overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Ik let op hoor dames, als ik gewerkt heb doe ik niet veel meer als ik thuis ben, daar heb ik gewoon geen fut voor en na het werken krijg ik vaak bandenpijn.
Gisteren zou ik veel doen, maar heb niets gedaan, ging niet, en daardoor wel wat wrijving met vriend, die moest natuurlijk wat doen, terwijl ik tukkie lag te doen.
Erg jammer dat ie chaggo was. Maar ja, niets aan te doen.

Verder gaat het prima.

Liefs

hoi,

Ach ja als je allebei wat doet in huis dan is het zo klaar. Hier was het vanochtend half 6. Toen had ik een klein jongetje bij ons op bed.
Het was gelijk mammaaaaaa wakker worden. Maar ja heb nog ffe tukkie op de bank gedaan. Nu ben ik wel goed wakker. Hij gaat nu lekker puzzelen. Eind van de middag is ie bekaf (hoop ik).
Ik ga weer ffe verder.
Dikke Kus Donja

Hoi hoii

SOrry dat ik zolang niks van me heb laten horen!!
Hier echt zwanger !! Giga misselijk, over de gehele dag... en vind dingen lekker ruiken die ik normaal nie lekker vind, en andersom ..
Ook borsten beginnen pijn te doen..
Vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger !!!!

Sanneke.. Ook ik had een lange cyclus, 42-41-45 na mijn cyclys van 45 dagen ben ik tijdens mn ongi begonnen met monnikspeper capsules.
Deze stimuleren een menstrruatie.. je cylcus word er dus korter door.
Die maand hielp t meteen ( k mocht twee innemen maar deed 1) en was mn cyclus 33 dagen !!!   Week korter dus !!
Was toen zwanger maar helaas mk.
Na de mk kan je cyclus nog langer zijn, dus weer meteen monnikspeper geslikt en meteen toen ik mn ei heb hiermee gestopt (want je kunt ze beter niet slikken als je zwanger bent) en toen had ik cyclus van 45 dagen (kwam dus door mk)
en ook deze maand ZWANGER !!!
Dus dit is mn tip voor jou... Ik heb de monnikspeper van Vitotaal.   Kosten iets van 8 a 9 euro en dan heb je 3 strippen met elke strip zon 12   15 Pillen geloof ik
Ik weet   niet of je ovu testn gebruikt? Maar k zou dan na mn ei meteen stoppen
Echt k heb er baat bij gehad !
Succes !!!

Joke.. Balen dat je ongi bent geworden !!   Enne.. de volgende ronde kom je onderaan het zwangeren lijstje hoor !
Goed dat je stopt met je manier van afvallen als je je er niet goed meer bij voelt !
Heb je wel eens gedacht aan een koolhydraten vrij dieet ???

Sorry verder weet ik ff niet meer wat de anderen hebben gereageerd..Sorry !
Ik ga nu ff in bad, maybe voel ik mn baarmoeder dan minder.. heb al wat last van bandenpijn en ben weer giga misselijk...
Kom strax wel weer ff buurten ;)

Liefs Maike Sanne

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                 1e ronde na mk  - 2de kindje   20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

sanneke 25 jaar                                3de ronde - 1ste kindje                                

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:          

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
fleur                            verloskundeige 1ste keer
30-10-08 om 14.10  
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
30-10-08?           11.20?

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-2009         1e echo! (ben dan 7 weken)

Hallo allemaal,

Ben een tijdje niet geweest dus geef even een update volgends de berekening gister mijn eisprong we een klein beetje steekjes gevoeld ook was gisteren onze trouwdag dus hebben we lekker geklust zal wel een leuk idee zijn als ik zwanger zou zijn.
Allemaal heel veel succes
liefs chanaty

Hi Gezellige kwebbelmeiden, ik ben weer terug van weekendje Noord Holland. We zijn namelijk naar A1 GP auto race in Zandvoort geweest en gelogeerd bij mijn schoonouders. Was gezellig weekendje, maar wel vroeg op & wat een *piep* weer zeg, grrrr. Gisteren helemaal verregend, kou, en guur weer. "s Avonds nog in bad geweest bij mijn schoonouders, ff op temperatuur komen. Nu weer lekker thuis. Toen we thuis waren, meteen doorgelopen naar bed en neergeplofd. Wat waren we moe, hihih

Nu ga ik ff lunchen en dan lezen hoe jullie weekend is geweest.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Wat fijn dat je gezellig weekend hebt gehad, haha, heerlijk is dat dan.

Hier had ik rustig weekend gepland zonder visite, nou, beide dagen zaten dr mensen. voelde me gisteren zo *** en vandaag zo mogelijk nog erger.
Dus eerder op me werk weg gegaan, zodat ik lekker even op bed heb gelegen, niet lang, want kon niet slapen, net onder hete douche gestaan, en knap nu beetje op.

Liefs

Ikke is weer op de hoogte hoor. Gezellig dat jullie zoveel gebabbeld hebben.
Sanneke, weet je al wat meer meis? Ik heb ook aantal rondes ovulatiesticks gebruikt. Ik dacht in begin altijd ohh ik ga niet temperaturen of ovulatietests gebruiken, want dan ben ik er veel te veel mee bezig. Maar die ovulatietests gaven me juist stukje rust. Toen ik 1e positieve test had, had ik echt zo iets: yes mijn lichaam doet het dus, hahah. Nu ben ik inmiddesl 10 weken en 1 dag zwanger en hebben we woensdag echo waarin duidelijk zal worden hoelang ik idd zwanger ben. Kan namelijk langer zijn.

Bloemetje wat naar dat je je niet zo lekker voeld meis. Hier ook niet echt veel fut. Zandvoort was gezellig, maar bah die regen en kei vroeg opstaan, ben kapot. Maar kan vandaag gelukkig rustig aan doen en ondanks dat ik wel van alles moet doen ga ik het rustig aan doen hoor. Dan maar morgen weer. De dag is nog langer hè, wie weet rommel ik vanmiddag wel een beetje aan. Wat stom dat je ondanks dat je rustig weekendje had gepland toch weer allerlei mensen over de vloer had. Tja onze mannen vinden dat we rustig aan moeten doen, maar als we ze dan van alles gaan vragen, hihih.

Joke hoe is ie met jou meis? Ga je nu naar sportschool of las ik dat verkeerd?

Chanaty nog fijne trouwdag gewensd meis. Zou idd bijzonder zijn als het deze ronde raak mag zijn. Hoop het voor jullie.

Fleur, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend meis?

Volgens mij vergeet ik nog iemand, sorry dan. Brr tis hier koud ff de verwarming hoger zetten.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan