overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        6e ronde- 2de kindje                      19-01-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur
Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
13-01-09                 20 weken echo om 10:30
14-02-09                Pret echo

hallo meiden,

Wat leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat veel succes met de echo's

Voel me vandaag een beetje rot.
Hoorde 2 weken geleden dat mijn buurvrouw zwanger is en gister kreeg ik te horen dat de anderebuurvrouw ook zwanger is.
Bha waneer mag het voor mijn zo zijn??
is ook erg moeilijk om blij te doen terwijl je zelf graag wil.
Tranen lopen over mijn wangen zal het voor mij komen of niet??
Volgende week is mijn Nod dus duimen dat ik over een paar weken ten de buurvrouwen kan zeggen dat nummer 3 in de straat komt
heb wel last van steekjes in mijn baarmoeder of daar in de buurt en ben ook vanaf 5 januari aan de lijn.
bedankt voor het luisteren
groetjes
Chanaty

Chanaty,

Meid wat moeilijk.
Je wil zelf zo graag, het wil maar niet lukken, en dan hoor je van twee buurvrouwen dat het bij hen wel is gelukt.
Ook al wil je blij zijn voor hen, begrjip dat dat heel moeilijk is.
Ik weet niet goed wat ik daar op moet zeggen verder.
Meid ik duim voor je en denk aan je, ik hoop dat jij binnenkort kan zeggen dat jij ook zwanger bent.

Dikke knuffel meid!!!
x

hallo bloemetje

Bedankt voor je begrip moet om jou verhaal huilen voel me raar
hebben jullie ook last gehad van steekjes in de onderbuik??

hou jullie op de hoogte

liefs

chanaty

Chanaty,

Ik heb eerste weken van zwangerschap veel steekjes in onderbuik gehad. Wat erg te vergelijken was met ongikrampen.

Spannend, meid ik denk aan je.
x

heey bloemetje
ik heb nooit last gehad van steekjes vandaar.
voel me ook humeurig en kan bijna om alles huilen
niet misselijk ruik wel veel
ik hoop het zo
liefs
chan

Hoi,

Nou ik heb gister een echo gehad om te kijken of het er wel echt zit en leeft. Nou het mooiste geluid wat je kan horen heb ik gister gehoord. Uit de echo blijkt dat ik 9 weken en een dag ben nu dus 2 dagen zwanger, en dus op 16 augustus ben uitgerekent. Op 3 Februari mag ik weer een echo en dan om te kijken hoe het is gegroeid enzo. je weet het wel. Maar eerst volgende week dinsdag naar de gyn, om te kijken of ik in het ziekenhuis voor controle moet lopen of gewoon bij de verloskundige kan blijven lopen voor controle. Het word wel een medische bevalling, omdat ik met eerste bevalling veel bloed ben verloren en veel vruchtwater heb gehad en de kleine een moeilijke start had. Ik hoop dat ik dit keer niet zoveel ellende zal krijgen en dat het normaal gaat.

Chanaty ik duim voor je.

dikke kus

Donja

Chanaty heel veel sterkte meis, en we duimen heel erg voor je! Hopelijk kan je idd snel tegen de buurvrouwen ook zeggen dat je zwanger bent, want tis niet makkelijk om om je heen zwangeren te horen die blij en gelukkig zijn terwijl jij ook zo graag wil. Maar jou tijd komt ook meis, vergeet dat niet!

Donja wat een mooi geluid is dat hè om je kleintje te horen, geniet ervan!
Bloemetje hoe is het met je teen en je bekken meis? Heb je nog steeds therapie enzo?

Hier sinds vandaag ineens er weer keelpijn bij. Ik kan gelukkig wel iets beter los hoesten, maar pff wat heb ik een pijn in mijn boven lichaam en spieren zeg. Ik kon wel in elkaar geslagen zijn. Morgen maar ff de ha weer informeren, want dit gaat zo ook niet echt goed.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan