overgewicht en zwangerworden deel 2

hallo Meiden

nou het was voorbestemd om nu niet zwanger te mijn dochter heeft de waterpokken en mijn man de griep.
waarschijnlijk word ik op de proef gesteld ook wil ik jullie mededelen dat de waterpokken gevaarlijk kan zijn voor zwanger die de waterpokken nog niet heeft gehad.
liefs
chanaty

Hoi,

Joke,
Fijn dat het op zich goed gaat meid. Fijn te horen, maar nog steeds erg moe nu?
En hoe gaat het nu met de bloedsuiker?

Chanaty,
Man en kid ziek, zijn ze alweer wat beter?
Meid ik duim onwijs voor jou.

Hier gaat het redelijk, zn ups en downs, veel last van bekken. Maar met de nodige rust is het goed te doen.

Liefs

Hoi Meiden,
Was net ff aan het proberen wat te veranderen in het schema, maar dat lukt niet.
dus zet ik het hier in een berichtje neer.

Ik schrijf ook op een ander topic mee waar Tijgetje schreef en waar we hyves van hebben.
Dacht dat het misschien fijn was voor jullie te weten dat tijgetje afgelopen 7 januari is bevallen van een flinke zoon. Wel 6 weken te vroeg.
Naar omstandigheden stellen moeder en zoon het goed.

Dacht dat het wel ff fijn was voor jullie om te weten.
xx

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                    14-02-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009, een zoon

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
14-02-09                Pret echo 10:20 uur

bevallen:

Tijgetje, 35 jaar              Uitgerekend: 20 febr 2009           6 jan een zoon

hallo

Wat leuk zeg. tijgertje een zoon. Onze eerste baby hier!!

Ik ben afgelopen donderdag naar de vk geweest.
Omdat ik zo moe blijf moet ik een weekje thuis blijven van de vk. vandaag krijg ik hopelijk mijn baas nog aan de telefoon om wat af te spreken hoe verder. Ik moet erg veel werken. (werk 36 uur) en vaak 6 dagen achter elkaar van 8 uur. is me een beetje teveel nu. Verder voel ik me goed. heb het hartje van de kleine gehoord, goh dat is echt mooi om dat te horen. heel apart.
Verder moet ik nu wel naar het zh. om daar verder onder controle te blijven. de vk vond dat wel beter, omdat ik een te hoog bmi heb. had dat wel verwacht, maar niet al zo snel. had gehoopt om nog even bij de vk te blijven. nu wordt het erg medisch ben ik bang.   5 feb moet ik er naar toe. heb wel gelijk aangegeven dat ik een andere gyn wou. niet die ons toen weg gestuurd had, omdat ik nog moest afvallen...
ik ben wel nog steeds af aan het vallen ik ben nu al meer dan 15 kg kwijt, zonder ik er wat voor doe. erg prettig!! En jullie? komen jullie al bij of vallen jullie ook nog af?

gr joke

Joke,
Ook naar gyn. Niet erg leuk altijd, maar wel beter voor je denk ik dan, als vk dat wil.
Wel goed dat je hebt aangegeven niet die gyn te willen.
En zo vaak na elkaar werken pfff, zou het ook niet volhouden hoor, ben benieuwd wanneer je baas belt.

En afvallen? Nee hier niet, ben tot nu toe een kg of 8 bijgekomen, maar komt niet doordat ik veel eet ofzo. Volgens gyn valt het nog wel mee. En na bevalling gaan we weer aan de lijn. En deze keer goed.

Liefs

Ha meiden,
ik ben er ook weer eens. Dat is egr lang geleden maar heb er weer behoefte aan...
Wat zijn er veel meiden zwange, GEFELICITEERD !!!
Hier helaad nog niks. baal er wel een beetje van hoor.
Ben nu in ronde 6, maar al in mei gestopt. maar heb steeds zo'n lange cyclus...
41-36-43-43-38
En geen peil op te trekken zoals je ziet. Hield ik de vorige keer 43 dgn aan, werden het er 38. Nu weer afwachten, zit nu op dag 34. Er kan dus vanalles gebeuren.
Voel niks raars, alleen normaal heb ik vrji snel erg gevoelig tepels en dat is nu nog niet zo erg.

we zien wel..............spannend!!

Hallo dames,

Nou ik ben er ook weer. Was me het weekje wel zeg.
Maar als eerste.
Gefeliciteerd tijgertje met je zoon. Super gaaf. Alles goed gegaan?

Nanda leuk he zo een echo en dat je gelijk weet wat het word. Ik kon het ook niet laten om te vragen wat het was. Kan je je er nog meer op verheugen.

Francis leuk dat je mee doet. En succes ermee.

Sanneke balen dat je zo onregelmatig ben meid maar hou de moet er in he bij ons is het ook gelukt.

Joke   meid niet erg dat je naar de gyn moet, alleen maar beter voor je zelf maar wel een goede vragen waar jij je prettig bij voelt he.
Het is niet erg dat je afvalt zolang het kindje maar groeit ik ben ook afgevallen dat was niet erg zei de gyn tegen mij. Kindje neemt gewoon de voeding van jou.

Nou nu over me zelf. Ik heb in het ziekenhuis gelegen omdat me bloeddruk te hoog was en suiker in me bloed nou ik heb er medicijnen voor gekregen en nu is alles onder controle gelukkig. Voel me goed en ga de kleine meid steeds meer voelen.
Dus gelukkig nam mijn gyn geen risico en dat zei hij ook dus zodoende moest ik daar heen komen.
Dames rustig aan en tot snel maar weer
Groeten en knuf
Fleur

Terug
Bovenaan