overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo Lieve zwangere en zwanger wordende en bevallende dames,

met mij gaat het nu iets beter behalve mijn keel.

Maar het mocht niet baten mijn dochter heeft nu ook de griep te pakken met veel koorts.
dus zit ik weer met de zorgen.

misschien word het wel tijd voor het voorjaar dit is echt niet meer leuk hoor.
Dan kunnen we lekker buiten zitten ooo wat lijkt mij dat heerlijk.

Liefs
chanaty

Hoi meiden,

Ik weet het, ik heb ernstig lang niets van me laten horen, dus hier even een up-date van mij:
Ik ben op 31-10 ongie geworden, op mijn verjaardag nog wel!
Na onze vakantie in Tunesië heb ik het heel druk gehad, allerlei dingen kwamen op me af, waardoor ik gewoon niet de tijd en de gelegenheid had om me hier even te melden.
31-10 is ook mijn laatste ongie geweest. Op 19 november ben ik met mijn man voor een dagje naar New Castle geweest. Op de terugweg hebben we geklusd, tja je moet toch wat op zo'n boot, haha!
25-11 heb ik twee druppels bloed verloren, ik schrok me rot, ik had zoiets van: Een cyclus van 38 dagen kan ik hebben, maar 25 dat is te gek!!!!
29-11 's ochtends een testje gedaan. Had die dag twee verjaardagen, eerst mijn zus en daarna mijn schoonpa. En bij mijn schoonouders schijn je niet gezellig te zijn als je geen alcohol drinkt, dus vandaar het testje! En tot mijn verbazing had ik een tweede heel licht streepje. Ik heb het mijn schoonmoeder maar gelijk verteld, want ja, ik ga dan geen risico nemen met alcohol!
Maar ja, het streepje was zo licht en ik voelde me ook niet anders, dus woensdag 3-12 nog maar eens getest. En ja hoor, een hele mooie dikke tweede streep! Ik ben gelijk de slaapkamer ingehold en heb mijn man wakker gemaakt... Ja die zat ook wel gelijk rechtop in bed!
Toen ik het mijn moeder vertelde, vond ze 29-11 al dat ik er zo ontspannen uitzag, dus dat ze het eigenlijk al wist... Moeders, ze zijn wel lief, maar soms ;-)
29-12 heb ik mijn eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en we hebben het hartje zien kloppen! Ik ben uitgerekend op 070809, dus dat is wel heel gaaf!
Donderdag opnieuw naar de vk... spannend!!!

Dus dat is mijn verhaal!

groetjes
Saskia

Heey Saskia
Wat een heerlijk nieuws meid geniet ervan.
Chanaty

Hoi hoiii

Kennen jullie me nog?? hihi
Sorry dat ik zooooolang niets van me heb laten horen, maar ik had eigenlijk niet veel om te vertelen en niet veel fut om te reageren
Met sommigen van jullie msn ik wel en dan vergeet ik eigenlijk om hier te kijken
En nadat de vorige keer hier een storing van een paar dagen was, had ik het eigenlijk wel gehad. Maar nu mis ik het toch !
Dus mag ik nog mee kletsen??

yay ! Weer zwangeren er bij ! Gefeliciteerd !! Super zeg !!
En Tijgetje al bevallen ! Meis gefeli !!   Ik hoop dat ondanks je te vroeg bent bevallen alles nu goed met jullie gaat en je lekker kunt genieten van elkaar..

K ga nu eerst nog even uitrusten en hopelijk een beetje gaan slapen en dan kom ik bijlezen !

Liefs Maike Sanne   xxx

hallo

dames wat leuk om weer eens wat van jullie te horen!!!!
Saskia proficiat meid!!!

Hier gaat alles wel redelijk. Ben wel nog moe, maar ben nu wat vitamines aan het slikken en dat lijkt wel te helpen.
gisteren bij de gyn geweest. alles was goed. bloeddruk was zelfs weer wat lager. ( bij de vk was hij 150/90) nu was 140/80. dat is normaal voor mij.   De gyn heeft ook nog even mijn hb laten controleren. en daar heb ik net de uitslag van gehad die was goed. 8.4 . Dus nou moet het maar eens over zijn met die vermoeidheid... hihi.
volgende week even naar de bedrijfsarts. kijken of ik met hem wat kan regelen aan mijn dienstlijst... als mijn baas diensten wegstreept dan sta ik gelijk in de min, qua uren.. en moet ik ze straks allemaal gaan inhalen. dat lijkt me niet zo'n fijne gedachten.

gr joke

Hallo dames,
Even een update:
De laatste 2 pogingen had ik 1 periode van 30 dagen en daarna had ik er een van 28 dagen ben nu uit gegaan van 30 dagen.
Vandaag zit ik op mijn 28 dag en nog niets maar durf nog niet te hoopvol te worden.
Duss is het wachten tot zaterdag de 14e als er dan nog niets is ga ik zondag testen.
Aangezien ik de griep heb gehad en niet veel aal klussen heb gedacht en niet heelveel heb gedaan ga ik uit van niet.
Het zal wel leuk zijn maar het is weer wachten ook is het helaas morgen vrijdag de 13e grr daar hou ik niet zo van maar zaterdag is het valentijnsdag en hebben we 10 jaar verkering dus hoop ik op het engeltje en niet op het duiveltje.
maar we gaan van het ergste uit dan valt het alleen maar mee toch?
Lieve dames veel succes in het zwanger worden en het  zwanger zijn.
Liefs
Chanaty

Hoi Chanaty,

je weet dat juist als je er weinig aan denkt dat het dan meestal raak is, toch?
Ik had zelf vanwege mijn onregelmatige cycli de moed een beetje opgegeven om te kunnen gokken wanneer de juiste tijd was. We hebben het in de maand dat het gelukt is ook niet al te vaak gedaan, was teveel met andere dingen bezig en had gewoon geen zin! Daardoor weet ik wel precies wanneer het verwekt is, dat is dan wel weer grappig...

Moraal van dit verhaal, denk er niet te vaak over na, dan komt het wel goed!

Succes!
Sas

@ Saskia Dank je wel voor je reactie.

Vandaag nog niets te bekennen ben er onzeker morgen is het de dag dat ik het moet worden.
Zou het wel zou het niet voel wat gerommel en heb een beetje gevoelige borsten.
Heb wel al wijn in de koelkast staan mocht het niet lukken dan maar een gezellige avond Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs en knuffel en een hele fijne valentijnsdag toegewens
XXXX

Terug
Bovenaan