Nou hier hebben de tranen ook weer rijkelijk gevloeid, het is dus weer niet gelukt. Jemig voel me zo klote!!!!!! Beter konden we de IUI niet ingaan, ben dus ook een beetje mijn vertrouwen erin kwijt. Wij proberen het nog 1 keer en dan hebben we evalutie met de gyn. Ik ga vragen of ik de testen mag die ik nog niet heb gehad (samenlevingstest, kijkoperatie) en dan nemen we pauze. Ik heb het echt even gehad!!!
@Robin: Ik snap je onzekerheid, ik zou het geloof ik ook hebben. Als je iets zo graag wil, wil je het natuurlijk niet kwijt!!! Ik hoop dat straks een pauze bij ons net zoveel wonderen mag doen als bij jullie!!!
@Susie: Spannend dat je vriendin langs komt, zeker met een kleintje erbij. Ik hoop dat alles weer als van ouds voelt en dat het weer goed komt!!! Hopelijk heb jij deze maand wel een positieve test!!!
@Mier: Wij hadden ook een paar dagen voor mijn eisprong een afspraak, maar er werd gelijk van die eisprong gebruik gemaakt. Wij kregen LH testen mee en ik testte die dag erna gelijk positief en had de andere dag iui. Ik denk niet dat ze die maand voorbij laten gaan hoor!!! Ik gebruik geen hormonen, gewoon in eigen cyclus. Geef ook in het gesprek aan dat je bijna je eisprong hebt, dan maken ze waarschijnlijk gelijk een echo. Spannend hoor!!!!!!!! Ik hoop dat voor jou iui het duwtje in de goede richting is!!!!
@Kriebels: Nou ik weet jammer genoeg precies hoe je je voelt!!!!! Vreselijk!!!!! Vind het ook zo moeilijk om positief te blijven, maar we moeten!!!!! Ik denk aan je!!!
Wietske: De laatste dagen, hoop dat jij wel positief bericht hebt!!! Ik duim voor je!! Voel je al wat??
Ik zit ook nog met een dilemma, misschien hebben jullie goeie raad. Ik werk voor mezelf, meestal in de avonduren. Heb dit ook gedaan ivm een kleintje in de toekomst. Ik richt eigenlijk mijn leven al 3jaar in op de komst van een kleintje. Maar heb nu een gave baan gezien in mijn vorige werksector, wat me erg leuk lijkt. Ik mis nu ook vaak collega's. En overdags thuis zijn als mijn mannetje werken is breekt me ook op, zeker in deze tijden. En die baan is 24 uur, dus kan ook nog als er evt. een kleintje mag komen. Maar ik heb mezelf altijd gezien als een thuis moeder, dus voor mij best een dilemma. Maar ja als het nooit mag lukken om een kindje te krijgen (wat ik niet hoop natuurlijk!!!!) kan ik maar beter een leuke baan hebben en niet elke dag thuis zijn. En als ik net begin met mijn nieuwe baan en ik raak zwanger, wat dan???
Hebben jullie goeie raad???
XXX Liv