onverklaarbaar onvruchtbaar...

Liv@

Ja is ook niks aan te doen dat je dan ongesteld moet worden.Helaas hebben we het niet voor het zeggen toch?
Oke, nou wel prettig dat ze niet direct die kijkoperatie hebben uitgevoerd of had je hem toch liever wel direct willen hebben.Verschild dus per zh,want bij mij is ook alles goed en ik ben nog onder de 30 dus kans is bij ons ook groot,maar ze doen toch alsnog de kijkoperatie.Verschild dus enorm in welk zh je onder behandeling ben.
Het is zeker spannend zo'n kijkoperatie vind ik ook hoor.Je weet ook nooit wat eruit komt.
Ja die krampen ik weet het ook echt niet.
Stond er eerst niet zo bij stil,maar omdat ik nu hoorde dat ik eisprong heb gehad vind ik het wel raar.Nou ja zal het bij volgend zh bezoek wel aangeven.

@susie Ik moest vanaf ongeveer de 9de dag om de 2 a3 dagen naar het zh. Ze maakte dan iedere keer een inwendige echo. Op basis van wat ze dan zagen werd de slt ingepland.

@kammie nee was uitgegaan van 29 dagen omdat ik al dacht dat het niet zo als vorige maand zou zijn.

Ik ben nog steeds niet ongi... blijft afwachten dus. Wellicht heb ik dus te vroeg getest of wordt ik gewoon wel ongesteld maar dan later. Twijfel twijfel twijfel....

pfff jeetje om de 2 a 3 dg naar het zh.Hoop dat dat voor mij niet nodig is en dat de volg. slt gewoon meer duidelijkheid geeft.Wordt nu wel spannend voor je he Robin?
Hoop dat je NOD echt wegblijft.Hoeveelste dag zit je nu?Voel je ook al iets?

x susie

@Susie: Achteraf had ik de operstie wel gelijk willen hebben, dan had de HSG ook niet nodig geweest. (niet dat ik daar last van heb gehad, maar toch) Ze waren in het ziekenhuis ervan uit gegaan dat ik met iui zo zwanger zou zijn en dat viel dus zwaar tegen. Dit is denk ook de reden dat ik de iui erg zwaar vond, omdat ik echt hele goeie hoop had!!!
Ik zou het in het ziekenhuis als ik jou was ook even vragen van die krampen, ik ben benieuwd wat ze zeggen....
De datum voor de operatie is nog niet bekend, moet donderdag na de vakantie terug en dan wordt hij gepland. Het ligt ook aan mijn cyclus, dus heb even thuis berekend dat hij het beste 9april kan. Dan zit ik in de eerste week van mijn cyclus. Hij kan niet eerder, omdat ik nu net voor de vakantie ongesteld wordt, dus dan is het net te laat....
Weet jij al wanneer je hem hebt????

@Robin: Hoe gaat het, nog een tekens van je ongi??? Echt spannend mijn duimen draaien overuren!!!!!!!

Hoi liv,

Ja begrijp ook wel dat die operatie eerder had willen hebben,maar ik snap ook dat als zh zegt dat ze verwachten dat je toch snel zwanger wordt door iui dat ze het dan niet direct hebben gedaan.Begrijp wel dat de iui daarom zwaar viel ja.Je hebt dan toch veel hoop.
Ik had dat ook na de HSG ze waren toen ook erg hoopvol omdat we nog jong zijn en onverklaarbaar onvruchtbaar.
Dat van die krampen ik heb wel even gegoogled schijnt dat veel vrouwen na hun eisprong last hebben van krampen.Dit kan dan ook duren toch je NOD.Ik heb het zelf meestal een week na NOD en dan verdwijnt het weer totdat ik ongesteld wordt.De krampen zijn dan wel anders. Maar ga het zeker aankaarten bij gyn.
Bij mij wordt de kijkoperatie ook volg. maand gepland.Heb wel gevraagd wat de w8ttijd was.Bij mij in zh dus 4 tot 8 wk.Vind ik ook wel fijn ivm. plannen met werk.Moet het toch tijdig aangeven.Ivm onregelmatig werken wat ik doe.

Jij nu eerst even genieten van je vakantie.Heel veel plezier.

x susie

quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 16:37:15'));

@Susie: Achteraf had ik de operstie wel gelijk willen hebben, dan had de HSG ook niet nodig geweest. (niet dat ik daar last van heb gehad, maar toch) Ze waren in het ziekenhuis ervan uit gegaan dat ik met iui zo zwanger zou zijn en dat viel dus zwaar tegen. Dit is denk ook de reden dat ik de iui erg zwaar vond, omdat ik echt hele goeie hoop had!!!
Ik zou het in het ziekenhuis als ik jou was ook even vragen van die krampen, ik ben benieuwd wat ze zeggen....
De datum voor de operatie is nog niet bekend, moet donderdag na de vakantie terug en dan wordt hij gepland. Het ligt ook aan mijn cyclus, dus heb even thuis berekend dat hij het beste 9april kan. Dan zit ik in de eerste week van mijn cyclus. Hij kan niet eerder, omdat ik nu net voor de vakantie ongesteld wordt, dus dan is het net te laat....
Weet jij al wanneer je hem hebt????

@Robin: Hoe gaat het, nog een tekens van je ongi??? Echt spannend mijn duimen draaien overuren!!!!!!!

Hier nog steeds niets. Dag 31 en nog geen spoortje van rd's... Hoop maar dat ze echt wegblijven en er een kleine beeb aan het groeien is!!!!!! Ben zo bang dat het niet zo is....Ik ben bang dat ik weer valse hoop heb! Voel het ene moment van alles en het andere moment weer niets.

Terug
Bovenaan