overgewicht en zwangerworden deel 2

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 12:12:33'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                    14-02-09      

Het wachtbankje, meiden we voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009, een zoon

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's
fleur             pretecho 10.00 uur
6-02-09
Nanda
14-02-09                Pret echo 10:20 uur

bevallen:

Tijgetje, 35 jaar              Uitgerekend: 20 febr 2009           6 jan een zoon

Hallo dames,

Nou we zijn weer uit het zwembad geklommen en zitten weer achter de PC op het werk. Hier alles prima, nog wel wat snotterig. De kleine man was van de week erg bewegelijk en opeens was dat weg. Nou dan knijp je hem wel. Kreeg ook in bed geen contact meer. Dus vriendlief afgelopen zondag een doptone gekocht en ja hoor  hartje klopt vrolijk. Ook al weet je dat je er toch niets aan kan veranderen het blijft naar dat je niets voelt opeens

@Joke, balen dat je naar de gyn moet, maar probeer het positief te blijven zien je kan het toch niet veranderen. Mijn suiker is ook laag, eigenlijk altijd wel. Tijdens de controle was hij 4.2 en dat was om 9:45 ook na het ontbijt. De vk was er heel blij mee... en ik tja... het is eigelijk altijd laag, met als gevolg vaak moe en soms misselijk/duizelig/zweterig en dan weet ik dat hij nog lager is. Het zal nooit wennen. Ik eet nu tijdens mijn zwangerschap ook meer tussendoor. Gewoon een kracker met kaas. Dan blijft het net iets stabieler. Succes ermee.

@Fleur, hopelijk gaat het nu weer beter met je. Goed dat de gyn geeen risico neemt. Doe lekker rustig aan.

@San-ne-ke en chanaty, balen dat het nog steeds niet raak is. Ik zal voor jullie duimen. En Chanaty, zijn man en kind weer een beetje opgeknapt?

@Bloemetje, rustig aan meis, hopelijk lukt het om de tijd door te komen. En wat gaat de tijd snel! Nog maar 2.5 maand voor jouw. Probeer lekker van je kleintje te genieten

@Tijgertje, gefeliciteerd met je zoon. Geniet van elkaar.

@Francis, welkom! Gezellig dat je meeschrijft.

@Nathalie, hoe voel je je nu??? Ik hoop weer wat fitter.

Ik ga weer aan het werk.

Liefs Nanda

Hallo dames,
Nu man en kind beter zijn ben ik geveld met de griep midden in de klus tijd dus weet niet of het lukt maar dat maakt nu niet zo veel uit als ik maar mijzelf beter voel.
Het alleen thuis zitten is ookniet zo geweldig.
allemaal alvast een fijn weekend
liefs
Chanaty

Nands dat was even spannend!

Chanaty balen dat je ziek bent geworden, hoop dat het mee gaat vallen.

Ik ben gister ongi geworden...
Dag 36.
pfff....ben er gelukkig normaal niet veel mee bezig, alleen als het moment er bijna is. maar nu begin ik me druk te maken.
Heb ovulatie strips liggen, die ga ik nu maar echt gebruiken...

Liefs!  

Hi Meiden, ook ik meld me weer ff. Ik hoorde dat bij de kluskippies weer een meisje geboren is en dacht ook ff kijken in andere topics. En yippieeeeeeeeeeeeee hier is ook onze eerste kleine geboren. Tijgertje gefeliciteerd met jullie zoon meis. Hoe heet hij en hoe is de bevalling gegaan? Wel veel te vroeg hè dat is schrikken. Bloemetje zei 7 januari maar in lijstje staat 6 januari wat is het?

Nanda ook een zoon op komst. Spannend hoor. Je dochtertje al een beetje gewend aan het idee dat ze broertje krijgt ipv een zusje? hihih

Chanaty, Sanneke & Francis we blijven voor jullie duimen hoor dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.

Wie ik eigenlijk de volgende die moet bevallen. Duurt vast nog wel ffies. Had echt niet gedacht dat Tijgertje al bevallen zou zijn.

Hier nog steeds niet helemaal fit meiden. Griep wel gehad nu hoor, al nies, snotter en hoest ik soms nog wat. Maar moet veel rusten op het moment. Pijn in mijn buik, vooral rechts, kon er vannacht paar keer niet van slapen en zeg soms gewoon auw, dus maar ff in de gaten houden wat dat nou weer is. En tja moe, maar wat wil je als je sinds 3e kerstdag al ziek bent en begin januari echt zwaar de griep met koorts, dan moet je eerst weer hele tijd aansterken, maar dat lukt nog niet echt. Eten gaat ook niet super. Ben 4 kg afgevallen van de 3 kg die ik was aangekomen tijdens zwangerschap. Dus qua gewicht gaat het wel goed, maar krijg niet genoeg voedingsstoffen binnen waarschijnlijk op dit moment.

Ik heb alles weer bijgelezen meiden, maar weet niet alles meer. Lees dat paar meiden met hun suiker lopen te klungelen en Joke naar de gyn moet. Is trouwens 15 kg afvallen als je zwanger bent niet erg Joke? Wel goed zeg van je. Als de kleine dalijk geboren is ben je slank, hihih.

Meiden ik ga weer ff rustig liggen en kom binnenkort wel weer ff babbelen.

Liefs Nathalie

Nathalie,
fijn weer wat van je te horen.
We duimen inderdaad voor de meiden die nog niet zwanger zijn dat ze het wel snel zijn.

En nog steeds niet aangesterkt meid. Bah, vervelend is dat Hoop dat je je snel toch weer beter voelt.

En wie volgende is. ester? of staat ze niet meer in lijstje, daarna ik.
Volgens mij.

En tijgetje is 7 janauri bevallen, verkeerd in lijstje gezet denk ik. Tja, hoe hij heet ga ik niet neerzetten en hoe het gegaan is, weet niet of ze wel wil dat het hier komt. Het was in ieder geval een zeer indrukwekkende ervaring.

Hier gaat het met ups en downs.
Liefs

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09
Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                    14-02-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur
Nathalie
09-02-09                controle vk

Afspraken voor de mooiste ECHO's
Fleur            

06-02-09                pret echo om 10.00 uur

Nanda

14-02-09                pret echo om  10:20 uur

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON
   Uitgerekend: 20 febr 2009

Jeetje nu moeten we helemaal tot april wachten, dat duurt lang. Heb het lijstje weer ff aangepast hoor. Ik snap dat je hier niet zonder toestemming neer zet over tijgertje meis. Misschien kun je haar de groetjes doen en vragen of als ze zich goed voeld zelf een keertje komt babbelen hier?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan