onverklaarbaar onvruchtbaar...

He Robin,

Super gefeliciteerd, wat geweldig!!!! Ben zo blij voor je!!!!!!!! En je hoeft je helemaal niet lullig te voelen om het te vertellen het is je super gegund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom maar op met die glitters en hopelijk volgen we allemaal heel snel. Je blijft toch nog wel af en toe mee kletsen?? Geniet ervan meid, helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik wil natuurlijk heel graag weten wat je voelt en gevoeld hebt, en op welke dag heb je getest.
Ik durf echt nog niet, maar ik heb wel een beetje hoop. Ik heb helemaal geen ongikrampen en morgen is mijn nod al, terwijl ik dan wel al krampen heb normaal. Zo spannend. IK hoop zo dat ik je snel mag volgen. (wij allemaal natuurlijk!!!!)

Liefs XXX Liv

robin super gefeliciteerd!! de HSG heeft goed geholpen!

belde ik vanmiddag naar het ziekenhuis om een afspraak te maken,zijn ze maar tot 12 uur te bereiken baal baal baal!!

xxx mier

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.
 in ronde 14
aug/sep. 2009

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!
 4 dec.

susie_26

hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!
               16 dec.

@liv Had vorige week steeds aan het einde van de dag wat krampen maar de laatste 4 dagen heb ik dat niet meer gevoeld. Voelde wel af en toe mijn borsten. Niet echt pijn maar af en toe een steekje. Ik heb gisteravond al getest (digaitale test van clear blue, niet goedkoop maar wel duidelijk) was namelijk toch in de veronderstelling dat vandaag de RD's zou8den komen. Dacht als die test dan disteravond niet zwanger aan geeft dan ben ik vast voorbereid op de teleurstelling. Vervolgens vanmorgen nogmaals getest en zowel gisteren als vandaag stond er duidelijk zwanger,

O ja had ik zelf niet bij nagedacht maar wij zijn met de familie zaterdag gaan uiteten en het eten smnaakte me niet. Dacht dat het kwam omdat onze zoon ziek is en ik me eigenlijk niet prettig voelde omdat ik bij hem wilde zijn. Hoe naief denk ik achteraf want dat was natuurlijk wel een duidelijk signaal.

Mier da's inderdaad enorm balen. Ik vind dat zo suf zo'n tijden.

Ik wil zeker hier nog even meeschrijven want ik ben pas echt gelukkig als de echo op 22 dec goed is.

*********************************************** Voor jullie allemaal heel veel sterretjes. Vangen maar !!!!

Hoi robin,

Gefeliciteerd wat ben ik blij voor jullie zeg.
Super zo voor de feestdagen.
Hoop dat de rest ook allemaal positief bericht krijgt.
Je zal wel helemaal door het dolle heen zijn.Ik kan het mij gewoon niet voorstellen hoe ik mij zou voelen.
Vraagje heb jij nou ook pas je HSG gehad,omdat je schreef mischien toch door HSG,want zag dat je ook IUI had gehad?
Zal de glitters opvangen oke.

Btw. over die vriendin ik heb eind v.d maand een afpraak met haar gemaakt om face to face met elkaar te praten. Ze komt dan dan mij toe met die kleine. Vind het toch nog wel moeilijk hoor ook omdat ik haar zo lang niet heb gezien en zij nu met haar kleine naar mij toe komt,maar ja moet mij er maar over heen zetten en mijn gevoel proberen duidelijk te maken op een goede manier.Mischien krijgt ze dan toch begrip voor mijn situatie en kan ze zich een beetje inleven hoe ik mij voel en wat de reden van mijn afstand was.

xxx susie

Ha Susie,

Ik heb in novemer HSG gehad. Zou als die goed was met iui beginnen. 2 weken geleden een gesprek met gyn gehad en die vond de HSG zo goed dat hij nog 6 pogingen met clomid wilde doen. Hebben er al zes gehad en als ik nu ongi was geworden had ik dius weer vanaf de derde dag clomid moeten nemen. Afgelopen keer dus geen clomid gehad maar toen we de uitslag van de HSg kregen heeft gyn wel even gekeken en zag toen wel 1 groter eitje. Ik had nu alleen niet heel veel hoop omdat we dus geen clomid hadden gebruikt (ik heb van mezelf of geen of niet zo'n goeie eisprong)  en  we maar twee keer ahdden geklust. nIk had wel gehoord dat je na een HSG een aantal maanden verhoogd vruchtbaar bent... Nou dat blijkt dus wel.

Spannend zeg die afspraak met die vriendin. Probeer haar (voor zover dat kan) maar duidelijk te maken hoe confronterend en moeilijk het voor jou is, zeker gezien de manier waarop zij er mee om ging.

X Robin

He robin,

Nou dat is zeker snel na HSG,maar jij hebt dus ook al eerder clomid gebruikt. Ik hoef dat niet te gebruiken aangezien mijn eisprong wel goed is.
Dit word voor mij de 3de maand na hsg en ik heb nog niks gemerkt hoor van dat verhoogde vruchtbaarheid.
Maar bij jouw heeft het in ieder geval snel resultaat geboekt. Ik had nog geen succes verhaal gehoord van mensen na HSG. Jij bent voor mij de eerste.
Voor jouw was het dus eerste keer na raak na hsg. Echt fijn zag dat je ook al 15 mnd bezig bent. Wij zitten nu al op ronde 17 helaas,maar we houden de moed erin.
Ben echt super blij voor je.

Ik ben ook zeker benieuwd hoe gesprek zal verlopen.

x susie

quote: Robin79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2008 18:58:03'));

Ha Susie,

Ik heb in novemer HSG gehad. Zou als die goed was met iui beginnen. 2 weken geleden een gesprek met gyn gehad en die vond de HSG zo goed dat hij nog 6 pogingen met clomid wilde doen. Hebben er al zes gehad en als ik nu ongi was geworden had ik dius weer vanaf de derde dag clomid moeten nemen. Afgelopen keer dus geen clomid gehad maar toen we de uitslag van de HSg kregen heeft gyn wel even gekeken en zag toen wel 1 groter eitje. Ik had nu alleen niet heel veel hoop omdat we dus geen clomid hadden gebruikt (ik heb van mezelf of geen of niet zo'n goeie eisprong)  en  we maar twee keer ahdden geklust. nIk had wel gehoord dat je na een HSG een aantal maanden verhoogd vruchtbaar bent... Nou dat blijkt dus wel.

Spannend zeg die afspraak met die vriendin. Probeer haar (voor zover dat kan) maar duidelijk te maken hoe confronterend en moeilijk het voor jou is, zeker gezien de manier waarop zij er mee om ging.

X Robin

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2008 14:47:13'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84