onverklaarbaar onvruchtbaar...

hoi kriebels,

Oke nu snap ik het.Wij hebben een half jaar terug ook een hsg gehad en moesten toen ook een half jaar op eigen kracht verder.
Half jaar is dus nu voorbij.Bij ons was overigens ook alles goed.
Jullie weten nu dus nog niet wat jullie doen?

Wij zijn dus net paar weken terug naar gyn geweest,omdat half jaar voorbij was helaas zonder resultaat. Nu dus besloten dat we zowiezo gaan starten met IUI.Vond wel heel naar om te horen ook omdat alles goed is en ik gewoon niet begrijp waarom het niet lukt. Is dan toch heel confronterend dat je dan hoort we gaan starten met IUI.Je krijgt dan gelijk gevoel van zo een stempel van kan ik het dan niet gewoon zelf heel raar gevoel is dat.

Dinsdag dus de gemeenschapstest omdat daaruit gaat blijken of ik IUI krijg met of zonder hormonen ligt aan mijn baarmoederslijmvlies. Daarna alsnog de kijkoperatie en dan starten met IUI we zijn dan zo denk weer een paar maanden verder voordat we starten.Heb weer klein beetje hoop terug gekregen ( door positieve nieuws Mier) dat het mischien in die tussentijd toch nog spontaan lukt. We houden de moed erin.

O dus jij bent ook naar HHB geweest.Raar toch van die negenmaandenbeurs dat je er dan doorheen moet. Vond het echt niet prettig,maar dacht wel van oo wat zou ik dit graag willen zo leuk om daar dan te lopen als je wel zwanger bent,maar ja helaas.

x susie

Kriebels,

Had al weer op plaats bericht gestuurd toen ik mij bedacht dat ik was vergeten te zeggen dat ik voor jouw hoop dat deze maand natuurlijk je NOD weg blijft morgen.
En je weet het die krampjes zeggen nog niks he.Je weet het nooit.Mischien ben je wel zwanger.Ik hoop het voor je!!

x susie

Meiden, hier weer niks hoor...  
Ben wel weer soort van trots op mezelf.mijn lijf dat ik mijn eisprong dus weer goed gevoeld had en dat de NOD dus vandaag zou zijn.

Ik ga over 4 weken op wintersport en dat betekent dat ik dus precies die week ongesteld wordt. Ik ga morgen even de huisarts bellen voor een recept primolut, dan kan ik mijn menstruatie iig een paar dagen uitstellen. Ik ben benieuwd hoe mijn lijf zal reageren op zo'n hormoontoediening. Misschein is het goed om de boel eens een beetje in de war te schudden??

Mijn duimen blijven natuurlijk wel draaien voor de andere meiden...

Knuf, kriebels

He kriebel,

Balen dus je NOD is weer genaderd,maar mischien stomme vraag wat doet primolut precies dan? En krijg je dat zomaar voorgeschreven via HA.Of heeft het met je eisprong te maken?

Over 4wk wel even lekker op wintersport kan je even je hoofd op andere gedachten zetten toch?Wanneer moet je weer naar gyn?Weten jullie al wat jullie precies willen of zijn jullie daar nog niet overuit?Bij jullie beiden was toch ook alles goed?

Ik ben echt super zenuwachtig weer voor morgen pff heb er koppijn van.Ben niet bang voor onderzoek,maar voor uitslag. OOk heb ik het idee ei al weer te hebben gehad.Hoop het niet,want heb gelezen dat onderzoek dan niet doorgaat.Morgen wel de 14de dag van cyclus,maar mijn cyclus is iedere maand langer dus ja ik verwacht mijn eisprong pas over 2 dg ofzo,maar ja je zal net zien dat het deze maand dan niet zo is.

x susie

ohhhh balen kriebels!!!! wel lekker bijna op wintersport!! mij heeft het iets goeds gebracht!
hoop dat dat voor jou volgende maand ook geldt!!

susie alvast heel veel succes voor morgen,hoop dat je ei nog niet is geweest!!

xxx mier

Hallo,

Nou net van zh terug.Zware tegenvaller blijk eisprong dus al gehad te hebben.
Volgende maand weer terug.
Heb ik het toch goed gevoeld afgelopen weekend die krampen.
Test bleek hierdoor dus negatief te zijn.Zwaar balen.

Heb nu dus idee doordat ik 3dg geen gemeenschap heb gehad (mogen hebben) voor dat onderzoek  dat ik op ene of andere manier gevoel heb gefaald te hebben,omdat deze maand nu weer verspild heb en voor mij niet gevoel heb er alles aan heb gedaan om zwanger te kunnen raken.Snappen jullie wat ik bedoel?Mochten natuurlijk 3dg geen gemeenschap hebben dus waardoor kans nu minimaal is dat deze maand raak is.Niet dat ik dat dacht hoor,maar gewoon ja dat ik idee heb ik erover.

Baal er gewoon van.Volgende maand weer naar zh wordt er zo moe van.Ziekenhuis in en uit.Zal er voorlopig ook nog niet inzitten dat ik voorlopig niet naar zh moet weet ik ook wel,maar op een gegeven moment wil je toch ook een x positief nieuws horen.

Wat een baaldag dit.En vanavond nog werken ook.
Moet nu dus volgende maand eerder komen voor die samenlevingstest 12de dag zo.Best raar omdat ik langere cyclus heb zo 33dg ongeveer en dus wel al mijn eisprong voor 14de dag heb gehad. Schijnt toch te kunnen.Dacht echt dat dat niet kon met lange cyclus,maar ja dus wel.

Mocht de test dan weer negatief zijn dan is mijn baarmoedermond dus wel erg vijandig.Dan kijken ze ook nog direct via echo mijn baarmoeder in.En start ik met IUI - met hormonen.

Wat een rotdag dit zeg.

x susie

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari