overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo dames,

Nou ik hoop dat je snel mag vertellen dat je zwanger bent chanty.
Het mooiste is het horen en voelen van je kindje nou geniet er van.
Volgens mij is de halve wereld ziek zwak of misselijk maar zorg dat je er weer snel boven op komt.

Nou dames ik moet morgen het ziekenhuis in me bloeddruk is te hoog hij was dinsdag bij de gyn 176/100 en gelijk pillen gehad ook had ik weer suiker in me urine dus ook weer bloedprikken. Nou vandaag ben ik gebeld en moet morgen om 9 uur komen ik moet het weekend blijven dus mij zien jullie even niet.

Allemaal rustig aan en tot snel weer
fleur

Hoi Hoi,

@Fleur, wat een pech meis, heel veel sterkte!
@Nathalië, hier ook zo'n pijn van het hoesten, echt zwanger zijn en hoesten is geen goede combi. Hoop dat je je snel beter voelt.

Afgelopen dinsdag hadden we de echo, super mooi om te zien, met alles erop en eraan. Een heel bewegelijk kindje is het. Maar al heel snel had ze gezien dat we een zoon krijgen!
Mijn dochter en ik moesten er even aan wennen, maar zijn nu helemaal blij, al blijft Tess volhouden dat ze een zusje wil. Ik wist het eigenlijk al dat het een jongen was, deze zwangerschap loopt gewoon veel moeizamer dan die van Tess

Ga snel aan het werk, morgen weekend en vanaf maandag lekker een weekje vakantie in CP-meerdal, we hebben er zin in!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Nanda

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        6e ronde- 2de kindje                      19-01-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009, een zoon

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur
Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
14-02-09                Pret echo 10:20

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie enorme steun.

Ben vandaag ongie geworden en baal er van.

Ik snap het niet hoor mijn lichaam wel een misselijk gevoel en steeken!!!
En nu ben ik het te vroeg had een cyclus van 30 dagen nu 28??
weet nu ook niet hoe ik moet rekenen???

Ben nu ook in de 2e week met lijnen en ben 2 kilo af gevallen dus dat is positief.
En ook kan ik vanaaf een wijntje drinken ook positief.
Ga denk ik mijn nod op 30 dagen zetten denk ik.

mijn volgende nod word 14 februari laat valentijn ons iets goeds brengen de liefde voor een kindje.

een dikke knuffel van mij naar jullie allemaal.
En geniet van jullie kleintje ik kom er ook aan hoor hij/zij is onder weg en laat ons wachten.

Liefs
Chanaty

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                    14-02-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009, een zoon

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
14-02-09                Pret echo 10:20 uur

Chanaty wat naar dat je toch weer ongi bent geworden meis. En eerder dan verwacht. Gewoon het gemiddelde van je cyclus aanhouden zou ik doen. Knap van je dat je al 2 kg bent afgevallen. Ik duim heel erg dat valentijnsdag jullie een heel mooi wondertje mag brengen! Succes deze ronde!

Liefs Nathalie

hoi meiden
zal ik ook met jullie mee mogen schrijven
wij zijn voor ons tweede kindje bezig en in ronde 8
ik gebruik sinds deze ronde ovulatie test,heb zaterdag voor het eerst positief  getest,dus super geklust:p nu afwcahten

ik wil ook heel graag afvallen,zal graag op mijn oude gewicht van 70  kilo willen zitten,dat betekend 8.6 eraf,ben vandaag begonnen met sonja bakker...dsu ben benieuwd
ik  sport 4x in de week,maar door steeds te veel en te  lekker te  eten,kwam ik toch aan.
nu ga ik er weer ff helemaal voor.

succes  allemaal
o'ja ik ben trouwens 26 en heb dus een dochter van 7(maart8)

hallo meiden

Ben ik ook weer even. De laatste tijd erg veel moeten werken en erg moe geweest om hier actief te deelnemen. gelukkig gaat het nu weer wat beter!!

@Chanaty balen meid. ik hoop echt voor je dat je snel zwanger mag zijn!! Ik kan je helaas geen echte tips geven wat en hoe het beste is. volgens mij heb ik ook al zo'n beetje alle tips gebruikt die we kregen maar geen 1 werkte. ik merkte wel dat ik de laatste maand echt zoiets had van als het wilt dan komt het en anders maar niet. dat heeft wel geholpen maar dat is voor iedereen anders. sterkte meid!!

@ Nands Wat fijn voor je dat de echo goed eruit zag en dat je een zoon krijgt.
Weten jullie allemaal wat het word? hou je het liever voor jezelf of vetel je het wel tegen bepaalde personen? Ik denk dat ik het wel wil weten mar dat het gewoon voor ons 2tjes is.

@ Fleur, hoe is het ermee? Ben je al uit het ziekenhuis? Heb je nu medicatie gekregen of zo? Ben erg benieuw.

@ bloemetje, hoe is het met je teen? gaat het weer een beetje beter?

@ nathalie, weer een beetje bekomen van de "griep" of hoe we het moeten noemen...

@ben even je naam kwijt... je bent natuurlijk van harte welkom hier. succes met zwanger worden!!!

Hier gaat alles opzich wel goed. donderdag weer naar de vk. ben benieuwd wat ze zegt. Afgelopen dagen als ik moest werken. (vroege dienst) merkte ik dat mijn bloedsuiker een beetje te laag was. elke keer rond 9.30 uur was hij rond de 4 mmol. en hij moet gewoon zeker het dubbelle zijn! en dat terwijl ik gegeten had s'morgens. nu ga ik me maar aanwennen om om 9 uur even wat te eten, onder het werk door... het kan gewoon even niet anders... hopelijk gaat het zo beter.
Ben gelukkig niet meer zo moe als een paar weken geleden. Goh wat kan dat lastig zijn zeg. tuurlijk ik mag niet echt klagen. misselijk zijn is ook erg.

We zijn vorige week al de eerste aankopen gaan doen. we hebben het kamertje al voor onze kleine uk. einde april zou het er zijn. duurt me nog wel lang maar ja levertijd...
Ik heb nu ook zoiets van even rustig aan we hebben nog tijd zat voor de rest. dat komt wel weer vanzelf.

gr joke

Terug
Bovenaan