A
Anoniem
Guest
Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.
Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.
Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.
Liefs Nathalie
Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.
Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.
Liefs Nathalie