onverklaarbaar onvruchtbaar...

quote: wietske07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 18:41:58'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 14
aug/sep. 2009

kriebels

Wietske

26

19

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
 4 dec.

4-6 dec

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 19:26:53'));

quote: wietske07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 18:41:58'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 15
7 aug 2009

kriebels

Wietske

26

19

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
 4 dec.

4-6 dec

Liv denk aan je en duim voor je!!!!

Wietske goed dat je er bent. Ik had ook altijd richting mijn NOD meer behoefte om te schrijven. Duim ook voor jou.

Hefitg mier ook nog een mk    afgelopen januari. Heb ik nog niet hoven meemaken maar je hoort het zo vaak dat ik pas echt helemaal rust heb als die eerste 12 weken voorbij zijn al ben ik ook al blij als de 22ste de echo goed is.

x Robin

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
hopelijk dezelfde maand 1e IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 15
7 aug 2009

kriebels

Wietske

26

19

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
 4 dec.

4-6 dec

we kunnen pas 6 januari terecht voor uitleg,ik heb een dag of 4 later al mijn eisprong! zullen ze die maand dan meepakken denken jullie? en hoe zit dat met hormonen,hoe lang van tevoren moet je daarmee beginnen?? wat heb jullie gedaan wietske en liv? ook hormonen of zonder hormonen? hoe gaat het in zijn werk? ik vond het zo eng om te bellen en nu moeten we nog zolang wachten! had zo gehoopt dat we deze maand nog terecht konden!

robin idd je hoor het heel vaak,maar eerst idd de 12 weken maar afwachten! maar het gaat vaker goed dan dat het niet goed gaat hoor!

xxx mier

Bovenstaande zegt jullie wrs al genoeg, deze ronde opnieuw niet raak voor mij!
Ik kan het af en toe echt niet meer opbrengen, voel me zwaar klote... en ook nog een dag te vroeg ongi... Vanmorgen vroeg was er nog niets aan de hand, in de auto naar het werk had ik krampen en zojuist naar toilet en opnieuw een droom in duigen...

Robin gefeliciteerd meid, het is je gegund!!! Je bent voor mij ook de eerste van wie ik hoor die na een HSG gelijk zwanger is. Nog even wat spannende weken, maar de test is in ieder geval positief!!!

Mier, ook jij weer RD! Ik denk aan je... kop op... we hebben allebei dit jaar nog een kansje...

Liv; hoe staat het er voor bij jou????

Andere meiden op de wachtbank, ik blijf voor jullie duimen

Dikke knuffel, Kriebels

Nou hier hebben de tranen ook weer rijkelijk gevloeid, het is dus weer niet gelukt. Jemig voel me zo klote!!!!!! Beter konden we de IUI niet ingaan, ben dus ook een beetje mijn vertrouwen erin kwijt. Wij proberen het nog 1 keer en dan hebben   we evalutie met de gyn. Ik ga vragen of ik de testen mag die ik nog niet heb gehad (samenlevingstest, kijkoperatie) en dan nemen we pauze. Ik heb het echt even gehad!!!

@Robin: Ik snap je onzekerheid, ik zou het geloof ik ook hebben. Als je iets zo graag wil, wil je het natuurlijk niet kwijt!!! Ik hoop dat straks een pauze bij ons net zoveel wonderen mag doen als bij jullie!!!

@Susie: Spannend dat je vriendin langs komt, zeker met een kleintje erbij. Ik hoop dat alles weer als van ouds voelt en dat het weer goed komt!!! Hopelijk heb jij deze maand wel een positieve test!!!

@Mier: Wij hadden ook een paar dagen voor mijn eisprong een afspraak, maar er werd gelijk van die eisprong gebruik gemaakt. Wij kregen LH testen mee en ik testte die dag erna gelijk positief en had de andere dag iui. Ik denk niet dat ze die maand voorbij laten gaan hoor!!! Ik gebruik geen hormonen, gewoon in eigen cyclus. Geef ook in het gesprek aan dat je bijna je eisprong hebt, dan maken ze waarschijnlijk gelijk een echo. Spannend hoor!!!!!!!! Ik hoop dat voor jou iui het duwtje in de goede richting is!!!!

