onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hoi liv,

Ik denk dat je inderdaad die stap gewoon moet nemen.
Ik had precies hetzelfde als jouw aan het begin, maar ik zou als ik jouw was ook gewoon die stap nemen. Ik dacht ook de hele tijd stel nou dat ik zwanger word en wat dan dan kan ik beter blijven werken waar ik werk enzo,maar achteraf als ik had geweten dat het zo lang duurt had ik al eerder de stap genomen.
Werken is toch een onderdeel van je leven en het is belangrijk dat je werk doet wat je leuk vind toch?

Ik ben indd verpleegkundige en heb ook weer op die functie gesolliciteerd in dezelfde sector.Wat toevallig dat jij ook in de psychiatrie hebt gewerkt en dat weer wil gaan doen.
Dus meid zoals ik al eerder zei gewoon lekker doen.

x susie

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee, want ook ik ben "onverklaarbaar" niet zwanger te krijgen. Tenminste....dat was het oordeel in 2004. Na een HSG onderzoek ben ik toch spontaan zwanger geworden, maar ook nu wil het na 1.5 jaar weer niet lukken, Begin januari ga ik wederom de mm weer in helaas. Ik had gehoopt nu ik al een hele gelukkige mama ben,  de tweede misschien wel spontaan zou komen, maar het gemis is net zo groot als bij de eerste!  Bij  mijn man is alles goed  want daar lag het in 2004 ook niet aan. Hebben jullie dat ook?  Dat gevoel dat je niet echt Vrouw Ben?  Ik voel me nog net niet een mislukkeling mbt zwanger worden maar dus een gevoel dat je faalt als vrouw. Ik heb geen idee wat ze in het z.h. gaan doen met mij. Heeft iemand tips of ervaring? Ik heb wel gezorgt dat ik in het begin van mijn 28 dagen cyclus zit, dag 9. Dat is 3 á 4 dgn voor mijn eisprong. Zouden ze er gelijk wat aan doen?

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal, het is voor mij fijn heel even alles weg te schrijven. Hebben jullie het aan familie verteld? Ik denk dat ik het nu wel ga vertellen dat we in het zh lopen, want ik merk dat ik er meer over wil praten dat mijn man.  Ik heb een hele lieve man maar hij denk er toch iets makkelijker over dan ik. Hebben jullie dat ook, dat je  teweinig over kan praten samen?

Suc6 iedereen verder met zwanger worden.
Groetjes van Muis

kriebels en liv ook alweer ongi dus.... wat kl#te!

liv ik zou idd ook voor de baan gaan als je dat echt graag wilt!

welkom ben even je naam vergeten ,,sorry,, kom gezellig mee kletsen!

xxx mier

kriebels en liv ook alweer ongi dus.... wat kl#te!

liv ik zou idd ook voor de baan gaan als je dat echt graag wilt!

welkom ben even je naam vergeten ,,sorry,, kom gezellig mee kletsen!

xxx mier

Hallo allemaal,

@Susie: Ja ik denk dat ik de stap ga zetten, heb er ook met mijn mannetje over gepraat en die vind het ook een goed idee. Hij werkt ook in de psychiatrie, ik zat even terug te lezen en ik zag die van jou ook, ook toevallig!! Werk jij onregelmatig en zo ja, hoe ga jij dat dan straks doen met een kleintje??

@Wietske: En????????????

@Kriebels: Hoe gaat het, ben je al weer een beetje bijgekomen?? Klaar voor een nieuwe ronde?????

@Robin: Hoe voel je je, kan je het allemaal al een beetje bevatten??? Voel je al wat?

@Mier: Hoe gaat het met het wachten, ik vond het zo lang duren voordat er wat ging gebeuren en keek er ook zo naar uit. Maar ik vond het ook allemaal heel eng en spannend hoor!!!!!! O ja zou je mij aub weer willen veranderen op de lijst, ik weet het nog steeds niet. Nod 3 jan, iui ongeveer 19 dec. Dank je wel!

@Muis: Welkom, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Ik heb niet het gevoel dat ik geen vrouw ben, het hoeft nl niet alleen aan jou te liggen. Het kan ook zo zijn dat het een combinatie van jullie samen is. Ik weet niet wat ze in het ziekenhuis bij je zullen doen, een HSG heb je al gehad dus dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat ze gelijk handelen omdat je dan bijna je ei hebt, bij mij deden ze dezelfde maand nog iui. Ik heb het de familie verteld, van mijn kant en die van mijn mannetje. Ook mijn beste vriendin weet het. Ik vind het heel prettig om met ze erover te praten. Ik kan er wel heel goed met mijn vriend over praten, lijkt me wel lastig als dat niet kan!!!!!! Misschien is het idd goed om ok met iemand anders erover te praten dan kan je je ei een beetje kwijt. Maar je kan ook altijd hier terecht hoor, wij begrijpen allemaal precies wat je bedoel!!!!!!!!! Succes in het ziekenhuis, hoop dat er snel een tweede wondertje bij jullie mag komen!!!!

XXX liv

Bedankt Liv voor je reactie. Ik mag 8 januari weer op. Gelukkig best snel dus. Ik heb nu een andere gyn. als toen. Ik heb nu een man  en vorige keer een vrouw. Het maakt mij niet zoveel uit, ben niet zo preuts maar leuk is anders. Ik hoop wel dat ie een beetje knap is, hi hi. En dat hij er een beetje vaart in alles zet. Het iemand ervaring of ze weer alle onderzoeken  vanaf het begin zullen starten?

Heb ik het goed als we allemaal een beetje in dezelfde tijd NOD hebben?

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
hopelijk dezelfde maand 1e IUI
27 dec.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

susie_26
17
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
16 dec.

robin79
14
5 nov. hsg gehad
1   dec.
 in ronde 15
7 aug 2009

kriebels

Wietske

26

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
 4 dec.

30  dec

Zo, wij gaan door voor ronde 20!

Muis, welkom! Leuk dat je meedoet.

Ga nu gauw aan 't werk.

Gisteren zijn bij mijn zusje de vliezen gebroken!! Voor ons dus nog geen zwangerschap deze keer, maar wel vandaag of morgen een 2e nichtje erbij en das ook heel leuk!!

Liefs Wietske

Hoi Muis, welkom bij de club.
Het gevoel dat jij omschrijft over het niet echt vrouw zijn, herken ik wel een beetje... Niet in de zin dat ik me niet echt vrouw voel, maar meer gevoel van falen, dat mijn lichaam dit niet kan, terwijl dat (als we de medici moeten geloven) wel zou moeten kunnen.
Ik heb dit jaar nog 1 kansje om in verwachting te raken, NOD zal 30 december zijn.

Liv; ik zou als ik jou was ook voor die baan gaan!

Knuffel, Kriebels...

Terug
Bovenaan