de 3e kerst zonder zwangerschap!!!! Kennen jullie dit gevoel of stel ik me vreselijk aan. Ik weet wel dat ik positief moet blijven, maar wij zijn toch ook een keer aan de buurt!!! Vind het zo oneerlijk.
Sorry voor mijn treurige berichtje, zoek even al mijn positiviteit weer op, maar hij is even ver te zoeken!!!!
En hoe is het met jou mier, al druk aan het klussen??? En met de rest, ziet iedereen het nog een beetje zonnig in, of heeft iedereen last van de feestdag treurigheid net als ik??
Liefs X Liv