oorbelletjes

hallo,

ik kan me goed vinden in het verhaal van mama anne.
ik vind kleine kinderen en oorbellen niet samen gaan.

een oorbel is eigenlijk een soort verminking, okee dat is een groot woord. maar je maakt wel de huid kapot, je maakt er een gaatje in, het is een wond die moet helen. het schieten doet pijn, het kan ontsteken. en waarom zou je dit doen bij kleintjes?
voor de ethiek? dat kan toch ook op andere manier

Ik heb deze topic niet geopend om deze discussie te gaan voeren. Mijn vraag was of er nog meer waren met oorbelletjes.
Vind het nutteloos om verantwoording aan jullie af te leggen en ga dit dan ook niet doen.
Hier, en ook op vele andere plaatsen, is het heel normaal om het al zo vroeg te laten doen.
Een aantal van de vragen zijn overigens al beantwoord, áls je de moeite heb genomen om alles goed te lezen. En de vraag wat mijn vriend er van vind, daarvan snap ik helemaal niet wat het voor belang dat  voor jullie heeft, om dat te weten.
Ýk vind het helemaal te gek die oorbellen en wat jullie er dan van vinden, boeit me niet zo.
Groetjes...

Go Sil!!!!

Meiden, Sil vroeg alleen maar of er nog meer kindjes met oorbelletjes waren.
Heeft je kind dus geen oorbellen of vind je het helemaal niks dan hoef je ook niet te reageren. Ik vind dat Anne haar gewoon ter verantwoording roept. Belachelijk!
Sil is helemaal geen discussie begonnen.

Ik zou er ook niet voor kiezen maar ik vind het wel schattig staan bij je dochtertje Sil.

Jammer dat zo'n topic dan zo moet eindigen.

Hoi!

Ik ben het helemaal met Issie en Sil eens.... Ze komt gewoon weg trots haar dochter showen met oorbelletjes in, en dan wordt er maar weer een beetje afgekraakt en "veroordelend" met een vingertje gewezen... Bah,bah,bah!!!!!

Ik vind het errug leuk staan! (en zeker bij die hele kleintjes!) maar dat had ik geloof ik al gezegd.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik vroeg me alleen maar af hoe je een aantal dingen aanpakt. Maar dat mag hier blijkbaar niet. Errug jammer. Ik heb trouwens niemand veroordeeld. Maar ik vind het wel klinken alsof dit allemaal heel normaal is en MOET. Daar ben ik het dus niet over eens. Ik wil ook helemaal geen discussie aangaan over of het nu goed of slecht is. Ik vraag me wel af in hoeverre de kinderen er later zelf de keus in hebben. Nou ja, die hebben ze eigenlijk niet, want er is al voor ze beslist.

Overigens vind ik het logisch dat als je een bericht plaatst je niet altijd de antwoorden kunt krijgen die je hoopte te krijgen. En ik denk dat dit ook een onderwerp is waar veel discussies uit kunnen ontstaan. Maar ik heb geen zin deze met jou aan te gaan.

Hoi Sil!

Leuke foto, schattig die oorbelletjes! Ik had zelf met ca. 6jr. oorbellen (huilen, gillen) Mijn moeder had ook  als baby al oorbellen. Ik denk dat het inderdaad beter is als ze klein zijn. Op m'n 15de (puber!) heb ik zelf (iehhhh) nog een gaatje erbij gemaakt. Nu heb ik zelden oorbellen in... Mijn boys krijgen van mij geen oorbellen. Als ze 16 zijn (ofzo) dan moeten ze het zelf maar weten. Alhoewel ik denk dat Nikos (m'n man) ze dan achter het behang(hebben we niet) plakt......
groetjes!

Terug
Bovenaan