Hallo allemaal,
Doe even zo een berichtje sturen,want vind het soms vervelend dat je niks kan terug lezen als je aan het typen bent op het kopje reageren kan je dan wel het laatste berichtje zien.
Liv@ je hebt een berichtje naar mij gestuurd,wat denk ik voor muis is bedoeld,want ik heb nog geen kids.Wat goed dat je de stap gaat wagen met je baan. Moet je gewoon ook lekker doen.Ik werd toevallig vandaag gebeld over 2wk sollicitatie gesprek spannend is ook weer even wat anders om mij nu mee bezig te houden dan het zwanger worden.
Ik werk ook onregelmatig en mijn partner ook ik werk nu 32 uur,maar zou uiteindelijk 24uur willen werken in onze sector is het ondanks we onregelmatig werken wel mogelijk om vaste diensten te draaien dit zie ik ook aan collega's die kids hebben. Ik weet zoiezo dat mijn ouders 1dag willen oppassen en ik heb ook nog de mogelijkheid van een oppasmoeder die flexibel is. Het makkelijke van beide onregelmatig werken is dat je het rooster ook beetje op elkaar kan afstellen. Dus denk dat dit geen problemen op levert als wij een kleintje zouden krijgen.
Nou liv geniet van je weekendje weg. Heerlijk toch even er tussen uit!!!
Aankomende maandag is het voor mij alweer dag 28 van mijn cyclus nou duurt mijn cyclus altijd langer en zal mijn nod indd pas zo rond de 16dec zijn.
Vind het wel spannend nu alweer iedere keer denk ik alweer zal het nu zo zijn en denk ik van alles te voelen. Gek he heel de maand ben ik er niet mee bezig,maar dan als het tijd wordt dat ik ongesteld moet worden lijk ik er wel weer helemaal gefocusd op te zijn.
Muis@ Hoop dat ik je goede naam schrijf want kan niet meer terug lezen nu hoe je precies heet.
Dat van het herkennen van geen vrouw voelen herken ik niet,wel wat volgens mij iemand anders ook schreef een soort van falen iedere keer dat je niet zwanger wordt.
Ik kan er gelukkig goed met mijn vriend over praten ik denk dat dat ook heel belangrijk is en goed voor je relatie is. Ook mensen in mijn nabije omgeving zoals mijn ouders en vriends ouders weten ervan en daar kan ik ook goed mijn verhaal bij kwijt.
Sinds ik hier op het forum zit merk ik ook dat ik mij rustiger voel.Het doet mij echt zo goed om er met jullie allemaal over te praten,omdat wij allemaal in het zelfde schuitje zitten.
xx susie
quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2008 11:44:56&apos
);
Hallo allemaal,
Ik heb net ingepakt en ga zo lekker een weekendje weg, maandag pas weer terug. Gezellig met mijn mannetje en mijn hond. Overal eens even rustig over nadenken, over werk en hoever we nog willen gaan met iui. Even helemaal niks, lekker samen genieten.
Bij ons is het ook zo, rook niet, drink niet en ga regelmatig sporten. Ook wandel ik iedere dag minstens een uur met mijn hondje, dus wat staat een zwangerschap nog in de weg???????????
@sussie: Lees net dat je al een kindje hebt, zou het vast wel geweten hebben, maar was het even vergeten. Ik snap dat je idd al meer dan genoeg redenen hebt om de mm in te gaan. Kan me ook voorstellen dat de wens naar een tweede kindje net zo groot is als naar een eerste, je wilt tenslotte je gezinnetje compleet hebben!!!!!
Hoe combineer je dat nu dan met onregelmatig werken en een kleintje, of werk je regelmatig. Sorry dat ik zoveel vragen stel over je werk, maar denk er natuurlijk ook weer over na om terug te gaan. En dan is het leuk om te horen hoe iemand anders dat doet die ongever indezelfde situatie zit!!
Allemaal een fijn weekend!!!!
Liefs XXX Liv