Ik wil nog 1 ding kwijt. Als je rechts stemt betekent dat niet dat je niet sociaal bent!! Ook de rechtse partijen hebben een sociaal beleid. Het is Geert Wilders bv die ervoor staat dat de boeren uit landen als Zuid Afrika en Bolivia een eerlijke kans krijgen op de handelsmarkt en dus op een eerlijk bestaan, het is dezelfde Geert Wilders die wil dat dierenrechten worden vastgelegd in de wetn enz enz. Velen horen alleen dat ie tegen marrokanen is maar ook dat is niet waar. Hij is tegen criminele allochtonen die hier de boel komen verzieken met een dubbel paspoort. Hij heeft de stelling dat als je 3 keer een crimineel feit pleegt en dan hebben we het niet over het stelen van een pakje kauwgom dat je indien je een dubbel paspoort hebt terug kan naar je eigen land. Zorg dus dat je het als allochtoon niet zover laat komen denk ik dan dan is er niks aan de hand toch? Ik ken er ook genoeg die gewoon een opleiding volgen, een baan hebben en prima passen in de nederlandse samenleving. Nou met die mensen heb ik dus geen probleem.
Tevens voel ik me niet geroepen om overal maar meer voor te betalen omdat ik toevallig een Heao opleiding heb gevolgd en een leuk salaris verdien. Ik heb deze studie niet cadeau gekregen. Ik heb hier keihard voor geploeterd en bij Mc Donalds gewerkt om hem te kunnen betalen. 4 jaar lang was ik aan het leren als de mensen die na het mbo gestopt zijn uit gingen of aan het strand lagen. Ik vind dus dat ik mijn salaris heb verdiend en nog steeds verdien want ik werk hard en inhoudelijk is het geen makkie. Begrijp me niet verkeerd. 1/3 van mijn inkomen gaat naar goede doelen, ik verstuur elk jaar kaarten van Amnesty international, ik breng mijn oude kleren naar het leger des heils, ik ben bloeddonor, collecteer al jaren voor de kankerbestrijding enz enz. En ojaaa ik pis ook nog voor moeders voor moederds hahahahaha!
Ik vind Nederland sociaal zat. Het enige waar ik me echt heel erg zorgen over maak zijn die ouderen die wegkwijnen in verzorgingshuizen en veel te weinig aandacht krijgen. Laat ze daar die werkelozen maar eens voor in gaan zetten. Krantje lezen met die mensen, stukje wandelen enz. Kleine moeite groot plezier!
I rest my case!
Het is net een politiek debat!! Nu nog beslissen op wie ik ga stemmen! hihihihi
x ing
Tevens voel ik me niet geroepen om overal maar meer voor te betalen omdat ik toevallig een Heao opleiding heb gevolgd en een leuk salaris verdien. Ik heb deze studie niet cadeau gekregen. Ik heb hier keihard voor geploeterd en bij Mc Donalds gewerkt om hem te kunnen betalen. 4 jaar lang was ik aan het leren als de mensen die na het mbo gestopt zijn uit gingen of aan het strand lagen. Ik vind dus dat ik mijn salaris heb verdiend en nog steeds verdien want ik werk hard en inhoudelijk is het geen makkie. Begrijp me niet verkeerd. 1/3 van mijn inkomen gaat naar goede doelen, ik verstuur elk jaar kaarten van Amnesty international, ik breng mijn oude kleren naar het leger des heils, ik ben bloeddonor, collecteer al jaren voor de kankerbestrijding enz enz. En ojaaa ik pis ook nog voor moeders voor moederds hahahahaha!
Ik vind Nederland sociaal zat. Het enige waar ik me echt heel erg zorgen over maak zijn die ouderen die wegkwijnen in verzorgingshuizen en veel te weinig aandacht krijgen. Laat ze daar die werkelozen maar eens voor in gaan zetten. Krantje lezen met die mensen, stukje wandelen enz. Kleine moeite groot plezier!
I rest my case!
Het is net een politiek debat!! Nu nog beslissen op wie ik ga stemmen! hihihihi
x ing