onverklaarbaar onvruchtbaar...

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov.
1   dec.
 in ronde 14
aug/sep. 2009

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!
 4 dec.

wietske
       18      
4e IUI gehad,nu even pauze
         ????????      

robin ken je het al bevatten?

liv hoe is het met jou?

susie wat goed dat je het wel aan durft hoor met zo n kleintje erbij!

ga even snel verder,reageer volgende x wat langer

xxx mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 16:27:23'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 14
aug/sep. 2009

kriebels
26
 4 dec.

wietske
       18      
4e IUI gehad,nu even pauze
         ????????      

Hallo,

Nou hier nog geen rode duivels te bekennen, wel ongikramp. Maar mijn borsten doen ook erg zeer, Het kan nog steeds alle kanten op. Vorige IUI werd ik ongi in de nacht van dag 14 op 15, dat zou dan vannacht zijn. Dus krijg pas hoop als ik morgen opsta en er nog niks te bekennen is.

Hou het ook even kort, want moet zo weer weg, morgen reageer ik even op iedereen. En dan hoop ik nog niet ongi te zijn!!!!!!

XXX Liv

@mier Nee, kan het niet bevatten. Blijft enorm raar idee en vind het ook heel erg eng om vooruit te kijken nu. Straks even bij  het augustus 2009 forum gekeken maar dat voelt al  helemaal raar.    Ben blij als ik de 22ste de echo heb gehad en het goed blijkit te zijn. Ik zie dat jij de 27ste nod hebt ik zou het je zo graag wensen dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat!!!!

@liv hoe is het???????

@susie Gek zeg dat ik de eerste ben van wie je dat hoort met die HSG, al kan ik zelf ook niemand bedenken bij  wie dat zo was. Heb wel vaker   gehoord dat mensen die al lange tijd clomid gebruiken de maand nadat ze gestopt zijn aantellen dus misschien heeft het daar mee te maken.

@ Kriebels voel je al wat??  

Liv: Ik zal voor je duimen dat je morgen niet ongi word.Is vreselijk he die spanning.
Nou nog 1 nachtje slapen.Kan je morgen mischien een test doen of wil je daar nog even mee wachten?
Ik doe ook niet meer snel een test hoor mijn lichaam houd mij zo snel in de maling heb al een paar keer gedacht dat ik zwanger was en dan bleek het niet zo te zijn en heb al zoveel testen gedaan. Als ik mij bedenk hoeveel geld ik daaraan had kunnen uitsparen.

Slikken jullie trouwens ook allemaal foliumzuur? k slik al al die tijd gravitamon. Mijn gyn zei dat ik er ook gewoon mee door moet gaan met slikken. Kan geen kwaad vertelde ze.
Ik moet zeggen dat als ik iedere keer weer ongi word dat ik het dan ook niet altijd trouw slik hoor. Zit inmiddels al aan mijn vierde potje.

x susie

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 14
aug/sep. 2009

kriebels

Wietske

26

19

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
 4 dec.

4-6 dec

Hallo allemaal,

Ik heb even een tijdje pauze genomen, maar nu mijn nod dichterbij komt begint het weer te kriebelen.

Robin, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!

allemaal groetjes,
Wietske  

zooo spannend liv! duim nog  met je mee!!

robin ik kan begrijpen dat je tot de echo nog wel heel eng vind hoor!!
ik zelf heb in januari een mk gehad met 7 weken ongeveer dus herken de angst.

susie ik gebruik geen foliumzuur op moment,wil er eigenlijk wel weer mee beginnen,dus morgen ga ik het weer trouw smorgens innnemen.

wietske leuk dat je er weer bent! altijd rond je nod blijft het toch spannend he!!
nog een paar dagen geduld...

xxx mier

Terug
Bovenaan