onverklaarbaar onvruchtbaar...

naam
ronde
nod
IUI
zwanger
uitgerekend

mier1980
23
7 nov.
starten in januari

liv84
30
1 nov.
1e IUI gehad,nu in
wachtweek!

wietske
18
14 nov.
4e IUI gehad,nu pauze
6 nov. naar gyn. voor
gesprek!

Robin79
14

1 nov

6de en laatste ronde met Clomid

Kriebels          

25                    
7    nov        
afwachting van off uitslag contrastfoto                        

Ook onze 'stand van zaken' toegevoegd aan de lijst.
Wij mogen vanaf januari avt vervolgstappen ondernemen en moeten daar gewoon goed over nadenken. Ik merk gelukkig wel dat niet alleen ik, maar ook mijn man zijn grenzen verlegd. Hij zei zelf van de week, als  we het niet doen, krijgen we later misschien spijt dat we het niet geprobeerd hebben... wat een schat...

Een aantal meiden hebben morgen NOD zie ik, we duimen weer!!! zelf nog een weekje aftellen...

Hallo,
Ik ben Gré en bij ons is ook niets te vinden.
Vandaag terugplaatsing van 1 embryo gehad.
Nu hoorden we woensdag dat er 6 goede embryos waren, maar vandaag blleek dat daarvan maar 1 goede overgebleven was.
Toen ik mijn schoonmoeder dit vertelde, zei ze tegen mij dat de celdeling weleens het probleem kan zijn bij ons. De arts heeft hierover niets gezed.
Misscgien is dat wel het probleem, nu maar hopen dat die ene zich wel verder goed gaat delen. Ik zie nu alweer tegen de volgende punctie op, die verliep niet goed. lees mijn topic.
Ik hoop, na 4 jaar, dat het nu toch een keertje moet gaan lukken.

Groetjes van Gré

Nou ik heb pas morgen mijn NOD maar ben gisteren al ongesteld geworden. Balen!!! Dit was onze laatste ker met clomid. Dus maar meteen gyn gebeld en heb maandag a.s. controle afspraak. Denk dat ze dan alleen even een echo maken en vervolgens een afspraak om te gaan kijken hoe nu verder.... Schrik er stiekum wel van hoor det de 6 kansen met clomid alweer voorbij zijn. Had eigenlijk gedacht dat aangezien er door clomid een regelmaat in de cyclus kwam en er ook een goede eisprong was het wel zou gaan lukken, Ik heb eigenlijk geen enkel idee wat eventuele vervolgstappen zouden kunnen zijn.... Als het alleen aan de rgelmaat van de cyclus en de eisprong ligt en ze dat met clomid op orde kregen zullen ze misschien nu niet meer veel voor ons kunnen doen.

Snap er eigenlijk helaaml niets van. Aangezien we binnen 1 maand aantelde van onze zoon zou het nu toch ook gewoon moeten kunnen. Ben nu echt effe zwaar gefrusteerd/ In de afgelopen 4 maanden zijn 6 vrienden vaan ons zwanger geraakt van de 2de en een van de derde. Ik denk dan....Wij willen ook weer.... maar ja ik weet ook wel dat het zo niet werkt. Laatste maand had ik er echt minder last van maar nu hakt het er toch wel weer in...

Liv ... bij jouw wel goed nieuws??? De rest ik duim nog steeds voor jullie!!! Het moet hier toch een aantal mensen wel gaan lukken!!!!!!

gre welkom!!

robin balen dat je weer ongesteld ben geworden!
ik weet niet ofdat je een hoge dosis clomid heb gehad,maar ze hebben vast nog wel iets anders hoor! en anders kom je ook in aanmerking voor IUI of IVF denk ik!

xxx mier

Hallo allemaal.

@robin: Wat balen zeg!!!! Zeker nu dat je even niet weet hoe het verder zal gaan, maar er is waarschijnlijk ook een weg waardoor jij weer een mooi wondertje op de wereld mag zetten. Probeer moed te houden (makkelijker gezegd dan gedaan he!!)

Nou hiet nog geen rd te bekennen. Heb wel van de week een paar ongikrampen gehad, maar dat ik nu weer weg. (meestal zet dat dan gelijk door) En mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en dit is meestal een dag voor mijn NOD weg! Aan de ene kant heb ik hele goede moed, maar door die krampen ook weer niet.
Gisteren hadden we goeie vrienden op visite en toen werd er gezegd, ''wat ben je snel aangebrand, dat ben je nooit!!'' Zou het dan misschien deze keer????
Ik probeer tot maandag te wachten, dan is mijn mannetje ook vrij, ik weet niet of ik dat ga redden en of de rd dan nog niet hebben doorgezet.

@mier: Nog een week tot je NOD, voel je al wat? Gaat de tijd een beetje snel?

Ik hoop dat we allemaal heel snel goed nieuws hebben!!!!
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Liv

Terug
Bovenaan