overgewicht en zwangerworden deel 2

Dankjewel dames, wat een betrokkenheid! zat hiervoor op een ander forum maar dat was niet zo ´n succes, iedereen had het over zichzelf, en regaeerde niet op elkaar.
Donja, ook wel eens fijn een avondje voor jezelf toch?
Bedankt, slaap lekker en ik laat het morgen weten...kan laat zijn want moet veel doen,
xxxx

Goeiemorgen,
helaas...had een negatieve test.
Dit was de 1e keer dat ik zelf ook dacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn.
41dagen vandaag! maarja, laat die ongi nu maar komen he, kunnen we opnieuw beginnen.
Fijne dag!

Sanneke,
Wat balen meid, hoop dat ongi snel komt dan, of je alsnog positief test als je ongi uitblijft.
Lief van je dat je zo snel een berichtje voor ons neerzet meid.

Donja,
Ook slim idee om pas weer te gaan lijnen als je zwanger bent geweest.
Wanneer ik bevallen ben ga ik daarna er ook weer streng tegenaan.
Dan wil ik eindelijk eens goed afvallen, desnoods met hulp, ik wil gezonder gewicht krijgen en minder risico's op allerlei ziektes.
Voor mezelf, maar ook voor ons droppie.
Want is ook belangrijk.

Hoe het gaat met me?
Nou vandaag maar raar wakker geworden, nog erg moe, zere borsten, bandenpijn, denk dat het harde werken van een hele week eruit komt nu. pfff. wou vandaag ff rommelen in alle kasten, ff orde scheppen overal, maar ik denk dat ik mezelf er mee pesten ga, dus proberen om dat morgenochtend te doen als ik me wat beter voel.

Liefs.

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 16:59:35'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08
Donja, 26 jaar                                 1e ronde na mk  - 2de kindje
Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

sanneke 25 jaar                                3de ronde - 1ste kindje                                

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009
Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:          

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
fleur                            verloskundeige 1ste keer
30-10-08 om 14.10  
Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
30-10-08?           11.20?

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Hallo dames,

Ben weer thuis duurde iets langer dan dat ik dacht. Maar maakt niks uit.
Heb nog niet alles terug gelezen maar sanneke jammer laat het dan maar nu komen ben je er weer vanaf en kan je overnieuw beginnen.

Met mij gaat het goed ik heb het al tegen me ouders verteld en me schoonouders die waren gelijk in de wolken echt leuk.

groeten fijne avond allemaal

Bloemetje ga jezelf niet plagen, morgen is er weer een dag!
Het is nu ook al vrij laat maar toch.
En Fleur, ow leuk zeg! Was wel spannend zeker? lijkt me ook super leuk!

Ben vandaag  bij mn vriendinnetje en haar 2 kindjes, 3e in de maak, geweest, was een erg leuke dag maar toch baalde ik wel extra natuurlijk. maar heb mezelf een mooie winterjas kado gedaan haha.
Ik begin nu voor de eerste keer te denken dat er iets mis is. ik weet dat ik pas in de 3e ronde zit maar die cyclussen van mij duren ZO lang.
41, 36, en nu dan weer op dag 41 vandaag.
Omdat ik helemaal geen echte klachten heb ga ik er ook vanuit dat ik ook echt niet zwanger ben nu. Maar het is wel gek. maar ja, we gaan gewoon door, zijn net bezig dus zal wel goedkomen. Wisten we het maar vast he, konden we maar even vooruitblikken....Wil denk ik wel ovulatiestrips halen, omdat ik zo onregelmatig ben. heeft iemand daar ervaring mee?

1 klein voordeeltje, kan nu wel even verder met mijn dieet gaan...

fijne avond!

quote: fleur 119 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2008 16:32:15'));

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 16:59:35'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08
Donja, 26 jaar                                 1e ronde na mk  - 2de kindje   20-10-08
Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

sanneke 25 jaar                                3de ronde - 1ste kindje                                

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009
Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:          

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
fleur                            verloskundeige 1ste keer
30-10-08 om 14.10  
Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
30-10-08?           11.20?

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Hallo dames,

Ja was wel even lekker een avondje voor mezelf. Lekker rustig totdat ik naar bed ging. Toen lag de kleine te huilen in zijn bed van de buikpijn. Heeft ook weer een uur geduurd voordat ie weer rustig was. Maar heb de oorzaak gevonden. Toetjes waar veel suiker inzit. Die krijgt ie dus niet meer. Nou ik heb mijn NOD datum erin gezet hoop dat het ok is dat ik het zelf heb gedaan. Fleur, leuk dat ze zo in de wolken zijn gelijk. En San, erg jammer dus laat de duiveltjes maar komen kan je weer nieuwe ronde in, en inderdaad dan kan je nog wat afvallen. Ben blij weer thuis te zijn, alleen beetje jammer dat mijn mannetje de was niet heeft gedaan. Maar ja hij mag ook wel eens lui zijn he. Bloem wel rustig aandoen hoor als je bandenpijn hebt, je kan wel wat doen natuurlijk maar je kan het ook over een paar dagen verspreiden of over de hele dag. Dat moet je zelf bekijken hoe je dat doet en ligt er natuurlijk aan hoe je je voelt.
Nou ik ga weer ffe verder film kijken.

Iedereen een  fijn weekend.
Dikke Kus Donja  

Terug
Bovenaan