overgewicht en zwangerworden deel 2

Super zeg Nanda! GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP!
Eindelijk zijn we dan niet meer in spanning. We hebben er weer een zwangere bij. Heerlijk eindelijk weer glitters. Geniet ervan meis!

Liefs Nathalie

NANDA,
GEFELICITEERD, hehe, je hebt ons uit de spanning gehaald, hihi, spanning is niet goed he voor ons .

Geniet hier met volle teugen van, het is zo mooi.

Nathalie,
Me vriend zei er niet zoveel op, schrok ook beetje van die reactie. Brr, ik kreeg echt de rillingen over me lijf. En ja, het kan dat je er niet met bezig bent, maar je kan ook wel nadenken.
En ja, je zolang laten wachten, blijkbaar kan dat tegenwoordig in een zh. Vervelend hoor.

Liefs

Ik zit te denken wat ik dalijk aan moet gaan doen
Heb net mijn zwarte broek in de was gedaan, lekker slim hè
Mijn rok wil ik morgen aan en lijkt me vanavond ook een beetje fris
Ik zat voor mijn vriend zijn creme achtige vest te zoeken, want we moeten beetje in Wit tinten hè vanavond. Maar nu kan ik dat vest nerges vinden grrrrr. Kan toch niet zomaar weg zijn? Ach we zien het wel. Heb vast nog wel iets in de kast hangen dat wel past, hihih.

Nu eerst maar weer ff rustig zitten. Pff lijk wel oud vrouwtje vandaag.
Maar gaat goed komen. Dalijk ff lekker douchen.

Liefs Nathalie

Hehe,
Wat moeilijk toch allemaal he, ik moet ook nog wat lekker zittend vinden voor vanavond.
ook ik lijk oud vrouwtje, op werk liet ik alles vallen/deed ik alles verkeerd.
En nu geen fut om recht te komen en ben helemaal kapot nu. net uur op bank geslapen, nu eerst wat eten en dan warme douche, want is fris hier binnen, 17 graden, haha, deur staat open voor hond, omdat ik anders telkens recht moet komen, zo wanneer ik ga douchen gaat verwarming aan.

Liefs

Ik ben er inmiddels uit hoor. Heb laatst creme achtig vest gekocht. Zit lekker en laat gewoon de onderste knoppjes open. Dus ik ben weer klaar voor vanavond. Dalijk mijn haren ff doen en kijken of ik die pukkeltjes & plekjes een beetje weg kan werken.

Ohh en mijn buikje zegd ook weer: hongerrrr! *zucht* hahah.

Liefs Nathalie

Hihi,
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik heb nu wat aan, maar zit niet helemaal lekker, hehe, buikje valt er ook niet echt in op, hehe, en eigenlijk wil ik dat wel. Wil graag shirt met voetjes erop aan doen, maar er is vrouw die al drie jaar zwanger probeert te worden, en waarbij het afgelopen woensdag weer is mislukt. dus weet niet goed of ik dat moet doen. Al zit dat shirt wel lekkerste van allemaal.

Ik ga me zo ook eens bijwerken denk ik, hihi.

Liefs

Hallo dames,

Wat een fantastisch nieuws Nanda. Geniet er van.  

Joke wat vervelend dat  je nu nog een week moet wachten niet normaal maar, vind het wel super dat je al zoveel kilo af bent gevallen.  Kan  je niet vragen  dat ze je bellen als  er 1 afvalt bij  de sportschool?    

Bloemetje wat erg voor je collega niet normaal meer ze behandelen je niet echt meer met respect vind ik je bent voor hun gewoon een product. kan ik zo  om worden.

Nou meiden die vanavond weg gaan fijne avond en die thuis zitten veel plezier.

Groeten en knuf Fleur

Hallo Allemaal

@ Nanda Gefeliciteerd geniet er van.

Vanaf morgen nog 1 week wachten phoe wil het erg graag was het maar zoo ver.

Iedereen veel succes en sterkte

Groetjes

Chanaty

Terug
Bovenaan