onverklaarbaar onvruchtbaar...

Jeetje, ik ben even een paar dagen van huis en alweer zoveel gebeurd! Robin, de andere meiden hebben het al gezegd, maar ook ik schrok hartstikke van je bericht... En ik vind dat je  ontzettend rustig (da's mijn indruk tenminste) reageerd op zo'n heftig bericht...
Ik heb er echt geen woorden voor...

Liv, weer op de wachtbank, duimen maar weer hè meis... net als een aantal andere meiden... ik ben zo benieuwd of er een aantal van ons nog met goed nieuws het nieuwe jaar ingaan???

Dames, mag ik jullie allen via deze weg alvast hele fijne kerstdagen vol liefde toewensen... !!!

Liefs, Kriebels

Dag dames,

Robin@: Heb nog aan je gedacht het weekend. Dacht jeetje wat zal jij het zwaar hebben. Wat erg voor je dat je nu weer een week moet wachten.Lijkt mij verschikkelijk om zo af te wachten.Ook omdat je nu eigelijk moet wachten totdat je een MK krijgt. Ik zou nu juist nog hoop hebben.Of heb je dat helemaal niet meer?
Echt vreselijk zo voor de feestdagen kan begrijpen dat je daar nu helemaal geen zin meer in hebt zeg.
Heb er verder ook geen woorden voor.Hoop dat je goede steun krijgt van je partner en omgeving? Had je het al aan mensen verteld verder of niet?
Heel veel sterkte meid de komende week.

Liv@Voor jouw dus een spannende periode wachten tot 3 januari voel je al iets of niet?
Hoop dat het nieuwe begin van het jaar je goed nieuws mag brengen.

Hoop ik natuurlijk voor iedereen.

Mier@ voor jouw zag ik dat je nod er bijna ook aan zit te komen spannend spannend,hoop ook dat jij ons goed nieuws gaat brengen.

Mamavanjesse@: Natuurlijk mag je bij ons mee schrijven. Mischien voor jouw dus ook nog goed nieuws in het oude jaar. Zijn toch nog een aantal mensen onder ons die dit jaar de NOD hebben.

Helaas ga ik alweer het nieuwe jaar in.
We houden de moed erin.Ben gestart met de tarwekiemcapsules dus wie weet.Al heb ik ze nog niet iedere dag trouw ingenomen.Vergeet nog vaak de middag als ik op mijn werk ben.

Kriebels@Lekker paar dagen er tussen uit geweest zag ik.Hoop dat je genoten hebt.Jij verwacht ook nog je nod net in oude jaar zo te zien op het lijstje.

Voor iedereen op alvast fijne feestdagen en op naar een vruchtbaar 2009.

x susie

robin wat een klote bericht... ik hoop natuurlijk dat het later in is genesteld en toch goed is! (ik heb al vaker zulke verhalen gehoord dus...) je zou nou 7 weken zijn toch normaal gesproken? met   6 en een halve week moeten ze een hartje zien kloppen,dus ALS het later in is genesteld kan dit dit dus kloppen dat ze nog niets zien! WAT IK DUS HOOP VOOR JE! afwachten dat is het enigste wat je kan doen!
en bij mij is het vanzelf afgekomen,ik kreeg smaandags te horen dat het hartje niet meer klopte en vrijdags kwam het al af! als je vragen heb dan hoor ik het wel!
maar zo als ik al heb gezegd,het komt vaker voor dat hun het ook mis hebben en dat ze het al over curratage hebben,en achteraf blijkt dat het wel goed zit!

liv nog een kleine 2 weekjes afwachten! nu wel wat feestdagen voor de boeg dus zooo voorbij!

anies klets maar mee!!

kriebels ook de beste wensen hoor en hele fijne feestdagen!

voor de rest ook fijne feestdagen alvast

Hallo!

@Mier: Jij hebt idd bijna je nod, heb je hoop deze maand? Voel je al iets? Met deze dagen gaat de tijd zeker sneller, maar merk wel dat ik er deze x extra mee bezig ben doordat ik zoveel hoop heb door onze harden 'werken' en de geslaagde iui. Afwachten maar!!!!

@Sussie: Jij ook je ei op dag 17, ik ook altijd. Ik voel opzich nog niet echt iets lichamelijks, maar ben wel erg snel aangebrand moe en emotioneel. Maar weet niet echt of het nu al te maken kan hebben met het feit dat ik misschien wel zwanger kan zijn ofdat het me gewoon een beetje teveel wordt allemaal. (Zo rond de stressmis) Ik vergeet ook vaak die tarwekiemcapsules hoor vooral tussen de middag, maarja als je er al 2 neemt is iig al beter dan niks! Ga je nu ook weer testen gebruiken deze maand of niet?

@Robin: Hoe voel je je?

@Kriebels: Gezellig dat je er weer bent! Jij ook weer op de wachtbank toch? Voel je al wat?

Ik hoop ook dat veel van ons met goed nieuw komen nog net in 2008 of begin 2009!! Iedereen ook hele fijne dagen en een mooi liefdevol en vooral een heel vruchtbaar 2009 met heel veel positieve berichten!!!!!!!

XXX Liv

Goedemorgen meiden,

@Robin, wat ontzettend kl*te zeg!!!Ik   wil even laten weten dat ik met jullie meeleef!

Ik weet nog niet goed hoe ik op iedereen moet reageren!

Weet wel dat ik alweer erge ongipijn heb, en er vanuit ga dat het deze maand weer niet gelukt is, had gistermiddag echt ff een dipje!
Ik snap niet dat ik ruim een week voor mijn nod al buikpijn krijg, zijn er meer van jullie die dat hebben???

Heb nog wel zere borsten!Er lastig,haha!moet straks werken, werk op een kinderdagverblijf, wat soms in deze situatie ook weleens lastig is, al die lieve kleine kindjes

Liefs Anies

Terug
Bovenaan