onverklaarbaar onvruchtbaar...

hey meiden,

de laatste dagen van het wachten gaan weer in...

ik duim weer volop, mijn NOD is pas donderdag en ik voel met niet anders dan anders, dat kan dus alle kanten op...
Testen jullie gelijk op de dag dat je NOD zou moeten zijn of wachten jullie toch nog even? Het is voor mij nog nooit de moeite waard geweest om een test te doen, ik heb ze dan ook niet in huis... dat zou alleen maar druk op me leggen.

Nou meiden, misschien nog net een leuk cadeautje in de schoen... hihihi...

hey meiden,

ik ben weer ongesteld gewordenmorgen dus de gyn bellen!
had zo gehoopt dat het nog van tevoren raak zal zijn! ik heb vanmiddag even een potje zitten janken!
hoop voor jullie op beter nieuws!

xxx mier

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!
 4 dec.

susie_26

hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!
 4 dec.

susie_26

hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!
               16 dec.

Hoi Mier,

Jemig wat kl.te!!!!! Ik heb er echt geen woorden voor, had het je zo gegund dat de verdere mm je bespaard zou blijven! Kan me goed voorstellen dat je een flink potje heb zitten janken!! Nu gaan er gelukkig wel verdere stappen genomen worden, want zo word je ook niet wijzer!!! Ik brand een kaarsje voor je en ik denk aan je!!!!!!!!

Liefs XXX Liv

@ mier wat ontzettend balen zeg!!! Ik denk aan je.

@ susie geen idee of er dan bij de kijkoperatie iets te zien is. Ik heb alleen een hasg gehad.

@liv Ik vind het ook altijd lastig wanneer iki nou moet testen.

Ik heb gisteren al gestest omdat ik dacht dan weet ik vast dat ik vandaag niet al te teleurgesteld moet zijn als de RD's komen. Blijkt de test POSITIEF te zijn. Heb vanmorgen nog een keer getest want ik kan het maar niet geloven. Gaf de test wederom ZWANGER aan. Heb enorm gemengde gevoelens ben heel bang dat het misschien niet goed gaat en ik kan het allemaal nog niet bevatten. Vind het ook echt heel lastig om het hier te melden. Ik gun het jullie namelijk ook zo erg en weet hoe vervelend het is om weer te horen dat iemand zwangers is. Snap het ook helemaal niet want dit was is tussenmaand waarin we geen clomid hebben gebruikt en maar2 keer hebben geklust. Wellicht dan toch vruchtbaarder door HSG?? Heb net Gyn gebeld en heb 22 dec echo. Wat wel heel eng is is dat een medium mij in september voorspelde dat het in december raak zou zijn. Het is vandaag 1 dec...

@liv en Susie ik ga voor jullie heeeel hard duimen en mier ik hoop zo dat het voor jou ook echt snel gaat lukken!!!!!!!

X Robin

Terug
Bovenaan