@Kriebels: Nou ik weet jammer genoeg precies hoe je je voelt!!!!! Vreselijk!!!!! Vind het ook zo moeilijk om positief te blijven, maar we moeten!!!!! Ik denk aan je!!!

Wietske: De laatste dagen, hoop dat jij wel positief bericht hebt!!! Ik duim voor je!! Voel je al wat??

Ik zit ook nog met een dilemma, misschien hebben jullie goeie raad. Ik werk voor mezelf, meestal in de avonduren. Heb dit ook gedaan ivm een kleintje in de toekomst. Ik richt eigenlijk mijn leven al 3jaar in op de komst van een kleintje. Maar heb nu een gave baan gezien in mijn vorige werksector, wat me erg leuk lijkt. Ik mis nu ook vaak collega's. En overdags thuis zijn als mijn mannetje werken is breekt me ook op, zeker in deze tijden. En die baan is 24 uur, dus kan ook nog als er evt. een kleintje mag komen. Maar ik heb mezelf altijd gezien als een thuis moeder, dus voor mij best een dilemma. Maar ja als het nooit mag lukken om een kindje te krijgen (wat ik niet hoop natuurlijk!!!!) kan ik maar beter een leuke baan hebben en niet elke dag thuis zijn. En als ik net begin met mijn nieuwe baan en ik raak zwanger, wat dan???
Hebben jullie goeie raad???

XXX Liv

Liv en kriebels wat kl#te weer zeg.Echt balen. Leef echt met jullie mee.Is iedere maand weer een zware teleurstelling he. Vaagt bij mij ook altijd dan weer een klein stukje hoop weg.

@Liv: Over die baan, Ik heb daar ook een tijd mee gezeten. Ik werk op dit moment 32 uur en wil in de toekomst ook 24 uur gaan werken als een kleine ooit mag komen.
Nu wil ik ook al een hele tijd een nieuwe baan. Ik heb een jaar gedacht van ik ga hier niet weg,want wie weet ben ik straks ineens zwanger en dan vind je nieuwe werkgever dat niet zo leuk als je daar direct mee komt.
Maar ik heb nu toch de stap genomen en 2 sollicitaties lopen.Acheraf denk ik nu ook ik had gewoon kunnen solliciteren en al een jaar ergens anders kunnen werken,want mijn droom van een kindje is op dit moment nog niet uitgekomen.
Ik zal dus als ik jouw was ook gewoon je gevoel achterna gaan en gewoon de stap nemen.
Anders kan je nooit verder. Je kan wel blijven wachten,maar je weet nooit hoelang het nog duurt.En je moet je natuurlijk wel prettig voelen op je werk en je naar je zin hebben.Stressen is in onze situatie ook niet goed voor je lichaam.
Dus ik zou er lekker voor gaan meid als je dat echt wil.

xsusie

He Susie,

Ja je hebt idd gelijk. Ik blijf zo hangen doordat ik graag een kindje wil dat het af en toe lijkt alsof heel de wereld stil staat. Durf qua werk gewoon geen stappen te ondernemen, omdat ik bang ben dat ik dan ineens zwanger ben. Maar nu ben ik heel de dag thuis en bang dat ik niet zwanger raak omdat ik er gewoon veel te gefoceerd mee bezig ben! En als ik weer lekker 3 dagen werk, heb ik veel meer om mijn zinnen te verzetten.
Jij werkt toch als vpk in de psychiatrie? Heb je hier ook weer in gesolliciteerd? Bij mij gaat het om precies hetzelfde werk, ik wil ook weer terug in de psychiatrie als vpk! Mis het werk echt heel erg!!!

XXX Liv

Terug
Bovenaan