Hoi meiden,
Ik weet het, ik heb ernstig lang niets van me laten horen, dus hier even een up-date van mij:
Ik ben op 31-10 ongie geworden, op mijn verjaardag nog wel!
Na onze vakantie in Tunesië heb ik het heel druk gehad, allerlei dingen kwamen op me af, waardoor ik gewoon niet de tijd en de gelegenheid had om me hier even te melden.
31-10 is ook mijn laatste ongie geweest. Op 19 november ben ik met mijn man voor een dagje naar New Castle geweest. Op de terugweg hebben we geklusd, tja je moet toch wat op zo'n boot, haha!
25-11 heb ik twee druppels bloed verloren, ik schrok me rot, ik had zoiets van: Een cyclus van 38 dagen kan ik hebben, maar 25 dat is te gek!!!!
29-11 's ochtends een testje gedaan. Had die dag twee verjaardagen, eerst mijn zus en daarna mijn schoonpa. En bij mijn schoonouders schijn je niet gezellig te zijn als je geen alcohol drinkt, dus vandaar het testje! En tot mijn verbazing had ik een tweede heel licht streepje. Ik heb het mijn schoonmoeder maar gelijk verteld, want ja, ik ga dan geen risico nemen met alcohol!
Maar ja, het streepje was zo licht en ik voelde me ook niet anders, dus woensdag 3-12 nog maar eens getest. En ja hoor, een hele mooie dikke tweede streep! Ik ben gelijk de slaapkamer ingehold en heb mijn man wakker gemaakt... Ja die zat ook wel gelijk rechtop in bed!
Toen ik het mijn moeder vertelde, vond ze 29-11 al dat ik er zo ontspannen uitzag, dus dat ze het eigenlijk al wist... Moeders, ze zijn wel lief, maar soms ;-)
29-12 heb ik mijn eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en we hebben het hartje zien kloppen! Ik ben uitgerekend op 070809, dus dat is wel heel gaaf!
Donderdag opnieuw naar de vk... spannend!!!
Dus dat is mijn verhaal!
groetjes
Saskia