overgewicht en zwangerworden deel 2

Ohhhh Joke wat spannend. Een streep is idd een streep meis
Die kan je er niet maar zo inkijken. Wat spannend zeg. Ik zal heel hard voor je duimen
Laat je snel weten hoe het met je gaat? Hoe voel je je verder meis?

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          

??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje                            
Heeft al getest en heeft lichte streep. Spannend meis *duimduim*

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

ha

ik heb idd wel wat klachtjes maar of ik nu kan zeggen dat het anders is, misschien durf ik het wel niet zo te voelen.
ik heb wel weer pijn in mijn borsten. (vooral later op de dag, lijkt wel of ze zwaarder zijn.)
Ik voel de laatste dagen elke keer kleine steekjes onder in mijn buik, normaal heb ik dat heel even als ik ongi moet worden maar dat is nu al een aantal dagen zo. en mijn temp is nog steeds hoog.
ik zit nu op dag 39 en zolang heb ik nog nooit mijn cyclus gehad.
dinsdag of woendag ga ik weer testen, hopen dat ik dan wat meer hormonen heb in mijn urine en dat het dan duidelijk wordt ja of nee.

we zullen het wel zien, maar ik ben er  nog nooit zo zenuwachtig voor geweest.
gr joke

Joke,

Echt spannend meid, maar ik denk echt dat je zwanger bent.
Aangezien je nog nooit zo een lange cyclus hebt gehad en je al tijd van de pil af bent.
Nog steeds hoge temp, je borsten, steekjes in je onderbuik. Wijst er wel allemaal op.
Meid, ik wacht spannend met je mee, want ik gun jou dit zo.

Liefs

Hi Meiden, was ik ook weer ff. Ik kan merken dat ik me wat fitter begin te voelen, want ben weer wat meer hier, hihih. Helaas zijn jullie nog niet zo fanatiek aan het kletsen. De meiden op het nod bankje zijn wel erg stil. Hoe is het met jullie meiden? Hoe voelen jullie je?

Joke het is idd heel spannend meis. Goed van je dat je nog ff paar daagjes wacht. Maar maakt het idd wel heel spannend. Ronde 14, het is jullie zooo gegund.

Maar ook de andere meiden. Donja 2e ronde na mk, lijkt me ook zo afschuwelijk om mee te maken. Ik duim voor je dat het deze keer allemaal goed mag gaan. En je misschien dit weekend ook wel positieve test in handen hebt.

Bloemetje, moest jij vandaag niet naar fysio voor je bekkeninstabiliteit?
Veel succes meis, hoop echt dat je oefeningen kan krijgen die wat verlichtingen bieden.

Liefs Nathalie

ha meiden

ik heb net getest. kon niet meer wachten tot morgen.

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Een hele dikke plus op de clearblue test.

o wat ben ik blij!!!

*********************** glitters voor jullie allemaal*******************

gr joke

Joke,
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid.
Oooooooooooh wat gun ik jou dit zo. Super, lekker genieten.
He, weet niet wat ik verder moet zeggen, ben zo blij voor jou.

Nathalie,
Fijn dat jij je weer beter voelt. Dat het met misselijkheid weer goede kant op gaat.
En stilaan dingen aan het uitzoeken, leuk hoor.

Met de rest van de meiden? Alles goed?

Hier redelijk, vandaag naar fysio geweest. moet nu erg rustig aan doen, en kans dat ik niet meer volledig mag werken zit er wel in, maar moeten even aankijken hoe het verder gaat.

Liefs

Ohhh wat super Joke! GEFELICITEERDDDD!!!!
Ben echt super blij voor jullie! Geniet er van deze mooie tijd!

Dikke knufff Nathalie

Terug
Bovenaan