overgewicht en zwangerworden deel 2

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                         ??-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Tijgertje

08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-08                1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08               om 11.20 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

hallo

Wat leuk dat jullie naar marco zijn geweest, ik zou er ook wel eens naar toe willen gaan maar ik was te laat voor kaartjes. ( en vind het ook wel een beetje duur....)
Hier alles oke. Heb nachtdienst nu. nog 1 nachtje en dan ben ik weer klaar. gelukkig... Wij zijn doorde weeks altijd alleen alleen in het weekeinde zijn we met 2en. dus ik ben helemaal alleen nu. bah. niets aan.

Gr joke

Ik dacht al Joke is nog laat wakker, maar je had nachtdienst, hihih
Ik had kaartjes via Univé omdat ik daar autoverzekering had afgesloten
Dus was ook per toeval eigenlijk. Kaartjes zijn idd heel erg duur
En dan moet je er ook nog heen rijden en iets drinken.

Een vriendin van me komt zo. Ze is inmiddels 22 weken zwanger denk ik
En heeft zoontje van 1,5 dus dat word wel gezellig. Hij is helemaal gek op Bumba
dus heb cake-jes voor hem gehaald. Ga vertellen dat ik zwanger ben, ben benieuwd hoe ze reageren.

Meiden fijne dag en tot snel. Liefs Nathalie

Hoi hoii

Joke.. Ik vind het zo raar dat je nog moet wachten op de uitslag ! Slaat toch nergens op!
Ze moeten jullie wel telkens hebben he :mad:
Als ie belt zou ik t wel zegge dat t nergens opslaat natuurlijk !!

Nanda.. Gefeliciteerd !! Geniet van je zwangerschap meid !!

Nathalie.. Ohh spannend.. hoe reageerde je vriendin ???

Hier vanacht ff lekker de verloren slaap ingehaald,maar liefst 13 uur geslapen !!
mocht ook wel na de nacht van 3 uurtjes.... maar ja dat krijg je op een personeelsfeestje he ;)
Vandaag doe ik echt lekker niks en dan bedoel ikook echt NIKS !
Lig nu weer lekker op bedje.. voel me dan iets beter dan wanneer ik op de bank hang.
Ik hoef vandaag ook niks , niks geen verplichtingen dus ideaal
Morgen de echo !! ZO spannend !!
Ik hou jullie op de hoogte !!

Hoe gaat t eigenlij met tijgetje???

hey meiden, hier weer es een berichtje van mij...veel gebeurd. Onder andere de 20 wekenecho. Die was helemaal super! We weten inmiddels ook dat we een zoontje krijgen...nu kunnen we mooi een naam gaan bedenken want die hadden we alleen voor een meisje (was er namelijk van overtuigd dat t een meid zou worden).
Ook zijn we inmiddels getrouwd en wel afgelopen vrijdag. Zaterdags een feestje erbij dus t was echt helemaal top!

Ik hoop dat t hier ook allemaal goed gaat. Jullie hadden natuurlijk al gemerkt dat ik niet meer zoveel hier ben. Uiteraard heeft dat ook wel een beetje te maken met t feit dat ik al zwanger ben en je daardoor met andere dingen bezig bent, maar verder gewoon ook erg druk. En  t geregel met de trouwerij erbij en zoveel andere dingen. Tis nogmaals niet zo dat ik niet aan jullie denk, maar op één of andere manier gaan andere dingen nu voor.

Probeer af en toe nog wel te lezen maar met de andere dames in andere onderwerpen ben ik al gestopt, want dat is niet meer bij te houden. Met t meicluppie zitten we op een afgeschermd hyves, dus daar hou ik eea nog een beetje bij. En dan hier nog.

Overigens ben ik dus nu 21 weken zwanger maar nog geen gram aangekomen!!! hahaha...da's dus heeeeeel goed nieuws. Maar ja, wrs komt dat dan nog!

Hey meiden veel liefs van mij en geniet van alles dat op julli pad komt. Ik denk aan jullie en hoop op goede zwangerschappen en vruchtbare periodes voor de nog niet zwangeren!!!

knuf

hey meiden, hier weer es een berichtje van mij...veel gebeurd. Onder andere de 20 wekenecho. Die was helemaal super! We weten inmiddels ook dat we een zoontje krijgen...nu kunnen we mooi een naam gaan bedenken want die hadden we alleen voor een meisje (was er namelijk van overtuigd dat t een meid zou worden).
Ook zijn we inmiddels getrouwd en wel afgelopen vrijdag. Zaterdags een feestje erbij dus t was echt helemaal top!

Ik hoop dat t hier ook allemaal goed gaat. Jullie hadden natuurlijk al gemerkt dat ik niet meer zoveel hier ben. Uiteraard heeft dat ook wel een beetje te maken met t feit dat ik al zwanger ben en je daardoor met andere dingen bezig bent, maar verder gewoon ook erg druk. En  t geregel met de trouwerij erbij en zoveel andere dingen. Tis nogmaals niet zo dat ik niet aan jullie denk, maar op één of andere manier gaan andere dingen nu voor.

Probeer af en toe nog wel te lezen maar met de andere dames in andere onderwerpen ben ik al gestopt, want dat is niet meer bij te houden. Met t meicluppie zitten we op een afgeschermd hyves, dus daar hou ik eea nog een beetje bij. En dan hier nog.

Overigens ben ik dus nu 21 weken zwanger maar nog geen gram aangekomen!!! hahaha...da's dus heeeeeel goed nieuws. Maar ja, wrs komt dat dan nog!

Hey meiden veel liefs van mij en geniet van alles dat op julli pad komt. Ik denk aan jullie en hoop op goede zwangerschappen en vruchtbare periodes voor de nog niet zwangeren!!!

knuf

Terug
Bovenaan