onverklaarbaar onvruchtbaar...

Goeie morgen,

Nou ja voor mij niet echt goed, want ik werd wakker en ja hoor: De rooie duivels!!!!
Nou al mijn tranen zijn nu op, zo wat valt dat vies tegen zeg, zeker na de 1e IUI, waar wij heel veel hoop bij hadden. Volgende ronde maar met iets minder hoop (lekker makkelijk gezegd)

Ik ga voor jou heel hard duimen, nog 5 dagen spannend!!!! Voel je al wat???

Liefs Liv

O ja, nieuwe NOD 4 december (zou een leuk sinterklaaskado zijn!!) Zou jij deze op de lijst in willen vullen ik ben daar niet zo goed in.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
23
7 nov.
starten in januari

liv84
31
4 dec.
op naar de 2e IUI

wietske
18
14 nov.
4e IUI gehad,nu pauze
6 nov. naar gyn. voor
gesprek!

Robin79
14

1 nov

6de en laatste ronde met Clomid

Kriebels          

25                    
7    nov        
afwachting van off uitslag contrastfoto                        

Liv wat ontzettend balen zeg!!!! Blijft toch vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik denk aan je.

Mier nog 4 dagen ? Hoe voel je je?

Ik ben vandaag bij Gyn geweest. Hij gaf aan dat we nu verder gaan aangezien het met clomid niet gelukt is. Dacht eerst dat hij zou zeggen dat we het een tijd zelf zouden moeten proberen aangezien mijn enige probleem is dat ik niet regelmatig een eisprong heb en die soms zelf oversla. Dit was met clomid opgelost dus dacht dat dit dan wel het einde van de hulp zou zijn. Bleek echter zeker niet het geval. Ik moet woensdag een Hsg en als daaruit blijkt dat het goed is gaan we starten met IUI. Het overviel me allemaal behoorlijk omdat ik eigenlijk alleen even een korte controle had. De gyn gaf aan dat deze week dus nog de HSG moest aangezien hij mij dan in het overleg met alle gyn. van vrijdag zou kunnen bespreken. Kortom het gaat ineens erg snel terwijl ik juist vaak mensen hoor die moeten wachten. Ik zie enorm op tegen woensdag.. heeft iemand ervaring met die HSG?

Nu maar hopen dat woensdag alles goed is... De gyn gaf aan dat als hij dan vrijdag dat overleg heeft gehad mijn man en ik een uitgebreid gesprek krijgen over wat de IUI inhoud en zodat we meteen kunnen starten. Vind het allemaal erg dubbel.. ben van de ene kant geschrokken maar van de andere kant wel heel blij dat ze ons meteen verder helpen.

Ik hou jullie op de hoogte van hoe het woensdag is gegaan. Wat is het toch fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen.

Liefs Robin

ook ik ben gisteravond alweer ongesteld gewordem na 23 dagen!!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
30  nov.
starten in januari

liv84
31
4 dec.
op naar de 2e IUI

wietske
18
14 nov.
4e IUI gehad,nu pauze
6 nov. naar gyn. voor
gesprek!

Robin79
14

1 nov

6de en laatste ronde met Clomid

Kriebels          

25                    
7    nov        
afwachting van off uitslag contrastfoto                        

Mier wat super balen weer zeg!!!!! Wie weet beginnen we wel tegelijkertijd met de IUI kunnen we in ieder geval onze ervaringen met elkaar delen.

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 13:00:05'));

ook ik ben gisteravond alweer ongesteld gewordem na 23 dagen!!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
30  nov.
starten in januari

liv84