onverklaarbaar onvruchtbaar...

@kriebels: Oh sorry dan had ik je verhaal verkeerd begrepen. Vandaag je NOD, spannend!!! Misschien is het deze keer al raak. Ik vind het wel raar hoor dat je nog een half jaar zelf moet proberen, ik snap niet dat ze in het ziekenhuis geen stappen ondernemen als je zelf aangeeft dat je er klaar voor bent. Voel je al wat? Hoe lang wacht je met testen als de RDtjes niet komen?

@Mier: Gelukkig ben je weer vol goede moet, wel lekker rustig he die wiebel dagen geeft een hoop minder stress. Nu denk ik tenminste niet heel de dag, voel ik wel wat? Maar ik kan niet wachten tot de IUI weer geweest is. Wat duurt zo een maand toch lang.

@Robin: Gelukkig viel het allemaal mee! Ik hoop dat het gesprek woensdag positief is en dat jullie hulp gaan krijgen!!

Ik hoop ook dat we allemaal oud en nieuw gaan vieren zonder een glas champagne, maar met een vruchtensapje!!!

XXX Liv

Meiden,

ook voor mij weer door naar de volgende ronde. Vanmiddag zijn, overigens keurig op tijd na de HSG, de RD gekomen.

Allemaal weer op naar de klusweek!

X kriebels

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
wachten op 2e IUI
4   dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!

Hallo!!!

Nou stil he?! Ik heb even een beetje afstand genomen, merkte dat ik heel de dag aan niks anders kon denken. Heeft natuurlijk weinig geholpen, want als je eenmaal ermee bezig bent
Ik moet morgen beginnen met LH testen, voel al wel druk onder in mijn buik. Hoop dat die gelijk positief is dan kunnen we zondag al voor de 2e IUI.
Morgen is de sinterklaas intocht en ik woon naast de haven. Mijn zus komt kijken met de 2 jongens (zijn 1 en 3 jaar) ik zit er eigenlijk een beetje tegenop. Wordt al de 3e sinterklaas intocht zonder kleine voor ons. Dat doet toch wel een beetje zeer!!! Zo zit ik ook wel een beetje tegen de kerst op, als ik zwanger ben lijkt me het juist heerlijk maar als het nou niet zo is....dan is het ook al weer de 3e kerst zonder zwangerschap!!!! Kennen jullie dit gevoel of stel ik me vreselijk aan. Ik weet wel dat ik positief moet blijven, maar wij zijn toch ook een keer aan de buurt!!! Vind het zo oneerlijk.

Sorry voor mijn treurige berichtje, zoek even al mijn positiviteit weer op, maar hij is even ver te zoeken!!!!

En hoe is het met jou mier, al druk aan het klussen??? En met de rest, ziet iedereen het nog een beetje zonnig in, of heeft iedereen last van de feestdag treurigheid net als ik??

Liefs X Liv

Terug
Bovenaan