onverklaarbaar onvruchtbaar...

zo heb je effe op het lijstje gezet!! paar keer

vorige keer toen ik een inwendige echo kreeg waren er 2 grote eitjes te zien,dus gaf me echt hele goede hoop en dacht nou dat kan niet missen! nou dus wel! en dan valt het echt vies tegen als je dan ongesteld wordt! dus ik ken die goede hoop wel liv!!
ik duim voor je! nog maar een paar daagjes! wanneer ga je testen als het uitblijf?
wat we hopen natuurlijk!!

xxx mier

Hoi Mier,

Jemig dat is echt flink balen als het dan niet zo is zeg! Soms denk ik wel eens, het is knap dat we er iedere keer weer bovenop komen en de energie weer kunnen vinden om door te gaan! Maar ja, het verlangen voor een kindje is zo vreselijk groot, we moeten wel.
Ik denk dat ik pas na het weekend ga testen als ik zo lang kan wachten. We mogen van het ziekenhuis op dag 14 testen, maar vind het zelf dan nog wel erg vroeg. Mijn vriend is as maandag vrij, dus dan kunnen we samen een test doen als ik dan nog niet ongi ben.
Jij zit precies een week later dan ik met je NOD, ik hoop dat het voor ons allebij positief is!!!!
Ik  kan echt niet meer wachten, de 2e wachtweek lijkt nog langzamer te gaan dan de eerste. Ik heb ook echt nog geen tekens van een eventuele zwangerschap of ongesteldheid dus het is nog echt heel spannend. Normaal voel ik een paar dagen voor mijn ongesteldheid al wat krampjes.
We kunnen niks anders doen dan aftellen.

Ik duim voor je,
Groetjes Liv

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
23
7 nov.
starten in januari

liv84

Wietske
30

18
1 nov.

14 nov

1e IUI gehad,nu in
wachtweek!
4x iui gehad, nu pauze
6 nov naar gyn voor
gesprek

Hallo allemaal,

Heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet. Ook ik ben volgens de gyn 'onverklaarbaar onvruchtbaar', maar ik ben wel 38 en het is natuurlijk algemeen bekend dat je na je 35ste minder vruchtbaar bent, dus dat kan een oorzaak zijn. Aan de andere kant heb ik een prima cyclus en ziet alles er goed uit van binnen. Ook de zwemmers van mijn man zijn prima (hij is 55 jaar). Als ik 10 jaar jonger was zou ik rustig een jaar of 2, 3 afwachten, maar omdat de tijd dringt gaan we toch maar verder met de mm. Ik moet er niet aan denken dat ik nooit moeder zal worden, dat ga ik voorlopig niet accepteren!
Allemaal sterkte en liefs van
Wietske

spannend hoor liv! nog een paar daagjes! ik hoop dat de eerst IUI geslaagd is!
en idd echt super balen zoiets! heb je dubbel kans als het ware en dan nog niets!

wietske leuk dat je mee komt kletsen! ik hoop dat dit de laatste IUI  is geweest!
ook al ben je wat ouder,ik vind dat dat niet veel uitmaak! daar doet de liefde aan het kindje niets te kort aan! ga ook heel hard duimen voor jou!!

xxx mier

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
23
7 nov.
starten in januari

liv84
30
1 nov.
1e IUI gehad,nu in
wachtweek!

wietske
18
14 nov.
4e IUI gehad,nu pauze
6 nov. naar gyn. voor
gesprek!

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
23
7 nov.
starten in januari

liv84
30
1 nov.
1e IUI gehad,nu in
wachtweek!

wietske
18
14 nov.
4e IUI gehad,nu pauze
6 nov. naar gyn. voor
gesprek!

Robin79

14

1 nov

6de en laatste ronde met Clomid

Hoi Kriebels en andere meiden

Allemaal erg herkenbaar hoor wat jullie schrijven. Wij hebben een zoon en een grote wens voor een tweede kindje. Inmiddels heb ik 6 clomid kuren achter de rug. 1 nov is mijn nod en dit is de laatste ronde met Clomid. Als ik ongi wordt moet ik terug naar gyn en het is afwachten wat er dan gaat gebeuren. Heb voordat ik met Clomid begon alle onderzoeken gehad en m'n man ook. Nu de cyclus met clomid onder controle is, is er eigenlijk geen aantoonbare reden meer te vinden waarom het niet zou lukken. Bij de vorige cyclus had ik hetzelfde als jij Mier. Ook twee mooie eitjes en op basis van bloed gezien dat er een goede eisprong was geweest. Vervolgens veel hoop en ook weer enorm balen toen ik toch weer ongesteld werd. Nu alweer wachten. Ik denk alweer van alles te voelen maar ja het zal niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt. Al hoewel waarschijnlijk hou ik mezelf voor de gek.

Ook wij weten niet wat we hierna zullen gaan doen en of we nog verder de malle molen in willen. Al moet ik toegeven dat ook wij toch steeds een stapje verder gaan..... We willen zo graag dat we toch de grens steeds weer verleggen. Hoop dus ook dat als ik komend weekend ongi wordt we snel weer bij de gyn terecht kunnen en er vervolgplannen komen. Al twijfel ik soms of we niet gewoon een tijd de ziekenhuisbezoeken moeten laten voor wat ze zijn maar ja ik weet nu al dat ik daar ook moeite mee zou krijgen.

Ik duim voor jullie allemaal en wat is het toch heerlijk om aan elkaar deze verhalen kwijt te kunnen. Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik mezelf heb toegevoegd omdat ik al een zoon heb... Weet dat het voor sommige hier al geweldig zou zijn om 1 kind ter wereld te brengen.

liefs Robin

Hoi Robin,

Natuurlijk is dat niet erg, de wens voor een tweede kan net zo groot zijn als voor een eerste denk ik! Wij zijn nu 2,5 jaar bezig voor de eerste, maar als ik het allemaal voor het zeggen had gehad, dan zou ik er het liefst ook 2 willen!!
We hebben tegelijk onze NOD, voel jij al wat?

Verder duim ik voor iedereen!!!

Liefs Liv

Terug
Bovenaan