onverklaarbaar onvruchtbaar...

He Robin,

Spannend zeg!! Wanneer ga je testen?? Alcohol zorgt er toch niet voor dat je later ongesteld wordt?? Ik heb het iig nog nooit gehoord!! Ik duim voor je!!

XXX Liv

robin superspannend!!!

liv lekker bijna op wintersport! lekker genieten!!

ik weet nog niet wanneer ik een echo krijg,ik heb nog niet gebeld naar het zh of naar de verloskundige!

xxx mier

Net test gedaan maar die is negatief.... helaas.

Voor de rest nog geen tekenen van menstruatie. Wellicht is de cyclus weer anders doordat ik deze maand weer begonnen ben met de Clomid. Vorige maand zonder clomid een cyclus van 28 dagen. Daarvoor met Clomid altijd cyclus van 32 dagen gehad.

Nou ja we wachten maar af.

Hallo,

Robin@Spannend hoor.Duim ook voor je mee.Hopen dat die rot regels niet komen.
Je vertelde dat ze bij je 2de slt hele maand inwendige echo deden gedurende hele cyclus.Hoe deden ze dat dan?Moest je iedere dag naar Zh ofzo?
En zoals Mier ook zegt die negatieve zwangerschapstest zegt nog niks he.Zolang er indd geen bloed is nog hoop.

Liv@ Bijna lekker op wintersport.Heerlijk hoor.Even genieten.Hopen dat je NOD dan wel weg blijft,want zoals je zelf zei valt het precies in die vakantie.Dat is dan wel minder als je het dan precies wordt.Weet je al wanneer je kijkoperatie in april er is? En heb je nog niet eerder de kijkoperatie gehad,omdat ik las dat het al je vierde iui wordt?Als ik het goed haal lees uit het lijstje.

Ik begrijp het niet heb nu nog steeds krampen terwijl ik volgens gyn dus mijn eisprong al gehad moet hebben.Hoe kan ik dan nog krampen hebben die zouden dan toch weer verdwenen moeten zijn?Ga dan toch gelijk iets denken van zal er dan iets niet goed zijn.
Nou ja ga nu even sporten even mijn gedachtes opzij zetten.

x susie

Susie; als je gemonitord wordt ga je voor het eerst ergens in het begin van je cyclus (rond dag 9) naar het ziekenhuis. Met de inwendige echo kijken ze dan of er een eitje groeit en hoe groot dat is. Afhankelijk van de grootte, wordt een vervolgafspraak gemaakt voor twee of drie dagen later,  uitgaande van een groei van 2 mm per dag. Als het eitje groot genoeg is, moet bevruchting (IUI of natuurlijke bevruchting) plaatsvinden en als het goed is, is er dan op de eerstvolgende echo daarna geen eitje meer te zien. En is het gesprongen. En dan begint het wachten (weer)...

Robin; balen van de negatieve test! Ben je nu bij je NOD uitgegaan van een cyclus van 28 dagen?

@Robin: Vervelend van je neatieve test, maar zoals al eerder gezegd je bent ook nog niet ongi, dus er is nog hoop!!!!

@Susie: Ik vind het ook erg vervelend dat ik precies net voor de vakantie ongi ben, maarja het is niet anders!!! Ik heb nog geen kijkoperatie gehad omdat ze in het ziekenhuis goeie hoop hadden dat ik in de eerste 3 iui's wel zwanger had geraakt gezien mijn leeftijd en goeie cyclus. Dit is helaas niet gelukt, dus doen ze alsnog een operatie. Gezien mijn medische achtergrond (chronische darmonsteking) denken ze dat het misschien daar iets mee te maken heeft, dus er wordt ook gelijk naar mijn darmen gekeken. (deze kunnen verkleven aan je eierstokken door ontstekingen). Dus vind het hierdoor ook extra spannend!!!!!!
Die krampen heb ik echt geen antwoord op, maar ik heb wel ook rond mijn ei meerdere dagen kramp...

XXX Liv

Terug
Bovenaan